Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    beterschap voor jullie allemaal!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja weten jullie nog die hoogzwangere buurvrouw? vorige week woensdag bevallen en maandag werd er al weer volop geklust door de aannemer ;)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ben weer thuis :)
    Het is echt idioot haha :p durf amper te lopen :p

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, dat meen je niet. Zou er toch niet aan moeten denken in de kraamtijd.

Juud, kan me voorstellen, maar het valt er natuurlijk niet zomaar uit.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, en wat heeft de buurvrouw gekregen. Waar je zin in hebt inderdaad. MAar de kraamhulp kan wel lekker koffie zetten en schoonmaken ;)

@Juud, haha, kan me er iets bij voorstellen.

@Puck, beterschap!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties en suc6wensen, erg leuk om te lezen, doet me goed! Nou, even een kort verslagje van mijn gesprek.

Ik stond na een half uurtje weer buiten, was om 10u weer thuis. Het ging voor mijn gevoel best goed, aardig mensen ook, vader en zoon, famiebedrijfje. Zijn nog wat klein, maar groeien wel snel. Ik zou dan op kantoor zitten (veel alleen, maar dat vind ik niet erg), telefoon doen, e-mail, correspondentie, factureren, notuleren, de agenda inplannen en bijhouden, met de baas mee naar Doetinchem sowieso 2x per maand voor vergaderen, en het kantoor waar ik zit wat netjes houden, ze hebben geen schoonmaakster. Maar dat is ook nog wel te doen. Maar op termijn willen ze wel meer uren dan 24u, en dat kan ik ze niet bieden met 2 kinderen.. maar goed, het was wel een heel leuk gesprek, volgende week hoor ik meer..

Dinsdagmiddag heb ik een gesprek bij een gemeentehuis voor een vacature als juridisch medewerker voor 18u, daar heb ik heel veel zin in. Dus ik wacht dat gesprek sowieso even af, als ik daar aan het werk kan doe ik dat meteen.

--

En nu ga ik eerst ff wat eten, me hungry!

Xx

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo en dan nu eindelijk even reageren :p
    @Happy hoe voel jij je?
    @lauwie, wanneer is je verlof voorbij?
    @mik, nu kunnen we pingen :D
    @bina hoe is het met de wieg...foto??
    @mar, al ongi?
    @bumba, bij jou schiet het ook al op :)
    @Alieke, als je je nummer pbt kunnen we appen ;)
    Leuk he Twitter :)
    Jij hebt wel lekker nesteldrang he :)
    Zijn jullie nu al uit de naam?
    @Lique, ook nesteldrang hahaha
    @puck, sterkte met de kleintjes.
    @qb, wat is meer dan 24 uur? Als het bv 28 is is het dan ook niet te doen?
    Als ik iemand vergeten ben...sorry :)

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @QB, ohh dat klinkt leuk. En wat de uren betreft, dat kan tegen die tijd toch ook wel bekeken worden. Als het nog 2 jaar duurt zitten je kids op school, dan wil je misschien wel meer. Of minder en is de baan te delen. Of nemen ze een schoonmaakster (scheelt ook weer een paar uur per maand, ahha)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, duidelijk last van ja, vooral nu er nog vanalles moet gaan gebeuren in huis, haha!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Sjorsje en Schatje gaan jullie nu nog een weekend weg (apart dan he hahaha)

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; spannend spannend spannend. En de komende 2 weken zullen wel slopend zijn. Viel het verder mee? Geen pijnlijk gevoel ofzo? Hopelijk heb je over 2 weken een positieve test!
    En ja ik vind twitter echt leuk. Had het nooit gedacht, maar zo op mijn mobiel, leuk leuk! We zijn half uit de naam; jongensnaam is zeker, meisjesnaam bijna dus komt goed!

QB; mooi dat het gesprek zo goed ging zeg! Nu die andere afwachten en met een beetje geluk kun je straks kiezen (geef je die andere aan Miepie dan, of wonen jullie niet bij elkaar in de buurt)

Lique; haha nesteldrang, leuk is dat

Linka; wat vervelend zeg van Bilbo en alle kosten die je nu moet maken. Dierenartsen kennen flinke prijzen ja, maar ja je gaat toch wel naar hem toe als je dier ziek is, wat moet je anders

Hier heerlijk op de bank, heb tosti gemaakt en er al 2 op ondertussen. Merk dat ik de hele dag kan eten tegenwoordig. Maar beetje in de gaten houden, want anders ben ik straks megarond zelfs als de kleine eruit is ;)

Vanmorgen de ha weer gebeld i.v.m poepen van Danique. Alweer 3 dagen niet gepoept en toen eindelijk kwam er gisteravond een heel klein minibeetje. Ondertussen zitten we al 3 maand aan de lactulose en hebben we al opgehoogd van 1 naar 2x per dag.
    Nu wil ik dus graag wat anders. Hij zou me of terug bellen mocht er meer info nodig zijn of na 3 uur ligt het klaar bij de apotheek.
    Heb nog niets gehoord, dus ga er vanuit dat ik gewoon wat nieuws krijg.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Juud, 28u is te doen, maar ze hadden het echt over 5 dagen per week op kantoor zitten omdat ze een enorme drukte verwachten over een paar maanden.. dat gaat mij niet lukken.. nog ff afwachten! ;)

Autsj krampen.. weet niet of dat zo 'hoort' na een IUI, lekker is anders in elk geval! En nu 2 weken wachten he, spannend hoor!

@Lique, ja da's waar. Heb ik ook tegen ze gezegd hoor. Als Britt 4 is kan ik makkelijk meer uren gaan werken, als het maar onder schooltijd is dan.

@Alieke, geloof niet dat Miepie dicht bij me woont.. Anders zou ik haar zo aanraden hoor, kunnen we elkaar helpen!

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@juud: wat spannend meid! Ga voor je duimen! En ik ga 12 maart met me mannetje ergens in rotterdam hotteletje pakke :d en dan die dag rotterdam shoppe :p

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Is er op zaterdag ook die grote markt in rotterdam?

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Juud spannende 2 weken meid!

Alieke waarom vraag je niet een verwijzing naar de poeppoli?
    Ik vind eerlijk gezegd dat de huisarts al wel heel erg lang een beetje aanklooid met je kleine meid.

Zo Tess ligt even op bed te lezen ( zoooo schattig met het boekje op haar kussen, zij op haar buik met de handjes onder haar kin) dus even tijd voor zp ;)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @schatje, goede keuze Rdam haha :p
    En de markt is idd op zaterdag :)

@carmen, voel je al wat van je kuur? Ik voel geen verbetering met die Prednison

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Carmen; ahh wat lief zeg, ze kunnen er soms zo schattig bij zitten he ;)
    En over de ha, ik wacht even af hoe het nu gaat met nieuwe medicijnen, ze had natuurlijk gewoon lactulosedrank, dus een heel mild iets. Daarbij ligt het waarschijnlijk ook aan haar karakter, want ze houdt dus gewoon vol dat ze niet wil poepen soms. Ik kijk het nu nog even aan en anders vraag ik inderdaad maar eens een verwijzing, anders naar een kinderarts o.i.d. Ze heeft namelijk nooit echt last gehad met poepen en het is zo ineens op komen zetten. Soms gaat het een weekje goed en dan is het weer drama. Vind het zo zielig, dan heeft ze het weer vast zitten in haar anus enzo en dan doet me dat zo'n pijn. Dus hopelijk nu echt een goed laxeermiddel!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Sjudith, ik denk aan jullie... spannend!! Heel veel succes!!!

Deel Deze Pagina