alieke, jammer van de schoonfamilie idd, maar gelukkig heb je er geen minder leuke dag van gehad! ja, geweldig dat knippen zo! binna, wat een moppies idd!
Berichtje van juud Vakantie zit er bijna op.ze voelt zich niet echt zwanger eerder gevoel dat ze ongesteld gaat worden
voor Sjorsje http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/279432-ervarin-groeihormoon.html @ chantico, dank voor je lieve woorden. Het is moeilijk nu maar doordat ze ook energie leveren nog wel te doen. Voor andere kan deze crisis wel het einde van hun bedrijf betekenen
Wat een mooie foto's zag ik voorbijkomen, leuk altijd, spamacties! Zal ook weer een keer wat spammen.. Maar eerst pak ik de tas weer in, en stappen we over een uurtje op de trein, even een dagje shoppen met de kids en mijn schoonmoeder. M'n eigen moeder kan helaas niet mee, m'n pa ligt op bed met een hernia, wacht op een oproep voor een operatie. Gelukkig staat hij al op de 'spoedlijst' ipv op de lange wachtlijst, hij ligt al 7 weken thuis.. Ben benieuwd hoe de kids het in de trein vinden! Iedereen een fijne dag vandaag! Oh, en Juud, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Oh nee Juud; niet weer QB; leuk shoppen! Veel plezier en niet teveel geld uitgeven he Hier een heerlijk nachtje gehad. Eline om 8 uur maar uit bed gehaald. Ze lag toen dus al wakker te kijken in haar bedje. Heerlijk! Danique werd om 10 over 9 wakker. Nu is Danique op haar kamertje aan het spelen. Dat wilde ze zo graag. Ach toe maar, ze vermaakt zich daar zo goed! Doen jullie kids dat ook wel eens??? Hier bezig met mijn bekwaamheidsdossier. Heb besloten toch te solliciteren. Ookal is het voor maar 7 euro in de maand. Het geeft me toch iets meer 'status' binnen de school/vereniging. Mocht ik ooit willen mobiliseren ofzo helpt dit er misschien aan mee. Daarbij weet ik dat ookal had ik zeeen van tijd om de boel af te maken ik nog zou twijfelen. Puur omdat ik van mezelf vindt dat ik niet goed genoeg ben ervoor. En dat vind mijn leidinggevende weer onzin. Dus ik ga er gewoon voor. Wordt het niet wat is dat heel jammer en anders is het een goede boost voor mijn zelfvertrouwen
Oh wat erg van de ongi!! En dat op je verjaardag! Klote zeg!!! Gefeliciteerd, meid. Had je zo een supergroot cadeau gegund! Echt onwijs k*t dit!
Delilah, gelukkig heb je snel vakantie nadat je weer begonnen bent met werken! Ik heb ouderschapsverlof aangevraagd volgens de wettelijke regeling (moet je even bij personeelszaken navragen). In mijn geval kan ik een half jaar de helft van mijn werkweek o.v. opnemen tegen 50% behoud van mijn salaris (dus dan werk ik 50% en krijg over de uren die ik niet werk toch nog 50% betaald, ga er dus 25% per maand op achteruit). Of je gebruikt de uren op een andere manier, in overleg met je werkgever. Ik doe eerst een paar weken fulltime verlof en van wat er overblijft ga ik elke werkdag een uurtje korter werken, zodat ik makkelijker het halen en brengen van en naar kdv kan doen voor en na werktijd. Hier gaat het lekker. Nathan is een heerlijk ventje en zeker nu hij steeds meer ‘wakker’ is en echt contact maakt wordt het steeds leuker! Nathan gaat steeds meer op Ise lijken. Hij heeft wel een overduidelijk jongenskoppie (zij had een meer ‘unisex’-look, werd ook vaak voor jongetje aangezien… maar je ziet duidelijk dat het broer en zus zijn. Alieke, jij gelukkig ook snel vakantie nadat je weer begonnen bent met werken. En die twee middagen eerder klinken ook wel als een mooie ‘opwarmer’. Heb je je kindertjes erg gemist? Nog gefeli met je verjaardag! Je bent lekker verwend, lees ik. Ise speelt ook graag op haar kamer. Daar gaat ze