Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, misschien een beetje loslaten (klinkt makkelijk vanaf de zijlijn), maar ik kon me ook druk maken om dat soort dingen.. heeft helemaal geen zin. Komt tijd, komt raad! Hoop dat Jort snel opknapt!

@Petra, we hebben al een S (Sam), dus daar begint het niet mee!

Net bij de drukker geweest en boodschappen gedaan. Ik ben klaar voor vandaag. De laatste kadootjes zijn via internet besteld, haha!! Ik ga lekker even liggen!!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, ik zou willen dat het Robin was... kreeg dat niet voor elkaar hier, haha!! Succes thuis, wat een ellende allemaal, knuffel!!

@Sjorsje, ohhh hoe smerig, yeck yeck, blergh, haha!!

WEl leuk dat veel van jullie voor de uitgerekende datum gokken, ben benieuwd!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ohhhh wat vies :D maar goed dat hij het daar heeft gedaan en niet thuis haha...

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zit op visite te wachten en ze smste net een paar straatnamen of het daar in de buurt was... Nu wonen wij hier niet zo lang en het zei me niks dus ik op internet zoeken maar ze staat in een ander dorp! Ben benieuwd hoe die de weg gaat vinden!

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij zijn weer thuis. Een rot terugreis gehad, met een ontzettend eigenwijze Danique en een huilende Eline. Was dus blij dat we thuis waren. Ze liggen nu beiden even in bed en dan gaan we over een half uurtje naar vriendinnetje!

Lauwie; heb er nooit over nagedacht dat ze op de bank kon plassen, maar ja nu hebben wij ook leer, dus is het niet zo'n ramp. Maar Danique heeft me maar 2x echt zoveel geplast dat ze tot op haar voeten nat was. En dat was beide keren naast de tafel in de woonkamer.
    Ze is eigenlijk heel vlot goed zindelijk geworden. Tuurlijk nog wel eens een ongelukje, maar zelfs toen we van de week in het pretpark waren is ze de hele dag droog geweest. Ik doe haar op zulke dagen wel een luieronderbroekje aan. Vertel dan uitdrukkelijk dat dat voor de ongelukjes is en dat gaat verrassend goed.

Sjorsje; bah! Dat heeft Danique ook ooit gedaan. Ben blij dat ze nu gewoon op de wc poept :D

Marleen, sterkte meid!

Ik ga nog even wat opruimen hier, maar wilde even mailtje lezen wat ik op mijn foon niet kon openen.
    Was van mijn directrice. Sollicitatie voor functiemix (hogere loonschool in het onderwijs) of het niet wat voor mij was.
    Ik voldoe in principe aan de diploma eisen die gesteld worden.
    Maar vind mezelf weer niet goed genoeg om te gaan sollciteren.
    Maar nu ze het zo specifiek naar mij mailt wil ik haar toch eens gaan vragen of ze me echt geschikt vindt.
    Probleem is alleen dat ik al voor 9 juni moet reageren en daarbij een volledig bekwaamheidsdossier moet hebben. Die heb ik nog helemaal niet. Dus zou ik die als de bliksem moeten maken. Ach ja is gewoon een excuus waarom ik niet zou solliciteren. Ik durf gewoon niet (en dat terwijl me niks kan gebeuren, wordt ik afgewezen hou ik gewoon mijn eigen baan, wordt ik aangenomen ook, alleen krijg ik dan loonsverhoging. 1 jaar proeftijd, vinden ze me toch niet geschikt genoeg krijg ik gewoon mijn loon van nu weer dus.....)

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi dames, ik heb wel bijgelezen maar ben niet fit, dus niets is blijven hangen. Volgens mij iets verkeerds gegeten. Vannacht koortsig geweest en nu net nadat ik had gegeten begon ik me weer ziek te voelen. Had niet aan voedselvergiftiging gedacht, maar dat is het denk ik toch wel, want ik heb hetzelfde gegeten net als gisteren. Bleg.

Alieke: gewoon proberen dat dossier samen te stellen! Je kan alleen maar winnen, als ik het goed lees!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke gewoon proberen, leuk toch.

Chantico beterschap.

Wij gaan zometeen op weg naar de Toppers!!!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, veel plezier!!

@Delilah en heeft ze het gevonden??

@Alieke, jammer van de terugweg, nu lekker thuis! Hoe was het bij je vriendin! Ik zou ook mijn best doen voor die baan!! Je leidinggevende zal het niet voor niets opnoemen, toch?

@Chantico, hmm, altijd fijn. Beterschap!! Hopelijk knap je snel weer op!

zo ben heerlijk 2 uur van de wereld geweest. Net weer wat gestreken, volgende babywas zit er in. Gaat echt goedkomen dit weekend, haha!! Hopelijk heeft mijn moeder het hemeltje ook snel klaar!
    Ga mijn vriend van de bank af schoppen, ligt hier te pitten en moet pannenkoeken bakken, dan ga ik de kids halen, haha!!
    Vanavond bekkenbodem-voorlichting en op verjaardag bij mijn oom.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sjorsje, wat leuk!! Ben ook een paar keer geweest. Veel plezier!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik kom alleen even zwaaien!
    Kwam er woensdag achter dat ik vandaag vrij was maar had er totaal niet meer aan gedacht en dus gewoon opvang voor Tess geregeld
    ( oma, waar ze ook 2 nachtjes blijft slapen ).
    Ben dus maar wel een halve dag gaan werken om wat achterstallig werk in te halen en heb de rest van de middag lekker tijd voor mezelf gehad.
    Heb een heerlijke fles wijn en chocolade gekocht en vanmiddag al gebadderd en lekker onder de zonnebank gelegen (en in slaap gevallen haha).
    Nu net even een pizzaatje besteld die straks bezorgd wordt en de rest van de avond 2 vrouwenfilmpjes kijken en als de fles wijn leeg is lekker naar bed ;) (Mark komt ook pas laat thuis).

