Spannend nina sanders Hier gisteren gevallen door de hond, kon gelukkig net weg draaien van mn buik. Moet ook opnieuw bloedprikken want op mijn werk heerst 5e ziekte en ik heb geen antistoffen..
Ja de plaatjes bij mijn banner zien er anders uit dan bij anderen? Minder plat? Pff nog niets van de makelaar gehoord.. Vrijdag bod gedaan en za was het open huis. Ben benieuwd wanneer we wat terug horen. Weet ook helemaal niet wat gebruikelijk is, want dit is pas voor het eerst dat we überhaupt ooit een bod hebben gedaan haha. Verder begint mijn rug alweer aardig op te spelen. Deze week komt er iemand langs op mijn werk om te kijken of ik een aangepaste stoel kan krijgen. Verder hoop ik ook deze week uitsluitsel te krijgen of ik na mijn verlof dus nog een baan heb (een contract krijg) of niet (mijn contract niet wordt verlengd). Allemaal onzekere en spannende tijden. Wie weet heb ik tegen het einde van de week wel een contract én een huis..
Ahzo, ja je hebt op die site zoveel verschillende banners.. Ik heb geen idee hoe het werkt als je een bod gedaan hebt, ik heb nooit een huis gekocht. Wel spannend of je je baan kunt behouden. Hangt je hypotheek hier ook vanaf? Hopelijk scheelt het als je een goede stoel hebt op je werk. Ik werk nog maar 1,5 dag. Maar ik werk in de zorg dus is fysiek wel zwaarder
Nou, vandaag ook nog het eerste gedeelte van een wortelkanaal behandeling gehad. Kon er ook nog wel bij. Ik hoop dat de ontsteking weggaaten het tweede gedeelte pas na de bevalling hoeft plaats te vinden. Kleine vond het iig niet leuk bij de tandarts.
Hebben jullie de uitslag van de suikertest al? Ik heb vrijdag een afspraak maar ik neem aan dat ze wel al gebeld zouden hebben als ik suiker zou hebben? Test is al een week geleden
Heej allemaal! Weer even een berichtje van mij Afgelopen weekend hebben we een extra echo gehad. De verloskundige is bezig met de opleiding tot echoscopiste en was opzoek naar vrouwen tussen de 20 en 26 weken zwanger. Had me gemeld, en we mochten langs komen Bijgevoegd een fotootje! Heb meteen even naar de suikerwaarden gevraagd en die waren prima! Ondanks dat het kindje +- 2 weken voor ligt op groei, heb ik geen zwangerschapssuiker gelukkig! Nuchter had ik 4.9 en na 2 uur zat ik op 6.8. Verder zijn we al een heel eind met het babykamertje. Gordijntjes komen zeer binnenkort en een grote afbeelding van winnie the pooh moet nog opgehangen worden Echt super leuk om daar mee bezig te zijn!
Had het al tegen je gezegd maar super leuk Nienke! En fijn dat je waardes goed zijn! Pijnlijk Corinne! Hopelijk is de ontsteking nu blijvend weg! Hier vandaag mega rugpijn weer gehad. Ik ga structureel elke week een halve dag thuiswerken (andere helft gewoon 'vrij'). Eens kijken of dat iets meer rust geeft. 4x vroeg op, heen en weer gerij en drukke kantoorafspraken maakt toch wel een verschil met 5x denk ik. En leuk nieuws: ik mag na mijn verlof terugkomen! Ze bieden me een jaarcontract aan! Zo blij! Verder is het huis niet doorgegaan. Super balen, maar het is voor 20k boven de vraagprijs weggegaan. Nou, dat hadden we er sowieso al nooit voor over gehad. Dus heb er vrede mee, ik denk dat het niet voor niets aan ons voorbij is gegaan: er komt vast iets béters (dat moet!). Verder gaat het met de kleine volgens mij goed. 'S avonds flink beweeglijk, mijn buik golft heen- en weer. Volg vrijdag heb ik de suikertest maar zonder drankje. Moet dus om 8u en 10u prikken en dan tussentijds ontbijten. Heb die dag ook controle bij de VK. Zou ze al kunnen voelen hoe het kindje ligt? Niet dat dat veel uitmaakt want kan natuurlijk alle kanten nog op. Merk dat de bewegingen flink krachtig worden soms. Vind dat echt aandoenlijk! Jullie er al uit met namen enzo? Hier merk ik dat de baby gewoon al O. is. Zo noemen we 'm ook gewoon onderling. Best gek eigenlijk.. ja toch?
Wij noemen de mini ook al bij de naam, die weten we sinds de geslachtsbepaling met 15 weken Dus nee, niet gek! Ik vind het fijn om er samen alvast aan te wennen.
@Nina gefelicteerd met je contract. Naam zouden we hier nig niet hoeven te gebruiken want dan weet zo de hele wereld het met een 3,5 jarige haha. We zijn er ook nog niet mee bezig geweest. Met veel dingen nog niet. Zou wel willen maar durf het gewoon nog niet
Oh met een peuter snap ik wel dat je het nog even voor je houdt haha! Wij hebben hier enkel een kat rondlopen! Die houdt zijn mond wel, denk ik haha!
Wij weten ook al heel lang de naam maar sinds een week gebruiken we het ook pas, vind nog heel raar om het te zeggen.
Hoe gaat het hier dames? Nog leuke dingen gepland op deze zondag? Hier weinig plannen. Ik ga om half 9 even een halfuurtje wat cardio en rugoefeningen doen en daarna gewoon relaxen. Gisteren hebben we een maxi cosi besteld en ben benieuwd wanneer die binnen komt. Naast de wagen is dat de tweede grote uitgave haha!
Vandaag zijn we op pad gegaan voor de kleine. Kamertje is besteld + box en autostoel. Woensdag komt de behanger en wil dan daarna de aankleding gaan kopen. Er komt eindelijk schot in de zaak. Net terug van weekje vakantie en heb nu nog een week vrij dus ga nog even heerlijk genieten van hef weer.
Vandaag trouwens 30 weken! Het schiet op.. Vrijdag een extra groeiecho ivm mijn gewicht. Zal wel allemaal ok zijn
30 weken alweer idd, dan kan het aftellen echt een beetje Beginnen. Ik heb maandag een groei echo met 26,5 week. Verder weinig bijzondere, vandaag wel heel erg moe. Gelukkig komt mn buurmeisje het huis schoonmaken
Gaat hard! Hier komende maandag 26w en controle vanochtend was goed. Baarmoeder is nu 25 cm (volgens mij van bovenkant tot schaambot gemeten) en hartje klonk goed. Groeiecho krijg ik niet want geen reden toe. Waarom krijg jij 'm @Corinne83?
@ nina sanders. Ik krijg maandag een groeiecho omdat onze dochter dysmatuur was. Normaal doen ze het bij ons pas met 30 weken maar ik denk ook gezien onze vorige zwangerschap willen zij en wij al helemaal niet voor verrassingen komen te staan. Nu bleek tijdens de 20 weken echo dat de kleine ook iets onder het gemiddelde lag. Het is gewoon bij de vk. Van de week nog maar wat sportbroekjes gehaald want ik ga met dit weer toch niet inlange broeken lopen en mijn gewone korte broeken passen niet meer