Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; weet niet wat die krampen zijn, anders even bellen naar de gyn?!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Neu ik merk nog niet zo veel..maar ben volgens mij ook gewoon echt aan vakantie toe.
    Ben vreselijk moe en vergeetachtig de laatste 1,5/2 weken en daar baal ik dan weer zo van dat ik een tandje harder ga lopen met alles om toch goed te blijven functioneren (zowel prive als op het werk) maar dat werkt eigenlijk natuurlijk alleen maar averechts.
    Nouja nog een dikke 4 weken en dan gaan we heeeeerlijk 8 dagen naar de turkse zon om bij te tanken.
    Mijn ouders gaan ook weer mee dus we kunnen de nachten dan om en om doen.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb gebeld en als het te erg wordt (wat is te erg) dan weer bellen. Voelt nu als flinke voor (of na) weeen :(

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, dat is een heerlijk vooruitzicht!! Maar duurt nog wel even, denk een beetje om jezelf!!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ohh, hopelijk wordt het snel minder, hadden ze er wel vaker van gehoord??

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    QB ik vergeet helemaal op jou te reageren! meid wat fijn dat het gesprek zo goed ging!
    Ik ben erg benieuwd of je het geworden bent.

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja ik denk dat hij heel netjes in de bakfiets past. Het zijn compacte wagentjes. Succes met uitzoeken.

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Hoop voor je dat de pijn snel minder wordt, sterkte!:(

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoop dat je je snel wat beter voelt. Je hebt in elk geval een heerlijk vooruitzicht! Kunnen jullie lekker bijkomen van alles!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik ook! Weet alleen nog niet of ik ja of nee ga zeggen.. zit nog in dubio.. ik wacht eerst het gesprek wat ik dinsdag heb even af, als me dat helemaal super lijkt ga ik daar voor! ;)

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Juud ik had te straks gelezen dat krampen horen bij IUI.

QB super dat het gesprek wel goed ging.

Linka wat is er 2 april?

Ik heb nog niks geboekt voor een weekend weg. We wilden eigenlijk in het weekend van 10 juli naar Delfzijl, maar we hebben geen oppas dus dat gaat niet door. Balen. En m'n schoonouders hebben ook laten weten dat ze niet meer dan 1 nacht willen oppassen.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sjorsje, er is Sencity in Den Bosch voor doven en slechthorenden maar ook voor horenden als ze interresse in hebben, maar ik vroeg al eerder wat is link voor kamerveilingen of zoiets, kan niet terug vinden.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Sjorsje, ja dat wel! Ging er wel met een goed geval weg vanmorgen.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je Sjorsje! Kunnen we miss in Den Bosch overnachten, we zien het wel!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik kreeg net telefoon van de mevrouw die de testjes met Tess had gedaan.
    Ze had haar resultaten doorgesproken met een mevrouw die een praktijk heeft voor het begeleiden van ouders met een hoogbegaafd kind en die vrouw kan eigenlijk nu al concluderen dat er in ieder geval op dit moment geen autisme speelt.
    Het hoogsensitieve en de enorme behoefte aan structuur zijn heel gewone dingen voor een slim kind.
    Zij gaf aan dat ik haar zeker niet moet afremmen of stimuleren.
    Ik vind dat soms zelf best wel moeilijk, afgelopen weekend lagen er 4 stiften op tafel waarop Tess tegen mij zegt 'ik heb 4 stiften' , ze legt er 2 bij en zegt dan 'nu heb ik 6 stiften' .
    Ze sloeg daar naar mijn idee een beetje in door (ging steeds meer erbij 'op tellen' ) dus ik zei dat ze ook wel even met haar poppen mocht spelen.
    Toen ging ze de vingers van haar pop tellen en benoemen ( dit is je duim, wijsvinger, middelvinger, ringvinger en je pinkje, beide handjes erbij pakken en dan zeggen dat de pop 2 pinkjes heeft etc.)
    Die mevrouw gaf aan dat het wel heel goed is om haar te (ver)wijzen op speelgoed voor haar leeftijd maar dat het dan niet erg is dat zij dat speelgoed als leermiddel gebruikt.
    Ze speelt er dan immers wel mee.
    Nouja ze heeft weer heel wat tips gegeven waar we wel mee uit de voeten kunnen.
    En op 10 maart ga ik naar een lezing van die vrouw, ze zegt wel dat er eigenlijk alleen maar ouders komen van kinderen die al op de basis of middelbare school zitten maar dat het ook wel informatief is voor ons omdat Tess over een 1,5 jaar ook naar de basisschool gaat dus ik ben benieuwd!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @TEsske, nou das toch een positieve uitslag! Fijn dat jullie wat handvatten en tips hebben gekregen!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Carmen, nou, fijn dat jullie tips hebben meegekregen! Ben ook benieuwd hoe die lezing straks gaat, of je er veel in herkent wat Tess al kan/doet.

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Wij hebben via Weekendje Weg in Hotels en Bungalows - Weekendjeweg.nl een hotel geboekt :) : van der valk rotterdam ridderkerk.. Was als het goed is niet zo ver rijden richting ventrum van rotterdam.. We zijn alleen totaal niet bekend in rotterdam :d dus dat word nog wat haha.. @ juud: ff afwachten met die krampen.. Hoop voor je dat het afzakt..

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ja tis al stukken minder de kramp pffff!

@Schatje, is goed aan te rijden met de auto! Al is het parkeren in de stad stervensduur :O en kan je beter met ov gaan :)

Wij gaan straks naar Ikea, dat keukentje voor Giulia halen.

Deel Deze Pagina