Ik sporte helemaal niet en nu 3x in de week en ik kom een kilo aan. Wij zitten geloof ik echt niet goed in elkaar ! Ik was voor 4 kaartjes zomerfestival 151,- kwijt. Een rip uit mijn lijf, maar als we dan toch gaan wil ik het wel goed zien haha! We gaan ook niet op vakantie, maar wel leuke dingen doen met de kids, maar zo gaat mijn budget erg hard haha! Jasper is hier degene die het meeste danst en zingt, dus ik denk dat hij het helemaal geweldig vindt. Alleen met Lianna is juist leuk voor Lianna, even samen met mama op pad! ------------------------ Ik ga maar eens douchen. Ik moet Jaspertje zometeen alweer ophalen!
@Marleen, eet je ook meer?? Anders zijn het vast spiertjes die je aan het kweken bent!! @Schatje inderdaad! @Sjorsje is dat er nu al weer af??
Lique nee het is er nog niet af. Maar nu ik gewoon weer gevuld ben is er ook niks extra meer bijgekomen.
Ik eet niet meer en alles blubbert nog even hard haha! Ach we zien het wel. Wie weet gebeurt er nog een wonder hihi! Ik ga mijn kleine man ophalen, even naar het kruidvat en dan het andere mannetje ophalen! Doei!
@Marleen, nou ja een goede conditie is nooit verkeerd!! @Sjorsje, nou gelukkig maar dan. Ik groei hier weer de pan uit hoor(en weet heeeuusss wel hoe het komt)
heb even jullie hulp nodig (terwijl ik natuurlijk aan juud denk en heel hard aan het duimen ben) want wij gaan vanavond een buggy kopen en ik heb daar geen verstand van. heb al ff gezocht, maar ben er nog niet uit. * we gebruiken m nu voor ot, maar in de toekomst voor jort. * met ligstand * mee te nemen in de auto of bakfiets. hij moet dus zo opvouwbaar zijn dat hij in de bakfiets mee kan. * liefst met 1 hand bestuurbaar, dus met een stang * waar een voetenzak bij past * met 2 wielen voor welke buggies zijn er met een duwstang (behalve de nuna)? vind de nuna mooi, maar hij heeft maar 1 ligstand. en de wielen schijnen niet ideaal te zijn waardoor er in april een nieuw model komt. beetje zonde om dan nu het modelmet kinderziektes te kopen.
Zo even live-verslag het is net ingebracht. En moet nu 15 min blijven liggen. En we hebben afgesproken geen bloed te prikken om te kijken of ik eisprong gehad heb of niet. Maar over 2 wkn een test doen mocht ik niet ongi zijn. Pfff heftige weken Heb nu een beetje kramperig gevoel! Maar zal wel goed zijn
Wij hebben een nuna en ik ben er heel blij mee. Geen last met wieltjes, wagentje rijdt prima, hij is met 1 hand te sturen. Ligstand vind ik ook meevallen, kleine meid heeft er vorige week voor het eerst even in gezeten en dat ging super. Lekker plat op te vouwen, etc. Geen klachten, maar zoals ik al zei...ik ben er erg blij mee hahaha! Verder ken ik geen buggy met duwstang, sorry... (daar vroeg je naar haha)
Juud, ben blij dat je niet eerder een live verslag hebt gemaakt, haha. Wel spannend hoor, 2 weken wachten.
@Juud, jemig wat spannend, komende 2 weken vooral inderdaad. Wat is de gedachte achter niet testen of je eisprong gehad hebt? Of geeft dat totaal geen uitsluitsel zeg maar?
HAUCK Sportwagen "Malibu" Design 2011 - online bestellen! - babywalz heb deze nog gevonden. zou dat wat zijn?
Nee dat vind ik wel meevallen. Ik heb een klein autootje (peugeot 107) en daar past hij super in, zowel in achterbak als achter voorstoel, etc. Die andere die je gevonden hebt vind ik ook mooi!
Vind de nuna mooier, ook omdat er geen stang voor zit en er een voetenzak bij zit. Denk je dat hij ook in de bakfiets past?