ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 12 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 2 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI ♥ 10 augustus || Deer || ?? jaar || 2e kindje via IUI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 28 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF ♥ 28 augustus || spruitjes || 34 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: JANUARI 05-01 Moess gesprek gynaecoloog + 2e echo 10.2 weken 06-01 123laura echo 7 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 09-01 Fennes echo 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken 10-01 spruitjes echo 13-01 Deer echo 10.3 weken 17-01 Nina Sanders echo 7.2 weken 19-01 FSPBM echo 19-01 Dubbeltje termijnecho 11.1 weken 24-01 Nienke 2e echo 9.3 weken 26-01 Dubbeltje controle vk + hartje luisteren FEBRUARI 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27
Dubbeltje: bedankt voor de lijst! Moess: succes vandaag, hopelijk een mooie echo! Laat je weten hoe het was? Hier nog 5 dagen!
Dank jullie wel allemaal! We gaan het nu aan de ouders en broer en zussen vertellen. Schoonvader en schoonmoeder zijn ondertussen op de hoogte. Vanavond de volgende! Erg leuk tot nu toe Moess succes vandaag! Ben benieuwd naar je echo!
Moes succes vandaag! Wij morgen ben nu al op van de zenuwen, loop al 3 dagen met pijn ij me hoofd! Vanochtend zei me vriend ga het nu toch ook wel spannend vinden.
Ik zit te wachten in het zieken En ben bang dat dit geluksgevoel zometeen helemaal in duigen gaat vallen...en mn echo niet goed is Spannend, nog even wachten
Fantastisch Moess!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Geniet ervan meid! Heb je een echo foto meegekregen?
Moess: wat fijn weer! Heb je een foto? Nienke: heb je gewoon geroepen 'ik ben zwanger' of heb je nog iets speciaals ervan gemaakt? edit: ik lees het net in het andere topic!
Haha, ja had idd in je andere topic al gereageerd Maar ook als de rest geinteresseerd is: Wij vertellen het dmv de echo foto, met op de achterkant de tekst dat ze opa/oma/oom/tante worden, wanneer de kleine verwacht wordt en van wanneer de echo foto is. Daarbij voor iedereen een sleutelhangertje bijgevoegd met I <3 opa/oma/oom/tante Mn schoonvader was helemaal verrukt gister.. Op naar mn zus vanavond, mn ouders morgen.. En dan nog even kijken wanneer mn broer en schoonzus aan de beurt zijn
Leuk joh! Gefeliciteerd met de goede echo's! Hier aankomende dinsdag eerste echo! Dat klinkt ineens heel dichtbij terwijl ik het gevoel heb dat het zo ver weg is.