Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het project Turkije staat nu een paar weken op losse schoeven (net nu ik aan het idee gewend was) de handelsorganisaties die hiermee begonnen zijn hebben hun handen ervan af gehaald

ga je nog wel fotoboeken maken Sjorsje? Ik ben niet zo plakkerig maar maak ze bij hema.nl
    het lijkt me voor kinderen namelijk niet zo leuk als er geen boek is

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ mik, hoe is het met Sydney?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All; zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Hier een heerlijke nacht gehad! De babyfoon die beneden stond begon om 3 uur te piepen omdat de stekker niet in het stopcontact zat :( dat was een beetje jammer want Thyrza werd pas tegen 6 uur wakker. Dit had dus mijn eerste nacht doorslapen kunnen zijn sinds lange tijd, haha... Maar hoe dan ook, super! Nu kom ik vandaag dus uit op 5 flessen dus ga ze ophogen met 30cc meer per keer, kijken hoe ze het dan doet!

Ik ga zo even wat in huis doen en dan loop ik tegen 10 uur naar het kinderdagverblijf. Heb het intake gesprek voor Thyrza. Dan gaat ze vanaf de 15e wennen en ik mag dan de 27e weer aan het werk :(:(:( GEEN ZIN IN!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra dat zou ook zonde zijn van het project. En Ard is nogal van de analoge foto's, dus ik heb tig foto's liggen van de kinderen. Vanochtend begon hij er weer over dat hij nog fotorolletjes moet gaan halen, en ik heb ze liever digitaal, want dan is het een stuk "makkelijker" om een fotoboek te maken.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhhhh GRRRRRRRRRRRRRR... Had ik net een hele reactie op velen getypt kopieer ik verkeerd :( alles weg...

****zucht**** toch nog even uit m'n blote ochtend hoofd;

@ Mik, jeetje wat vervelend bij jullie allemaal, knuffel meis!

@ Miepie, wat jammer dat je je zo voelt, knuffel ook voor jou!

@ Miranda, fijn dat Gerard nu niet meteen geopereerd hoeft te worden! Maar het zit er wel aan te komen natuurlijk? Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt op je werk!

@ Chantico, ik kan me helemaal vinden in jou 2e baby verhaal! Het bijslapen is idd lastiger nu maar kun jij er nu ook niet beter tegen? Ik slaap bijna nooit bij behalve als ik echt maar 2-4 uur hheb geslapen zoals het afg. weekend. Bij Wesley ging ik 's morgens altijd terug m'n bed in omdat hij ook direct weer sliep maar nu niet en mis het ook niet echt, kan beter tegen minder slaap.

@ genieten baby's: ik merk wel dat het voor mij nu allemaal niet zo snel hoeft. Bij Wesley keek ik bijv. uit naar het eerste fruithapje maar nu helemaal niet, gaat al veel te snel!

@ Petra, jeeeeee dat is zeker balen :( dan mag je wel even mopperen ja! Gelukkig is het nu af en lekker zwemmen straks!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, vergeet ik Marleen; beste paard van stal ;) Meis, wat moet het allemaal moeilijk zijn voor jou nu, en zwaar zo met je moeder ook! Heb het idee dat je er nu dubbel en dwars bent voor iedereen, denk je ook aan jezelf? Denk dat je straks nog wel een klap krijgt, rustig aan meis en een knuffel ook voor jou!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    marleen dikke knuffel meis!

en miranda ook! we moeten snel weer afspreken

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Gevoel 2e: ik ben juist minder relaxed en net zo onzeker als bij de 1e. In het zh zeiden ze een paar keer dat de RS wel van grote zus via het kdv zou komen. Ik werd dus al zenuwachtig van een lief kusje op zijn gezicht.
    Het cliche dat je net zo veel van de 2e houdt is voor mij helemaal waar. Het is zo'n lief en schattig en gezellig mannetje!
    Doordat ziek zijn als ze zo klein zijn gevaarlijker is en door de slechte nachten kijk ik uit naar dat ie wat groter is. Maar ik geniet zo ook heel erg van hem en van dat het nog een klein knuffeltje is.

De nachten zijn hier zo slecht dat ik het even niet meer weet. Hij heeft al 3 dagen geen koorts meer, maar huilt nog heel veel 's nachts. We slapen al 2 weken elke nacht ongeveer 4 a5 uur en dan nog onderbroken. Ik klaag er hier dus over omdat het echt even mijn leven beheerst.

Mijn hoofd is te vol watten om veel te onthouden. Wil alleen wel ff tegen marleen zeggen dat ik aan je denk!

Hopelijk tot snel met wat meer energie!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    slapen ze allebei nog overdag? anders dan ook echt een rustmoment voor jezelf pakken. hoeft niet eens te slapen zijn. maar gewoon met je benen omhoog voor de tv rust je ook al uit!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, gefeliciteerd vandaag!

