Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @QB, ik ga duimen!!!!

@Juud, denk inderdaad dat iedereen zenuwachtig zou zijn. Ik zet mijn duimen alvast klaar ;) Successsssss

@Linka, succes met (d)bilbo ;)

@Lauwie, wat een heerlijk hollands welvaren die Jort!

zo heb mijn bak yoghurt met fruit en muesli op, nu aan het werk!!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    alweer deel 11, wat een kletskouzen zijn we toch!
    Ik heb alles bijgelezen maar er is niets blijven hangen.

Ik ben gister begonnen met n kuurtje en max dosering pufs vanwege een fikse luchtweginfectie dus zal nu vast snel op knappen. Met tess gaat het goed nu gelukkig!
    We liggen nog even lekker op bed te wachten op ons ontbijt en gaan straks op de koffie bij een goede vriend. Vanavond heb k workshop taart maken dus zal vandaag niet veel meekletsen.

Juud succes vandaag meis! Positief denken he..

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud succes, ik duim voor jullie! je bent vast niet de eerste die zenuwachtig is en ook zeker moet de laatste.

Qb veel succes

Linka, hopelijk laatste bezoekje aam de dierenarts voor de eerst komende tijd!

Ik lig nog in bed met min nieuwe mobiel, handig hoor dat internet in bed, al moet ik wel wennen aan een klein beeld om en het swype toetsenbord.
    Vandaag maar eens met de was bezig, maar eerst een spelletje op de ds

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, was dat maar waar, het is maar voor controle, over 2 weken moet hij weer terugkomen.... maar hij blijft aan spalk kauwen....

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ik denk aan je!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Juud succes vandaag.

QB jouw gesprek is net begonnen, ben benieuwd hoe het gaat.

Linka hopelijk is het met Bilbo goed bij de dierenarts.

Jorja had vanochtend weer diarree, 't is bijna iedere ochtend bingo. De rest van de dag heeft ze er geen last van.

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @QB; Jij zit nu waarschijnlijk bij je gesprek, ik ben voor je aan het duimen. Hoop dat het helpt. Hoe is het gegaan??????

@Sjudith; Heel veel succes vandaag!

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Je moet naar je gebruikersinstellingen en dan heb je links een map abonnementen. Daar kan je een nieuw abonnement toevoegen

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb volgens mij een banner die maar tot 1 jaar loopt, want het blijft hier blijkbaar elke dag feest ;) :D

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Duster, haha ook leuk.

Ik heb net kaartjes besteld voor K3 sinterklaasfeest in Antwerpen op 27 november. De duurste tickets waren zelfs al uitverkocht.

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, hoe was het bij de dierenarts! jort is een spekkie, maar zeker mooi en lief!

carmen beterschap!

alieke, relaxed he, internet op je telefoon

duster, haha, was mij ook al opgevallen

sjorsje, leuk k3!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    pfff, gaat ons fortuin kosten, tjeetje, ga wel aanklagen omdat vorige week hij nieuwe spalk moest wat krijg ik te horen dat ik moet betalen, 146 euro, vorige keer `177 euro, ook dat ik een dag voordat ik weer naar dierenarts moest omdat die goed stond (daarom nieuwe spalk) voor controle ben geweest en dat ze wel goed zat zeggen ze, moet ik eraan geloven, tsjonje en moet ik die nieuwe spalk weer betalen, ben ik nu wel klaar mee....

Tjeetje zit hier met frustratie met bilbo, hij blijft knagen en kapje wilt niet mee werken, hij heeft 2 keer eruit gehaald en zit er snee in zijn oor, nou leuk is dat....

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Linka, ja die dierenartsen weten hun prijs wel.

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Judith: Ik denk aan jullie, spannend!!!

Verder snel gelezen, ik heb hier 2 zieke kindjes met koorts. Gisteren al naar ha geweest en het is weer een luchtweginfectie...:(

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, duur grapje zo, geen huisdierenverzekering begrijp ik?? Lastig altijd die onvoorziene kosten..

@Sjorsje, leuk leuk!!

@QB, hoe ging het??

@Juud, lekker bakkie ;) Denk aan jullie, maar das ook wat raar op dit moment ;)

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahaha lique. tja waar denk je dan aan???? hm hm hm hm???????

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Spannende dag voor QB en Juud & Angelo. Ben aan het duimen!!!

@ Linka: ja die dierenartsen weten het wel... Die rekeningen schrik je je kapot van!

@ Sjorsje: Oh leuk, je was zeker een vermogen kwijt? Ik schrok al van 4 kaartjes zomerfestival (ook wel mijn eigen schuld want ik wilde droomstoelen haha)!

Zo ik heb mijn rondje hardlopen er alweer opzitten. Het ging echt super lekker. Drie weken bezig en mijn conditie is echt drastische verbeterd. Ik ben alleen een kilo aangekomen pff...!!!

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, het viel mee. Ik was op de site aan het kijken voor online te bestellen en dan was het 151 euro, maar ik kreeg telkens een storing. Toen heb ik gebeld en die vrouw vroeg of er 2 op schoot gingen en toen heeft ze er schootplaatsen van gemaakt en nu was het 130 euro. Nog wel duur hoor.

Die droomplaatsen waren op zondag al uitverkocht en ik ga alleen met Lianna naar het Zomerfestival. Begin eigenlijk wel spijt van te krijgen, want Yosyp roept voortaan het hardst als ie kabouter plop of k3 ziet op tv. Maar goed, hij mag volgend jaar alleen mee.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Marleen balen van die kilo. Maar als je conditie al wel merkbaar verbeterd is dat toch ook wel lekker. Zo ben ik na mijn laxatie van zondag gewoon 1,5 kilo aangekomen, daar baal ik ook flink van. Normaal vallen mensen dat af en bij mij komt het erbij.

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Heb het even gemist maar gaat de IUI voor juud en angelo vandaag beginne? Zo ja JUUD EN ANGELO succes vandaag :) xx

Deel Deze Pagina