@jenny: voor ons voelde het ook heel onwerkelijk, maar na die eerste echo met een kloppend hartje was het tastbaar en veel 'echter' voor ons gevoel
Het besef dat ik eindelijk zwanger ben komt beetje bij beetje. In de dagen voorafgaand aan de tp voelde ik me goed en dacht ook bij de tp: deze gaat het worden. In de dagen erna durfde ik wel te hopen dat ik zwanger zou worden. Samen met mijn man op vrijdagochtend op 13 dpo een testje gedaan en er kwam een tweede streep te staan! Licht, maar wel duidelijk zichtbaar. Vanaf toen iedere ochtend een testje gedaan en ze liepen op, voelde echt heel onwerkelijk. Alsof het niet mijn testen waren. Uiteindelijk maandagavond op 16 dpo de cb digi gedaan en dan staat er in beeld: zwanger 2-3 weken! Echt een bevestiging. De volgende dag (gisteren) bloed laten prikken en hcg waarde was 768! Ik geloof nu steeds meer dat ik zwanger ben. En nu is het verder aftellen naar 10 januari voor de eerste echo bij de gyn in het ziekenhuis. Ik denk dat dan de echte bevestiging volgt!
Superspannend goldfish, ik had dat ook, dat ik dacht dat het mijn testen niet konden zijn. Wij waren op de terugweg vd terugplaatsing ook al heel positief
Omdat ik mij zo goed voelt voelt het ook echt nog een beetje als een ver van mijn bed show. Zo bizar, 2 pogingen mislukt met 3 vroege miskramen en nu de laatste poging de beste van allemaal. Zwanger van een tweeling en nog 3 cryo's. Vorige pogingen kwamen we niet verder dan 1 verse terug plaatsing en 1 cryo....
Ik wil ook graag meekletsen. 2e kindje, 1e kindje overleden 27 december 2e echo 7.4 weken Via laatste poging IVF zwanger geworden. Ik zit nooit achter de computer en de lijst aanpassen op de telefoon is lastig... zou iemand dat willen doen?
Hoi meiden Graag zou ik ook met jullie mee willen kletsen. Hier afgelopen weekend getest en dit was onze eerste tp en ZWANGER. Ik kan het nog niet geloven, komt ook omdat ik nog niets merk alleen af en toe wat last van me maag (wel veel boeren 😁. Toevallig zeg ik net tegen me vriend heb heel de avond nog geen last van me maag, wordt gek van die onzekerheid!!! Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten (ook hier via mobiel en is altijd een drama). Eerste echo is 6 januari
Mag ik hier mee kletsen! Wel fijn dat iedereen hier weet hoe de mmm is!! Dubbeltje 29 jaar, 3e* kindje, uitgerekend 9-8-17 23 dec 1e echo ziekenhuis 30dec intake vk en echo Liefs
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS 2017 KINDJE 6 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 0 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via ♥ 11 augustus || Jipje84 || 2e kindje, regenboog kindje via IVF ♥ 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI Afspraken: DECEMBER 23-12 Jenny13 1e echo (gyn) 23-12 Dubbeltje 1e echo 27-12 Jipje84 2e echo 7.4 weken 30-12 Jane1981 4e echo 8.2 weken 30-12 intake vk en 2e echo JANUARI 05-01 Moess gesprek gynaecoloog + 2e echo 10.2 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken
Welkom, zou je alle info even willen opschrijven dan zet ik je op de lijst. Jipje, ik heb 💓 bij je gezet maar weet nou even niet meer of je die al gezien hebt?
De kleine zit wel op de goede plek. Had met 6.0 weken al een echo omdat ik een grotere kans had op bbz. We hebben 27 dec echo en gaan dan voor een kloppend hartje! Mag er bij mij 2e kindje staan ipv 1e?
Dan pas ik dat nog even aan, en ik heb bij jou regenboog kindje neergezet, voor mij voelde die benaming na het overlijden van mijn 1e prettiger dan een *. En 1e kindje was typfout, uiteraard staat we nu 2e sorry. Als dat voor nou anders is hoor ik dat graag dan pas ik dat ook aan?
Het is al een gezellig groepje aan het worden! Morgen de eerste echo voor Jenny en Dubbeltje: alvast heel veel succes! Hopelijk een mooi knipperlichtje te zien! Ik heb woensdag 28 december een afspraak met MvM.
Dankjewel! Lief! Ben best heel zenuwachtig. Bang dat na al dat wachten (2,5 jaar) het een leeg vruchtzakje is of t hartje niet klopt. Voel zo weinig... twijfel of ik op wil zoeken hoe groot de kans op die dingen is...
Dubbeltje: ik heb hetzelfde gevoel, moet alleen tot 10 januari wachten totdat ik het echt met eigen ogen kan zien. Ik voel ook nog best weinig, maar ik ben ook nog niet zo ver zwanger op dit moment.