Fijn Nina dat je even mocht kijken. Jenny: succes vandaag! Wij mogen over een week weer kijken! Heel veel zin in!
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 11 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 4 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓 5 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI 💓 25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI 💓 26 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 4 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie ♥ 28 september || Jeshh || 37 jaar || 1e kindje via IUI Afspraken: JANUARI 31-01 Jenny13 nekplooimeting FEBRUARI 06-02 Jane191 controle gynaecoloog en echo 07-02 123laura intake vk 07-02 Jeshh echo 07-02 Goldfishie termijnecho vk 11+3 weken 08-02 Nina Sanders termijnecho 10+3 weken 10-02 Nienke termijnecho 11+6 weken + intake 14-02 Goldfishie combinatietest 16-02 Jenny13 controle VK + hartje luisteren 20-02 Nina Sanders nekplooimeting 12+0 weken 22-02 Moess controle vk MAART 09-03 Moess 20-weken echo 20-03 Dubbeltje 20-weken echo 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27 ⭐️Deer ⭐️Spruitjes
Hier gaat het goed! Vannacht wel aardig last van de buik, maar volgens mij zat de pijn meer richting de maag.. Gewoon niet helemaal lekker in orde denk ik. Eind van de nacht wel gedroomd over bloedverlies, maar gelukkig ging al snel daarna de wekker en heb ik het weer van me af kunnen zetten. Gisteren de collega's verteld van mn zwangerschap. Het is bij ons min of meer traditie om stroopwafels te trakteren als je zwanger bent. Ik had cupcakes gebakken met een mini stroopwafel als decoratie. Iedereen wist genoeg en heb leuke reacties gehad Komend weekend nog even naar oma, en dan de laatste ooms en tantes het goede nieuws brengen. Dan hebben we het volgens mij iedereen verteld die we het persoonlijk wilden vertellen. Heerlijk gevoel Nog 2 weekjes geduld, dan weer een echo.. Kan niet wachten! Duurt best lang zo Kan me goed voorstellen Nina dat je gister even gebeld hebt Fijn dat je langs mocht komen en dat het er allemaal goed uit zag!
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 11 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 4 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓 5 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI 💓 25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI 💓 26 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 4 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie ♥ 28 september || Jeshh || 37 jaar || 1e kindje via IUI Afspraken: JANUARI 31-01 Jenny13 nekplooimeting FEBRUARI 06-02 Jane191 controle gynaecoloog en echo 07-02 123laura intake vk 07-02 Jeshh echo 07-02 Goldfishie termijnecho vk 11+3 weken 09-02 Nina Sanders termijnecho 10+3 weken 10-02 Nienke termijnecho 11+6 weken + intake 14-02 Goldfishie combinatietest 16-02 Jenny13 controle vk + hartje luisteren 20-02 Nina Sanders nekplooimeting 22-02 Moess controle vk MAART 09-03 Moess 20-weken echo 20-03 Dubbeltje 20-weken echo 20-03 Nina Sanders controle vk 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27 ⭐️Deer ⭐️Spruitjes
Wat fijn dat alles zo goed gaat met iedereen! Gelukkig bij ons ook alles goed. Gisteren weer een echo gehad bij de verloskundige en kleine groeit goed. Heb 20/2 een afspraak staan voor de nekplooimeting. Dan ben ik precies 13 weken. Fijne avond alvast voor iedereen!
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 11 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 4 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓 5 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI 💓 25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI 💓 26 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 4 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie ♥ 28 september || Jeshh || 37 jaar || 1e kindje via IUI Afspraken: FEBRUARI 06-02 Jane191 controle gynaecoloog en echo 07-02 123laura intake vk 07-02 Jeshh echo 07-02 Goldfishie termijnecho vk 11+3 weken 09-02 Nina Sanders termijnecho 10+3 weken 10-02 Nienke termijnecho 11+6 weken + intake 14-02 Goldfishie combinatietest 16-02 Jenny13 controle vk + hartje luisteren 20-02 Nina Sanders nekplooimeting 20-02 Fennes nekplooimeting 22-02 Moess controle vk MAART 09-03 Moess 20-weken echo 20-03 Dubbeltje 20-weken echo 20-03 Nina Sanders controle vk 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27 ⭐️Deer ⭐️Spruitjes
Meiden vraagje aan jullie, Ik heb telkens last van mijn baarmoeder (althans denk dat het me baarmoeder is) kan het moeilijk omschrijven. Is geen pijn meer een soort van druk/kramp gevoel. Ik hou maar voor me dat het de groei van mijn baarmoeder is. (Maar ik word gek van mijn eigen onzekerheid en mijn vriend heeft echt zo iets van dat hoort erbij) maar wil graag weten of jullie dit herkennen?
Als je een soort menstruatie-krampjes bedoelt, dan herken ik het zeker wel! Heb het voornamelijk als ik een drukke dag heb gehad. Ik probeer me er maar geen zorgen over te maken!
Ja dat zwaardere onderbuikgevoel had ik vandaag ook een paar keer. Volgens mij idd de groei van je baarmoeder! Niet gaan slipturen hoor! Gaan bloeden zul je waarschijnlijk niet!
