Zo, nu even lekker bijlezen... heb het rijk voor me alleen... bakje koffie, op de bank... Lauwie, wij hebben de maclaren; deze heeft geen duwstang, maar is prima te besturen met één hand; van de week had ik even twee buggies te duwen: één koelstra en één maclaren; Hanne kreeg ik prima vooruit en door de bochten, maar de koelstra liep veel minder soepel. Kijk wel even goed naar het gewicht van de buggy; volgens mij kan degene die je liet zien, qua gewicht niet op de fietsendrager. Sjudith, het is nu dus gewoon gebeurd... wat wordt het spannend zeg... Hoe is het met je pijn? Lees dat het is afgenomen... fijn joh! Heb je beetje afleiding de komende weken? Leuk, hét keukentje van de Ikea? Tesske, ik snap niet hoe je het volhoudt.... pfff... Denk aan jezelf hè? Wat fijn dat de mevrouw terug heeft gebeld met zo'n duidelijk verhaal... Goede tip: wel het speelgoed aanbieden wat past bij haar leeftijd, maar haar daar lekker mee laten experimenteren en leren! Ben erg benieuwd hoe de lezing wordt... wil je daar t.z.t. iets over vertellen? Benoem bij een intake op de basisschool direct het vernoemen wat de begaafdheid betreft...!! Ik zou zo'n uitje naar Antwerpen dan liever op een ander tijdstip willen... Queenbee, wat fijn dat je gesprek zo goed is verlopen; neem aan dat je aan hebt gegeven niet meer dan 24 uur te kunnen werken? En nu volgende week een ander gesprek? Spannend voor jou hoor! Sjorsje, he jammer dat het vakantietje nog niet gelukt is. Een speciale reden voor een weekendje weg of gewoon lekker zomaar? Setteke, je bent hier duidelijk minder hè? Ook al lekker op vakantie... jullie nemen het er lekker van? Spannend voor Hilbrand en een baan zeg... Alieke, hoop dat dit middeltje gaat helpen bij Danique!! Happy, nog geen ongi... wat fijn!! Wanneer ga je testen? Morgen? En Janna zindelijk... geweldig! Weet je hoe je het met de nachten/middagdutje wil aanpakken? Hanne is overdag ook zindelijk; gaat zonder luier de deur uit enzo. Weet alleen niet hoe ik de nachten moet gaan doen. Weten jullie waarom allesreiniger zo enorm lekker ruikt en je daardoor zo enorm graag wilt poetsen...?? Nog een keertje: bedankt voor al jullie reacties op de stuitligging... ik ga nog 2,5 week hoop houden... ben dan 32 weken en heb dan weer controle. Gisteravond lag het overdwars, dus er zit nog zeker genoeg beweging in,maar of het kopppie echt helemaal onderaan komt... kan het me nog niet voorstellen!! Fijne avond allemaal!! Groetjes, Arri
Zat ik ook aan te denken idd.. dan heb ik eerst wat in elk geval. Eerst maar zien of ze me uberhaupt uitkiezen uit de 5 kandidaten.. en dinsdag het andere gesprek, kijken hoe het daar gaat!
ik ben zo gaar als een klontje na een dag werken/paardrijden/over de markt racen omdat daar 'haarpinnen" zouden zijn en nu ga ik lekker even uitblazen, Andy is schaatsen @ Tesske,ik zou dat weekend weg ook liever op een ander moment doen. Wat fijn van je tel gesprek @ queen, het zou wel geweldig zijn als je binnenkort al werk hebt @ Juud, wat een spannende dag hebben jullie gehad. ben je nu lekker een paar dagen vrij? @ Binna, waar ben je of heb ik erover heen gelezen?
Arri, die geur van allesreiniger krijgt mij niet aan het poetsen hoor, haha. En ik wilde gewoon een weekendje weg, even met z'n tweeen bijtanken. Chantal, jij ook een fijne avond. Petra heb je de haarpinnen gevonden?
ja ik heb de pinnen gevonden, was een tip van een vriendinnetje. Ik zie hier overal op internet van die pinnen voor de hoofdprijs, nu heb ik dezelfde voor een prikkie
Met mij gaat het goed hoor. Lief dat jullie dat vragen. Bijna de 20 weken echo. Heb wel al een pretecho gehad. Zo leuk. Lauwie nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.9 had het even gemist,5 wk geen laptop gehad) Schatje is miss 10 minuten rijden naar de stad.Je zit gelijk aan de rijksweg. Of lijn 20. sjudith ook ik duim voor een positieve test. sterkte met het wachtbankje.
@arri, Giulia is ook een stuiter en ik wilde geen draaipoging. En geen stuitbevalling dus het werd een geplande ks. Vond de ks geen pretje maar ja bevallen is ook geen pretje Zo het keukentje en de gordijnen zijn binnen
pff lange dag gewerkt vandaag van 9-20 uur.. nu morgennog van 9-18 uur en dan weekend ben blij toe want ben kapot! af en toe lees ik dus mee onder werktijd hier haha! probeer een beetje op de hoogte te blijven maar het valt niet mee hoor xxxxfijne avond allemaal
Aaaargh nee, niet nóg 8 pagina's om bij te lezen Ik dacht dat ik er was... Daarom nu eerst alleen even een knuffel voor Arri: wat balen dat je vk-bezoekje je zo verdrietig heeft gemaakt! Ik snap heel goed dat je zooo graag een gewone bevalling wilt doen. Ik kan je alleen maar moed inspreken dat dit kleintje toch nog gewoon draait. Heb je bij Hanna dingen geprobeerd om haar te laten draaien? Moxa-therapie of een draaipoging ofzo? Misschien nu weer wat info over opzoeken? Ga denk ik zo naar bed, dus lees de rest een andere keer hopelijk nog!
@ Arri, ik ben hier idd een stuk minder. Druk met werken. We gaan even samen een weekendje weg, Hilbrand heeft dat echt even nodig nu. De sollicitatie ging goed, leuk gesprek, ze wisten alleen niet of ze al een project voor hem hebben.
Hey meiden Heb even vluchtig bij gelezen ben erg moe de laatste tijd dus als sliver slaapt slaap ik ook en omdat alles langzamer moet en meer verdeelt over de dagen zitten al me dagen vol bah. Wik ook leuke dingen met haar doen maar moet ook bootschapen doen en schoonmaken en daarna ben ik moe en heb ik harde buiken dus sorry jullie vallen dan een beetje in mindere hoekje Maar probeer wel bij te lezen maar dan via me tel dus volg jullie wel hoor
Toch nog even snel door de pagina's gerold. Juud, heel veel sterkte met afwachten de komende twee weken. Ik duim me suf!
@Schatje, ja dat geloof ik meteen.. vermoeiend hoor.. @Set, fijn dat Hilbrand zijn gesprek goed ging! Wanneer krijgt hij uitsluitsel hierover dan?
hallo hallo, ik ben op zoek naar superleuke muziek voor in de pauze van de band (nou ja,ikniet alleen ............andy ook ) de band doet voornamelijk van die meebrallers als gerard joling, guus meeuwis etc, dusmisschien is iets anders welleuk in de pauzes. ik ben zelf stiekm van de r&b en nederlandstalige rap (oeioei ik ben serieus fan van brainpower geweest) ik ben van de b52's love shack rem shiny happy people N.E.R.D she's sexy maar een tikkie richting bubblling vind ikook leuk iemand nog leuke liedjes?