dan boekjes zitten lezen ofzo. Sjorsje, hoop dat ze jullie nog wel meer info gaan geven over voor- en nadelen van groeihormonen! Wat een moeilijke woorden zegt Jorja al, zeg. Fijne vakantie! Lauwie, het is ook belangrijk om soms iets leuks te doen, ook al kost het nachtrust. Balen als de bv terugloopt terwijl je dat nog niet wilt! Hoe bedoel je dat hij een fles van 200 heeft leeggedronken? Na een borstvoeding? Kun je even wat extra vaak aanleggen? Geniet je niet stiekem enorm van je flesdrinkende baby? Of denk je toch ook met heimwee terug naar die tijd dat Otje alleen bij jou wilde drinken? Wat een kereltje is Jort al geworden zeg! Prachtig hoor! Knap dat Ottilie met twee voetjes van de grond loopfietst! Wij gebruiken hem misschien niet vaak genoeg om haar dat te laten ontdekken. Of ze moet het eigenlijk ‘afkijken’ van een ander kindje. Zie ik bij Otje op de foto ook dat haar loopfietsje nog vrij laag staat? Ik twijfel of ik Ise’s zadel iets omhoog moet doen, dan kan ze beter afzetten denk ik, maar is het misschien ook weer moeilijker opstappen (nu blijft ze ook nog wel eens met haar afgezakte broek achter het zadel hangen… Binna en Delilah, wat een mooie foto’s van jullie meisjes! Bedenk me nu opeens dat ik de enige ben met een jochie van de recent geboren babies. Het ziet er altijd zo schattig uit als ze dat doen. Juud Ben je vandaag jarig? Had je zo graag dubbel willen feliciteren dan. Wat een superstom om zo je dag te beginnen… Petra, gelukkig dat ze ook nog energie leveren dan. Hoe vind je het dat het Turkse avontuur niet helemaal zeker meer is? Lique, zwem ze! Nathan slaapt tegenwoordig een deel van de nacht door, alleen hij doet dat al in de late avond ipv de vroege nacht Dus hij slaat de late avondvoeding over. En komt dan tussen 1.00 en 2.00 uur vaak al weer. En dan rond 4.00 a 5.00 uur ook weer. En 7.00 a 8.00 uur *gaap* Maar vannacht is het me wel gelukt om hem na beide nachtvoedingen vrij snel terug te leggen, zonder dat z'n melk omhoog kwam! En dat 'doorslapen' moet ik maar eens wat meer gaan benutten door zelf ook vroeg naar bed te gaan. Maar net als Lauwie heb ik ook gewoon zin om 'iets voor mezelf' te doen 's avonds, nadat ik al de hele dag alles rondom Nathan heb georganiseerd. Ach, vanochtend ben ik zelfs eerder opgestaan dan hoefde, dat ik niet twee keer een half uur met hem op heb hoeven zitten dat scheelt al enorm in de vermoeidheid!
hier een meisje die al een paar nachten door heeft geslapen!!!! joepie. vind het toch wel erg lekker hoor na 13 maanden nachtbraken!
Petra, bedankt voor de link, ik zal eens kijken. Alieke, onze kindjes gaan wel eens "alleen" naar boven om te spelen, maar dat eindigt al heel snel door een huiler. Wij zitten inmiddels in Italiƫ, huisje is al ingeruimd en de boodschapjes zijn gedaan. Kindjes waren zo moe dat ze net vrijwillig naar bed zijn gegaan.
Hey dames! Hier hebben vanochten de kids uitgeslapen....het was half 10!!!! Dit is al tijden niet meer gebeurd haha alleen mama was op tijd wakker ben dus maar boodschappen gaan doen. Zo weer op verjaardag blegh...beetje druk bah. Nog een weekje en dan gaan we met vakantie!!!!! Zon zin in! Juud: kloten meid! Dikke knuffel! binna: mooie fotos zeg!!!! sjorsje: fijne vakantie!
wij zijn er weer Had vanmorgen wat bruinverlies, en nu is er helemaal niks :S aaaah! ik ga ff puinruimen Dag lieve meiden!
Ooooh je houdt t weer spannend juud! Ga je verjaardag nog vieren? Wat heb je van Angelo en Giulia gekregen?
Wat leuk! Opa en oma wilden ook dit weekend gaan maar ze gaan nu in september, dan komt hij in Twente. Ben benieuwd hoe Olivier dan reageert, hij is helemaal fan!