Fijn weekend allemaal!

11. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Jullie hebben eigenlijk wel gelijk wat die baan betreft. Misschien dat ik het wel ga proberen.

Bij mijn vriendinnetje was leuk.wat een klein kindje weer zeg. En dan te bedenken dat Eline 8 weken geleden ook zo klein was. En... Als ze een jongetje was geweest had ze thijmen geheten. Nou dat had ik echt niet leuk gevonden. Dat is in mijn hoofd onze jongensnaam en voor niemand anders bedoeld al zullen wij gem niet gebruiken :(

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ alieke, altijd doen! je loopt geen risico en het lijkt me erg motiverend daty ze je gemaild heeft

@ Lique, nou lees ik net weer een superleuke jongensnaam;
    Mack

@ sjorsje, heel veel plezier vanavond. ga je met ard?

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    fff zware dag hier! Jort heeft inmiddels 40 gr koorts. Ot is veel dwars en ging niet slapen. En er ging steeds een alarmpje, dus ik dacht een waarschuwingspiep dat de batterij van de rookmelder op was. Buurman gevraagd om de batterij te vervangen. Moet er niet aan denken dat het alarm vannacht afgaat alleen met 2 kindjes thuis. Gaat de brandmelder daarna echt piepen (nieuwe batterij zat niet goed denk ik). Bleek het mijn nieuwe wachtdienstpieper.
    Nou ja, alle alarmen en kindjes zijn stil en ik zit lekker met een koffie verkeerd en chocola op de bank. Ff opladen voor de nacht.
    Maak me met 40 gr koorts ook wel zorgen over mijn kleine ventje!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het meiden

@alieke ik zou het zekker doEn je hebt niks te verliezen en lijkt mme een uitdaging

@all ik heb wel bij gelezen maar was er vandaag niet zo bij met me hoofd
    Me moeder moest weer naar het ziekenhuis voor een darm onder zoek onder een roesne en het was afwachten of ze naar huis mout naar wat ze zouden vinden maar gelukkig is ze weer thuis

Maar natuurlijk was Silver vandaag lekker druk en onwijs aan het zeuren

@lauwie sterkte meis hoop dat je mannetje lekker slaapt vanacht

15. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; gelukkig maar dat je moeder weer naar huis mocht.

Lauwie; wat balen zeg dat Jort nog zo niet lekker is. Hopelijk knapt hij snel op en wordt de koorts niet nog hoger. Hoop dat jullie goed slapen vannacht.

Lique; laat ons maar niet te lang in spanning, dus ga je concentreren op een bevalling, we zijn te nieuwsgierig naar de naam :D

Ik ga mijn bed in. Eline heeft vanavond voor het eerst geslapen. Wel in de box omdat ze na een uurtje de buurt bij elkaar krijste, maar in elkg eval niet meer op schoot. Heerlijk! Langzaamaan hoop ik mijn eigen avonden weer terug te krijgen.
    Nog maar 3 weken zit mijn verlof er alweer op :S

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    lauwie, beterschap met Jort, hopenlijk knapt hij snel weer op

@ chantico, ook voor jou beterschap. het lijkt me hartstikke zwaar om ziek te zijn met 2 kleintjes en bv te geven

@ binna, fijn dat je moeder weer thuis is

@ alieke, slaap lekker, wat een gek idee dat je verlof alweer zo gevorderd is

ik ga ook slapen

17. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra, vind het ook echt vreemd nu alweer bijna aan het werk. Heb ook nog geen zin. Stom is dat, bij Danique kon ik niet wachten tot ik weer kon beginnen nu gaat het me veel te snel allemaal. Gelukkig is het maar 3 weekjes om vervolgens aan mijn zomervakantie te beginnen. Dus ben dan lekker 6 weken vrij. Nou ja zeg maar gerust 4,de rest lopik nog rond op school. Maar heb dan beide kinderen op kdv dus ga dan die 2 dagen echt relaxed en leuke dingen voor mezelf doen. Heerlijk!!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Psssst dames, ik zit erbij en mag 8 juni op gesprek komen.... :)

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Wat goed, setteke!

Alieke, wat gaat dat snel zeg! Had je 10 weken na de bevalling?

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wauw wat leuk! het zou wel geweldig zijn als het zo loopt allemaal, dan komt alles gewoon op zijn pootjes terecht

Ik ben alweer wakker. Ga maar eerst een stuk met dehond fietsen en dalijk ga ik een duo buggy halen, lijkt me makkelijk voor de vakantie

Deel Deze Pagina