Vandaag hebben we een pretecho gehad en we verwachten een jongetje! Wel een verrassing want ik heb vanaf dag 1 een meisje in mijn hoofd De echoscopiste heeft ook alles nagekeken en ze heeft geen bijzonderheden gezien. Dolgelukkig zijn we!!
Wij hebben het kamertje eigenlijk ook af. Behalve nog wat accessoires. Voor de rest hebben we eigenlijk ook alle spullen al. Komende week komt de kraamhulp langs om alles door te spreken.
Oh wat fijn! Geweldig! Wij hebben m komende vrijdag. Ik vind het verschrikkelijk spannend! 😏 Verder zijn we nu ook uit de 2e naam. Ikzelf wilde dat niet per se maar mijn man vond het altijd wel leuk. Nu kwam hij met een suggestie wat een vernoeming is naar een van mijn broers en zijn zus (hij heeft maar 1 zus) dus dat maakt het wel specialer! Verder ben ik dus zoals gezegd eigenlijk best zenuwachtig voor vrijdag. Ik kan me maar niet voorstellen dat alles goed zou zijn...
Fijn Goldfish! Wij donderdag. Ik heb er juist een heel goed gevoel over. Ben eigenlijk ook niet zenuwachtig. Meestal ben ik juist heel pessimistisch in dit soort dingen maar ben heel positief nu!
Wij waren ook niet zenuwachtig voor de 20 weken echo, we hadden er al een goed gevoel over en dat gevoel bleek te kloppen! Ik vind het wel nog steeds bijzonder dat je zo kan meekijken! Jeshh: gefeliciteerd dat jullie een zoontje verwachten! Thuis zijn we nog met het kamertje bezig, het is meer een interne verhuizing geworden haha.
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 10 mama's ❤️ 2 meisjes❤️ 2 jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 4 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓 5 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI 💓 25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF 💓 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI 💓 26 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD 💓 4 september || Nina Sanders || 27 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie 💓 28 september || Jeshh || 37 jaar || 1e kindje via IUI Afspraken: APRIL 13-04 123laura 20-weken echo 14-04 Nina Sanders 20-weken echo 19-04 Nina Sanders controle vk 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27 ⭐️Deer ⭐️Spruitjes
Allemaal leuke berichten hier! Fijn, die goede 20 weken echo's! Nina, maak je niet te druk, komt vast goed vrijdag Jeshh wat leuk een jochie! Ben je al een beetje gewend aan het idee je gevoel het niet goed had? Ik ben ook wel erg benieuwd naar Jane inderdaad. Al tijdje niets meer van gehoord... Hier vorige week de 20 weken echo gehad. Een kleine afwijking in de grootte van het hoofdje, en in een of ander vochtsysteempje in het hoofdje. Mogelijk betekent het niets, maar we moeten donderdag wel voor een extra controle naar Nijmegen. Hier wordt de 20 weken echo nog eens herhaald. Wat betreft de baby uitzet.. Het meeste hebben we besteld en komt half juni ergens binnen. Baby kamertje kunnen we binnenkort bij vrienden ophalen. Zodra we dat hebben, gaan we kijken hoe we precies de kamer gaan inrichten en afhankelijk daarvan de muren sauzen en muurstickers plaatsen Heb er onwijs veel zin in!
Goldfish en Nienke, thanks! Ja hoor, ben er al aan gewend, vind het even mooi als wanneer het een meisje zou zijn natuurlijk! Fijn dat het hier allemaal goed gaat ook. Nienke hopen dat er niets aan de hand is, hou je ons op de hoogte? Succes voor de anderen met de 20-weken-echo! Wij hebben hem begin mei. Tijdens de pretecho hebben we al gezien dat er lichamelijk gezien al heel veel goed is, dus dat stelt me wel gerust en daardoor ben ik (nog) niet zenuwachtig. Maar dat kan nog komen
Voel de baby trouwens momenteel veel bewegen! Wel zachtjes (als in: niet heel krachtig) maar wel duidelijk anders dan mijn darmen. Heel aandoenlijk 😇💙👶🏽
Fijn he nina! Ik zie mn buik ook bewegen in de avond. Als ik dan op de bank ga liggen zie ik m echt 'blubberen'. Ik kan het niet anders omschrijven. Mijn man zit dannte trommelen op mijn buik en als hij dan stopt krijg ik een trap!
Ja super leuk! Gisteravond in bed was de baby echt heel druk. Mijn man voelde m toen voor het eerst bewegen. Helemaal hyper en dolgelukkig haha! Als ik 's avonds in bed mijn handen op mijn buik leg, dan voel ik hem daarna eigenlijk altijd wel even bewegen. Soms duurt het eventjes.. maar echt super fijn!
Leuk he! Ik voel het kindje echt al heel vaak (ik was ook mega druk in de buik) en mijn buik zie je ook wel echt bewegen. Van het weekend in de zon was het echt druk! En leuke is als ik het "wil" voelen denkt het dag laat nu niets van me horen. Vind het zo'n mooi gevoel en ben zo trots dan.
Alles was goed! Ik werd opeens emotioneel toen ik het gezichtje zag, opeens werd het een echt kindje. Alles was dus goed alleen was het kindje wat te groot. Ze vroeg naar de uitreken datum en of ik wel een termijn echo had gehad. Ik zei nou is via ivf dus de datum weten we zeker. Alles zat boven de "normale grens" maar niets was boven de max en hoefde ons geen zorgen te maken. Nu heerlijk gaan genieten!
Gefeliciteerd met de mooie echo's allemaal! Morgen hebben wij ook onze 20 weken echo maar zat vandaag al halsoverkop in het ziekenhuis. Heb vanmiddag een flinke bloeding gehad. Schrok me helemaal kapot en heb in paniek mijn man en de verloskundige gebeld. Vk was met een kwartiertje bij me en heeft me meteen naar het zh laten gaan. Wel eerst hartje geluisterd en godzijdank hoorden we dat meteen. In het zh dacht de assistent gyn dat mijn placenta voor de uitgang was gezakt en dat dit de oorzaak van de bloeding was maar ze wilde voor de zekerheid de gyn zelf even laten kijken. Die zag gelukkig wat anders: placenta ligt zo'n vier cm boven uitgang, dus wat dat betreft niks aan de hand. Waar de bloeding wel vandaan komt kon ze niet zien. Ze is niet bang voor een vroeggeboorte want alles ziet er nog mooi gesloten uit. Daarbij komt dat als dit wel zo zou zijn ze niks kunnen doen. Vanaf 24 weken pas. Ik mocht kiezen: opgenomen worden of als ik het aandurfde thuis rust houden. Heb voor de laatste optie gekozen en lig nu dus op de bank... Moet meteen bellen als ik het niet vertrouw.