We zijn heerlijk naar het strand geweest! Lekker uitwaaien, kids lekker gespeeld in het zand en met de voetjes door het water heen stampen, heerlijk!
@QB; Dacht dat ik het bij jou had gelezen, maar dat was bij Lauwie Maar het strand klinkt ook erg goed. Fijn dat jullie zo genoten hebben
hey keisjes, hier vandaag met de meisjes en manlief en zusje manlief en dochtertje naar de holle bolle boom geweest. (www.hollebolleboom.nl) was super eerst binnen toen buiten en later in de plons. daarna nog wat gegeten en nu net de kids naar bed en wij lekker even zitten hihihih. ben gesloopt van de hele dag spelen met de meisjes. heerlijk!!! kus
Wij waren er tegen 11u denk ik. Was toen niet zo druk als ik verwacht had. De kaarten verkopen ze in blokken, dus het is ook niet dat om bijv 10u alle kaarten op zijn. Wij wonen er vlakbij en zijn lopend (met de loopfiets gegaan). Er gaat idd elk uur een trein van CS naar het spoorwegmuseum. Die vertrekt van utrecht centraal om .33 . Het spoor is zo dat je niet rechtstreeks naar de maliebaan kunt(dan moet je ergens keren), dus gaat de trein nu blijkbaar naar driebergen en keert ie dan weer terug naar t museum. Je kunt ook met de bus, bus 3, maar dan moet je even goed kijken welke kant op, wantde bussen rijden hier met hetzelfde nummer 2 kanten op. Als de kaarten nou toch uitverkocht zijn (wat ik niet verwacht) dan kun je misschien hetvolgende blok. Dan kom je gewoon daarvoor lekker bij mij in de tuin zitten . Of je gaat ipv naar het spoorwegmuseum naar het nijntje museum! Ik zal zo nog wat foto's plaatsen!
Lique, ot heeft trouwens dezelfde hobby als djim. Zij knipt graag in de letterstickers. Ik vrees dat mijn bv erg aan het teruglopen is doordat jort veel minder dronk toen hij ziek was . Net heeft hij nog bijna een fles van 200 cc leeggedronken..
Dan kom ik eerst even spamen. deze moet ik even delen met jullie Bekijk bijlage 155859 Ga hem insturen voor bij baby van de maand
@Lauwie: grappige foto van Ot. En wat een heerlijk kereltje is Jort. Heb je ook nog wat foto's van vandaag?
Oh wat leuk Lauwie. Haha en haar mond doet ook mee. Dat hoort nu nog. Dat heb ik geleerd op mijn cursus motoriek bij kleuters. Kinderen hebben bijbewegingen nodig om iets moeilijks wat ze doen te ondersteunen. Bijvoorbeeld kinderen die net leren lopen die met armen meezwaaien. Kan ook bijvoorbeeld tong uit je mond zijn bij iets inspannends of dus met je mond meeknippen. Leuk om zo de foto te zien! Delilah; leuke foto's! Binna; zag ook al een leuke foto van jouw meiden! Hier een leuke dag gehad! Iemand vroeg nog waarom schoonfamilie niet kwam. Schoonouders zaten op de camping (3 kwartier rijdne hier vandaan) schoonzus/zwager/neefje/nichtje gingen kamperen in Groningen en oma en tante gingen vanmiddag ook naar een zomerhuisje. En niemand had dus tijd om langs te komen. Ach ja kreeg nog een smsje van schoonouders, dat kon er nog net vanaf :S Heb ze in elk geval niet gemist hoor.Heb een superlueke dag gehad met superlukee cadeautjes. Van manlief en dochters een mooie ketting en portemonnee van Pip studio. Van mijn ouders een tas van Pip Studio; van een vriendin het boek pap en mam vertel eens, en verder geld van zus, en 2 andere vriendinnen. Het was echt erg gezellig en Danique heeft ook zo genoten. Vanmorgen op het springkussen met het zoontje van een vriendin en vanmiddag in het zwembad met neefje en vriendinnetje. heb echt geen k ind aan haar gehad. Wat genieten toch zo'n dagje