Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zitten we qua namen al een beetje in de richting Lique?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Voor 20 tot 24 uur. Perfect voor mij dus! :) Vind dat ik nu wel wat veel werk, in principe "maar" 3,5 dag (3 vind ik mooi), maar wel 33,5 uur...

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jongens naam is inderdaad wederom erg Engels, 5 letters. Meidennaam is stoer en unisex.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Kan me voostellen dat dat wat veel is. Zou top zijn, hoever is het rijden voor je?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

15-20 minuutjes ipv 35-40 minuten... Much better ook dus.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wil iemand nog iets aanpassen, nu kan het nog!!

Lique80: 13 juni uitgerekend, geslacht ??
    Alieke: 10 juni, jongen, Jason
    sjorsje: 9 juni, jongen, Dylan
    Setteke: 2 juni, jongen, Shane
    Kalinka: 10 juni, meisje, Billy
    Petra: 13 juni, jongen, Xaf
    Sjudith: 3 juni, jongen,Harvey
    Arri: 11 juni, jongen, Bo
    Delilah, 15 juni, jongen, Sem
    Binna: Meisje , 10 juni, Meira
    Happy1980: 10 juni, meisje, Bo
    Lauwie: 14 juni jongen Dave

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, dat zijn zeker beter tijden! Denk je nu toch weer een jongen? Laatst na het zien van mijn buik zei je dacht ik meisje. Niet dat het wat uitmaakt, haha! We zien het vanzelf!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb je buik nog even goed bekeken en als ik terugdenk aan mijn buik bij Tymen vind ik dat hij daarop lijkt. :)

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Setteke, succes met de sollicitatie!

Lique, is de jongensnaam 1 lettergreep of meer? :)

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Het lijkt wel hints. Klinkt als..., zoveel letters,zoveel lettergreep. Ben benieuwd of iemand het raadt. Er was maar 1 naam goed gegokt toch?

Set,spannend hopelijk zit je er bij en krijg je de baan

miranda Pfff veel ellende/minder leuk dingen tegelijk zeg. Hopelijk hebben jullie de kans om samen adem te komen

marleen, heftig zeg. En je kunt gewoon niets anders doen dan toekijken. Dikke Knuffel

Wij hebben get grootste deel al ingepakt. Staat in de hal. Morgen alles in de auto en weer terug naar.huis. Het was heerlijk samen op vakantie, maar terug naar huis vind ik ook prima. Volgende week druk programma inclusief mijn verjaardag. Dus genoeg te doen. En morgen natuurlijk eindelijk Benthe bewonderen in het echt!! Heb er zin in.Ga nu lekker slapen, Welterusten!!!

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, beide namen hebben 1 lettergreep, haha!!

@Alieke, ik had Jort goed geraden bij Lauwie, ik ben benieuwd of jullie zover komen, haha!! eindelijk bij je vriendinnetje kijken!!!

Kids zitten al weer even op het KDV, ik ging terug naar bed, maar kon niet slapen. Ga maar even schoonmaken hier beneden, douchen, boodschapjes doen, daarna zal ik vast lekker kunnen slapen, haha!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Gezellig weer hier dames ;)

Benedenverdieping is weer fris, wouter mag alleen vanmiddag nog even dweilen.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Lique, ik ben benieuwd naar jullie namen :D

@ all, zwaai even!! Heb geen zin om terug te lezen ;)

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik denk bij lique als het een meisje is Bo en als het een jongen is Shane, je hebt ene prachtige buik!

Hier alles oke, lekker aan het werk en de meiden zijn meer dan schattig en mijn man is ook leuk (hihi)

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Jort nog 39,4 dus ben maar met ab begonnen. Vriend heeft vrijgezellenweekend dus die is er zondagavond pas weer. Als jort niet opknapt van de ab komt hij morgen al naar huis. En mijn ouders komen morgen gelukkig helpen. Toch zie ik er tegen op met een ziek kindje en een opstandige peuter alleen thuis. Ot loopt bloot rond en ben bang dat ze straks op de bank plast. Hoe deden jullie dat? Waren jullie daar niet bang voor?
    En de pcm en billendoekjes zijn bijna op en heb steeds dat alles onder de babyspuug of plas zit.
    Maar goed, ff bikkelen dus

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, Wesley heeft gister ook op een van onze stoelen geplast toen hij zonder luier liep, dit is dezelfde stof als de bank maar heb het wel schoon gekregen!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Hm jammer delilah! Hoe heb je het schoon gekregen?

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Pff, heb even geen inpspiratie voor namen haha ff gokken
    Devon of
    Robin

Oja dan nog een datum... 9 juni!

@ setteke: Nou ik ga duimen voor je! Hopelijk zit je erbij!

Verder heb ik gescrolld, maar niks onthouden. Het is hier nog steeds een drukke boel. Mijn vader gaat als hij uit het z'huis mag voorlopig naar een verpleegtehuis. Mijn oma eet niet meer en drinkt steeds maar hele kleine beetje water. Ze gaat nog steeds achteruit, dus ik verwacht een dezer dagen een telefoontje.

Fijn weekend allemaal!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen hopelijk heb je een "rustig" weekend.

Gisteren had Yosyp de leidster op het kdv goed laten poetsen. Hij had in z'n luier gepoept en toen met z'n hand er door heen en alles uitgesmeerd over de bank.
    Thuis mag Yosyp alleen buiten naakt rondlopen, want hij plast en poept overal!!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, doek met heet water!

@ Marleen, knuffel!

Deel Deze Pagina