@Miranda, ojee, maar nu werk Gerard dus gewoon door met die hernia... kan ook de bedoeling niet zijn toch? Veel plezier van het weekend!

@Delilah, ohhh jammer van de babyfoon!!

@Marleen, jemig kan me goed voorstellen dat het je moeder even te veel werd, pfff. Sterkte bij jullie!!

@Mik, oef dat is even schrikken, hopelijk kunnen ze je snel duidelijk maken wat er is! WEer oorontsteking, zou gelijk de KNO weer bellen en niet meer weggaan zonder plan. Heb Djim echt nooit AB gegeven voor zijn oren.

@Setteke, lekker lang vrij. Jemig Silke mag geen hakken aan hoor van Djim. Hij is best lang, maar zo lang nog niet denk ik, haha!

@Petra, ik zou helemaal zenuwachtig worden van dat soort dingen. Pff. Die onzekerheid, niets voor mij. Maar ik zal deze week goed tomaten en paprika gaan eten.. Oei jammer van Turkije, even afwachten... Ik ben trots op je fotoboeken. Ik wil voor sam haar 4e verjaardag 1 boek digitaal maken voor die 4 jaar. Ga proberen nu alvast wat klaar te zetten daarvoor en dan met verjaardagsfoto's erin afdrukken.

@Miepie, knuffel voor jou!!!

@Sjorsje, ja en een stuk goedkoper lijkt me... alles afdrukken, nabestellen, haha!!!

@Lauwie, hoe is het bij jou!!

Vanmorgen naar de VK geweest. De ongesteldheidskrampjes van vannacht hebben er waarschijnlijk voor gezorgd dat het koppie lekker diep ligt. Het was hier helaas om half 6, djim had in zijn bed geplast en was erg verdrietig....

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, oef, die watten in je hoofd, kan ik me zooo goed voorstellen. Denk aan jezelf en zorg dat je kan slapen, neem een middag vrij en ga naar bed. Of regel een oppas enz. Ik hoop echt dat je de komende dagen een beetje bij kan komen!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, slaaptekort is echt een van de ergste dingen dus klaag maar lekker! Hopelijk gaat het snel beter!

@ Lique, kijk! Dat moeten we hebben; diep ingedaald :D lekker dagje vandaag? Hoe was het gister?

Ik zit hier mega te genieten van mijn kleine moppie die in de wipstoel de grootste schik heeft, lacht en geluidjes maakt :D helemaal geweldig!

Intake ging goed, het meeste wist ik wel. Thyrza mocht met de wagen op de groep en toen ik terug kwam lag ze nog net zo heerlijk te slapen. De leidster zei; daar heb je geen kind aan, werd niet wakker van het vele lawaai! Maar goed, ze is d'r grote broer gewend die maakt lawaai voor 10.

Over grote broer gesproken, hij was bij het kdv aan het spelen en wilde wel blijven daar, hij mocht met mij mee. Toen moest hij wel veel kusjes geven en keek heel vreemd en bedenkelijk maar goed, is ook raar natuurlijk om mij daar te zien. Toen ik uiteindelijk weg liep ging hij huilen toen nik bijna de hoek om was :( zo sneu... Maar ik weet zeker dat hij daar meer plezier heeft als thuis en hij wilde ook zelf graag blijven.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Delilah, zo nu al naar kdv en bijna al weer werken! Gaat zo snel hè! Ik heb extra fulltime ouderschapsverlof aangevraagd dus hoef als het goed is pas in augustus aan te treden...

Lauwie, *gaap* heftige nachten bij jullie, en al lang ook! Hoop dat Jort snel z'n draai weer vindt 's nachts!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie voor de lieve reacties! Knuff voor jullie!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, ohhh dat is lekker in aug. pas weer! Ik weet niet hoe dat werkt met ouderschapsverlof?! Maar goed, ik werk maar 2 en halve dag en eind juni begin ik, moet ik juli werken en dan heb ik in aug. weer 3 weken vrij :D is te overzien haha... Hoe gaat het bij jullie?

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb de tuin gesproeid (met water geklooid) opgeruimd, de was gedaan en nu verveel ikme want die kleine kabouters die liggen nog steeds te slapen

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @delilah, heerlijk dagje gisteren. Lekker gezicht gedaan, weer gladde voetjes. Lekker gelunched met meiden en nog even geslapen. Mooi dagje dus!!! Ja indalen prima, maar zit niet vast hoor,dat gebeurd dacht ik niet bij een 2e, maar dit is al mooi meegenomen. Ohh ook je verlof al bijna weer voorbij....

@Chantico, wat gaat het hard met het verlof. Lekker die extra tijd thuis!

Zo Sam is met oma meegegaan na de lunch, djim en ik zijn lekker naar bed gegaan en komen er nu net uit. Ga zo nog even wat strijken denk ik!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ze slapen nog steeds

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oja, djim zijn nieuwe hobby is knippen!!! Het is hier regelmatig een bende van snippers, haha!

Deel Deze Pagina