Dat hele zware gevoel in de baarmoeder heb ik ook gehad zo rond de 6 a 7 weken. Erg aanwezig was dat. Vooral na een drukke dag. Hier nog alles oke. Gister 14 weken en de onzekerheid slaat weer toe. Kwalen worden minder. Buik groeit nog niet duidelijk. Nog 3 weken wachten tot ik weer een afspraak heb. Het zal wel goed zijn maar toch een vreemde periode.
Laura: ik heb dat vanaf het begin ook iedere dag gehad. Voelt niet als pijn of kramp, maar echt een soort continu aanwezige druk van binnenuit. Nu sinds 2 dagen wat minder en dan voel ik me gelijk onzeker. Ik heb met de assistente van de vk gebeld en zij vertelde dat het heel normaal is dat je met deze termijn weer last hebt van minder kwaaltjes. Echt aan het aftellen naar dinsdagmiddag als we weer mogen kijken, hoop zo dat mini het nog doet!
Hi dames! Hoe gaat het met jullie? Hier ben ik net terug van een relaxte stad middag (heerlijk weer!) en ben ik met een vriendin koffie gaan drinken. Ook heb ik het haar verteld en ze reageerde zó leuk! Echt tof is dat! Dit weekend gaan we het mijn ouders vertellen dus ben benieuwd. Die gaan echt huilen haha! Ik voel me nog steeds prima en wat word ik toch gestraft als ik niet vaak genoeg wat eet (weeïg, een beetje een maagzuur gevoel maar ik kan het moeilijk uitleggen wat er komt niets omhoog ofzo). Maar zolang ik dat braaf doe voel ik me prima. Ben ik nog wel zwanger? Volgens ml wel (want grotere borsten haha). Ik krijg nog steeds een warm gevoel als ik naar de echo van afgelopen maandag kijk. Dan voel ik me al zo 'rijk' en het bewóóg gewoon al. Onvoorstelbaar! Verder hebben we ein-de-lijk onze auto weer terug. Lijkt erop dat ze er niets mee gedaan hebben want zelfs de tank zat nog vol (of ze hebben hem bij de garage getankt..). Alleen een zonnebril ->) en de luchtbedpomp (?) uit de kofferbak zijn weg. Haha, veel plezier ermee! Hoe gaat het met jullie verder? Nog leuke weekendplannen? Van mij mag het dit weer blijven, dan kruip ik tenminste een beetje uit mijn schulp en krijg ik weer zin om wat te ondernemen (ik heb dat in de winter heel erg, heb enorme last van de kou en gewoon voor níets in).
Hier alles goed. Ben blij dat ik dinsdag naar de vk kan voor intake (neem aan dat we dan een echo krijgen) ik word namelijk best onzeker van die baarmoeder klachten, gisteren ook steken, maar zal allemaal wel goed zijn. De vermoeidheid blijft wel maar probeer gewoon lekker op tijd naar bed te gaan. Vandaag ga ik high teaën met 2 vriendinnen en dan ga ik het vertellen en morgen tegen de familie van me vriend. Ben benieuwd hoe ze reageren want denk dat ze het niet verwachten want heb gezegd dat we ergens volgende week nieuwe tp hebben 😁 Fijn weekend allemaal
Oehhh leuk 123laura! Tegen mijn zus heb ik laatst ook verteld dat we weer een nieuwe ronde in gingen. Volgende week krijgen ze het leuke nieuws te horen (ben dan bijna 11 wk) . Meestal doen wij met familieverjaardagen dat we allemaal wat meenemen. De een zorgt voor een lekker wijntje, de ander voor een lekkere soep en weer een ander voor wat lekkers bij de koffie. Wij doen volgende week de versnapering bij de koffie. Iemand van jullie ideeën voor de aankondiging? Iets met blauw en roze dat wel opvalt?
Taartje bakken met aan de binnenkant een roze en blauwe laag? ( weet niet hoe creatief je bent ) Wel heel subtiel, dat wel!
Ik heb chocolaatjes bij de bakker gehaald die met roze en blauwe muisjes zijn versierd maar dat is voor bij jou misschien beetje te klein. Misschien soesjes kopen en dan in glazuur dopen en dan gekleurde muisjes. Of tompouces en dan muisjes eroverheen?
Dit had mijn zus al gedaan, al had zij een soesjestoren gemaakt, heel leuk! Maar die tompoucen klinken leuk! Dat is eigenlijk ook iets wat iedereen wel lust! Blijft dat plakken? Over normale tompoucen muisjes strooien? Denk het wel toch? Mijn moeder reageerde echt zó leuk!
Dat je het zo lang voor je moeder heb kunnen verbergen!!!! Ik had de test gedaan en ben s avonds direct naar me ouders gerend 😁 Denk dat het heel goed blijf zitten, zowel enkel op glazuur of op het slagroom.
Ja ik ben vrij onzeker en durf het niet zo goed de wereld in te helpen! Na donderdag (3 echo's verder) zal het anders zijn. Na de nekplooimeting (20-2) ben ik blij dat ik het eindelijk overal bekend kan maken! (Behalve bij mijn nieuwe baan haha)
Wij zijn ook nog voorzichtig met het vertellen aan iedereen. Onze ouders weten het wel al. Maar voor de rest wil ik eerst de echo morgen en de combinatietest volgende week afwachten. Als dat allemaal goed is, dan durf ik het wel aan te kondigen! Leuk idee met die soesjes! Wij hebben onze ouders een fotolijstje gegeven met een foto van de echo erin!