Augustus naar school september met vakantie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amarens, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dit dus.

Geen haar op mijn hoofd die hem na 4 weken alweer een week van school af zou halen voor een vakantie.

Na een half jaar/3 kwart jaar vind ik het wat anders al zou het dan ook niet mijn keus zijn om een hele week te gaan maar bijv. een maandag niet voor een weekendje weg dat zou ik dan weer geen punt vinden.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    oh wij zijn daarin heel ouderwets. Hij gaat naar school en kan gewoon niet op vakantie. Daar zijn de schoolvakantie's voor.

Helaas is het inderdaad zo dat de reisbranche hier prima op in speelt door in schoolvakantie's de prijzen eens flink om hoog te laten gaan.

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hoi,

Wij hebben ongeveer dezelfde situatie. Onze dochter mag vanaf de tweede week van juni naar school en wij gaan half september op vakantie. Tenminste daar zitten we aan te denken. Weet zelf ook nog niet zo goed of het wel de juiste beslissing zal zijn.....lastig hoor.

Groetjes Claudia

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

IN dit geval zou ik het niet doen. Wennen, grote vakantie, vervolgens weer wennen, weer vakantie, daarna weer wennen en dan herfst vakantie. Ik denk dat dat het wenproces niet echt ten goede komt.

Deel Deze Pagina