Jane en Fennes veel succes en plezier vandaag met de echo's! Goldfishie, voor jou morgen natuurlijk ook! Leuk hoor! Hier hebben we afgelopen dagen de naaste familie het goede nieuws verteld Was er leuk al die reacties! Nu maar weer aan het werk Fijne dag allemaal!
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 12 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 2 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI ♥ 10 augustus || Deer || ?? jaar || 2e kindje via IUI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 28 augustus || spruitjes || 34 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: JANUARI 09-01 Fennes echo 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken 10-01 spruitjes echo 13-01 Deer echo 10.3 weken 17-01 Nina Sanders echo 7.2 weken 19-01 FSPBM echo 19-01 Dubbeltje termijnecho 11.1 weken 24-01 Nienke 2e echo 9.3 weken 26-01 Dubbeltje controle vk + hartje luisteren 26-01 123laura 2e echo 9.6 weken FEBRUARI 06-02 Jane191 controle gynaecoloog en echo 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27[/QUOTE]
Jane gefeliciteerd! @goldfish, alles was goed. Hartje was te zien (niet gehoord ivm met inwendige echo) en termijn was ook goed. 9,5mm en dat klopt precies met het termijn. Nu de 26ste 1x naar het ziekenhuis en dan erna naar de verloskundige . Succes jij morgen!
Laura: fijn dat het zo goed klopt met je termijn en ook een kloppend hartje! Handig om te weten wanneer je eisprong was dmv het traject, dan kan je idd precies uitrekenen. Jij ben een paar dagen verder dan ik?
Goldfishie Spannend morgen!! Komt goed!! Nienke Wat leuk! Hier weet alleen Mn vader het sinds vorige week Haha. Laura Super dat jouw echo ook goed was!!
Oehh Jane wat zul je wel geschrokken zijn! Gelukkig is alles in orde. Ik ben benieuwd naar alle echo's! Zelf moet ik nog een weekje wachten. Ik ben normaal nooit zenuwachtig, maar weet nu al dat ik dat voor de eerste echo heel erg ga zijn! Hoop zó dat alles goed is (voor iedereen natuurlijk).
Vanavond een heel mooi kloppend hartje mogen bewonderen!! Qua zwangerschap zag alles er prima uit. Zijn zó blij en wat een opluchting... vond het behoorlijk spannend. Wel zijn er behoorlijk wat flinke vochtophopingen te zien. Zijn mogelijk de follikels die zich weer gevuld hebben met vocht maar ze zijn wel erg groot. Iemand hier ervaring mee? Hoor morgen of ze me nog een keer willen zien. Groetjes en fijne avond allemaal.
@fennes ik heb wel na de punctie daar heel erg last van gehad door overstimulatie, vandaar dat ik toen geen terugplaatsing mocht.
Wow laura jij had echt wel heel veel follikel zeg! En wat een boel in de vriezer!! Gefeliciteerd met het kloppend hartje fennes Ben vanavond erg licht in mijn hoofd. Gewoon lage bloeddruk. Joepie. Morgen hebben wij onze eerste echo !
Spruitjes, ja i know de artsen hadden dit ook niet vooraf gezien tot aan de punctie pas. Hoef verlopig heen volgende punctie😉. Heel veel succes morgen met de echo!!!
Dankjewel allemaal! Ik wacht het morgen even af en anders bel ik onze IVF arts gewoon, zij zal dit vast vaker meemaken. Spruitjes en Goldfishie succes morgen en hopelijk heel veel plezier! Ik duim voor jullie!
Ja ik. Ze zagen het bij mij ook, bloed is toen afgenomen maar dat was gelukkig wel goed. Ik kreeg rust advies en het advies om veel te rusten mee. Weg is het nog steeds niet maar ik heb er geen last van op dit moment. Maar rust en veel drinken is echt nodig.