Dames, ik kan van de lijst af. Vanmorgen echo gehad. Hartje klopte niet meer, waarschijnlijk is het een paar dagen geleden gestopt 😢
Deer, nee dat meen je niet! Wat een ontzettend verdrietig bericht..!!! Wat een nachtmerrie.. Héél veel sterkte!!!
Hoi allemaal, Ik wil me hier heel voorzichtig aanmelden, als dat mag. Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst getest, hij gaf twee streepjes, maar erg licht. Mijn testjes bleven erg licht, maar wel steeds 2 streepjes en vandaag het ziekenhuis gebeld. Die vonden dat ik moest stoppen met testen en de echo af moest wachten. Ik had toch wel erg last van zenuwen en heb de huisarts gebeld. Ik mocht vandaag al komen en heb net de uitslag gehad. Mijn Hcg is 15,8 en alles boven de 5 was zwanger. Al is het nog wel pril. Is het dan logisch dat mijn testjes nog zo vaag zijn? Ik hoop dat ik kan wachten tot woensdag en dat hij dan een stuk duidelijker is. Ik heb al een beetje teruggelezen en zag dat jullie een lijstje bijhouden. Ik ben 33 jaar, dit is mijn tweede kindje (via O.I) en ik heb 1 februari mijn eerste echo. Als jullie vragen hebben, hoor ik het graag Nu even alles laten bezinken. Iemand ervaring met zo'n laag Hcg? @Deer, heel veel sterkte!
Sterkte deer! Secretangel op welke dag had je hcg laten prikken? Bij ons in het zkh moet je bij 4.0 weken zwangerschap een hcg van boven de 80 hebben. Bij mijn dochter was hij toen 228 en nu was hij 117. Het hoeft allemaal niks te zeggen want hcg bouwt zich niet bij iedereen hetzelfde op .
Heel veel sterkte Deer Secretangel klopt het dat je dan nu 5 weken en 2 dagen zou zijn? Dan is 15 wel heel erg laag. Mijn arts vind 22 op 4.0 al te weinig.
@deer: verschrikkelijk! Heel veel sterkte.. Ik heb mn hcg nog nooit laten prikken, dus geen idee.. Ik mag volgende week op intake bij de vk. Gewoon een gesprek lijkt me Ik vind het zo vervelend dat er veel tijd zit tussen die 2 echos van 10 en 20 weken. Luisteren ze wel naar het hartje tussendoor? Nu je ook nog geen buik hebt is het helemaal niet tastbaar meer en vooral ook nu de kwaaltjes minder worden (geloof dat de hcg piek ook geweest is ongeveer...
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 10 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 4 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI 💓 25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI 💓 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: JANUARI 17-01 Nina Sanders echo 7.2 weken 19-01 FSPBM echo 19-01 Dubbeltje termijnecho 11.1 weken 24-01 Nienke 2e echo 9.3 weken 25-01 Moess over naar vk, 1e afspraak. 26-01 Dubbeltje controle vk + hartje luisteren 26-01 123laura 2e echo 9.6 weken FEBRUARI 06-02 Jane191 controle gynaecoloog en echo 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27 ⭐️Deer ⭐️Spruitjes
Mijn Hcg is 16 dpo geprikt. Ik denk zelf dat de innesteling op 10dpo was. Hoe ver zou ik dan zijn? Ik hoop maar dat de 15.8 genoeg is en flink toeneemt. @moess, ik denk dat mijn uitgerekende datum 20-9-2017 is.
@spruitjes en jane, mag ik vragen waar die waardes vandaan komen en waarom er zoveel verschil tussen zit?
@moess, bij mijn dochtertje luisterden ze met iedere controle even naar het hartje. En wij hebben toen zelf met 16,5 week een pretecho gedaan. Omdat ik het ook zo'n lange tijd vond. Misschien js dat een idee voor je?
16 dpo is 4+2 denk ik? Er vanuit gaande dat de bevruchting op de dag van de ovulatie plaatsvindt. Over die beginwaardes weet ik niet zo veel, mijn waarde was met 4+4 913. Ik heb het daarna niet meer laten prikken.. Eerlijk gezegd vind ik 15 wel laag. De assistent zei overigens niets over of het goed / slecht was, maar dat heb ik zelf wel op internet gezocht SA: hopelijk maak je gewoon wat trager hcg aan en komt het allemaal goed. Dat er íets gaande is, is natuurlijk wel zeker Ik duim voor je dat het goed gaat.
Secretangel: Ik moest op 16 dpo minimaal 150 hcg hebben, mijn waarde was toen bij het bloedprikken 768 hcg. Een waarde van 15 lijkt me echt heel laag. Ik heb een keer een waarde van 4 hcg gehad en dat was een misnesteling. Hopelijk voor jou verdubbeld je hcg goed genoeg, wanneer mag je weer bloed laten prikken? Hoever ben je nu? Heb je al een echo ingepland?
Pfff wordt wel onzeker van jullie berichtjes. Ik mag 1 februari voor een echo. Ik mag niet nog een keer bloedprikken. Dat had geen zin zei de assistente.
Wanneer heb je voor het eerst positief getest? Heb je daarna iedere dag of om de dag getest om te vergelijken of ze donkerder werden? Wanneer heb je bloed laten prikken? Ik zou komende week zeker weer vragen om bloed te laten prikken, al is het maar voor je eigen gerustheid. Want met een waarde van 15 hcg zou ik heel zeker ongerust worden of het wel goed zit. Desnoods via je huisarts?
Zou ook zeker opnieuw bloed laten prikken. 15 is helaas gewoon echt veel te weinig, een normale niet gevoelige test reageert pas op een hcg waarde van 25. Snap heel eerlijk gezegd niet dat ze geen opvolg test doen, dit zegt namelijk wel degelijk wat. Het moet verdubbelen dus dat kunnen ze meten. Sorry als het je onzeker maakt maar we zijn realistisch.