Augustus/september 2017 MMM mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moess, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hey meiden,
    Kleine update van mijn kant.
    Onze dochter is afgelopen nacht geboren met 36ek en 2 dagen.
    Ze doet het erg goed. Moeten tot dinsdag in het ziekenhuis blijven ivm vroeggeboorre.
    Ook met mij alles goed

2. Moess

Moess Niet meer actief

Gefeliciteerd! Geniet er van!

3. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Wauw, dat is vlot! Fijn dat het met jullie goed gaat!!!

4. fennes

fennes Actief lid

20 nov 2012
    119
    9
    18
    Kijk aan Laura, jij bleek dus de volgende te zijn!! Gefeliciteerd met jullie meisje! Heel fijn dat alles goed gaat.
    Succes nog een paar dagen in het ziekenhuis. Geniet van jullie meisje en van elkaar!

5. jeshh

jeshh Niet meer actief

ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE

10 mama's

2 meisjes - 2 jongens - verrassing - 1 tweeling - 4 sterretjes

Lijst:
    1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 - Meisje geboren - 24-7-2017
    5 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI
    9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF
    16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI
    25 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF - Meisje geboren - 30-7-2017
    26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI
    26 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI
    28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD
    4 september || Nina Sanders || 27 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie
    28 september || Jeshh || 37 jaar || 1e kindje via IUI

Sterretjes die niet vergeten mogen worden
    Jipje84
    Tess27
    Deer
    Spruitjes

6. jeshh

jeshh Niet meer actief

Gefeliciteerd Laura! Fijn dat het met jullie beide goed gaat!

Ik heb de lijst even geupdate. Er is wel een en ander verdwenen vanwege de nieuwe site, en ik ben ook niet goed met emoticons enzo, maar als iemand zin heeft om het verder op te pimpen, be my guest natuurlijk! (denk dat de aantallen qua jongen - meisje ook niet meer kloppen)

7. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    IMG_4779.JPG Heej meiden! Ik kom bijna niet meer op het forum omdat ik het op de mobiel gewoon echt geen fijne site vind.. heb dus ook al heel lang niet meer mee gelezen of een reactie geplaatst.

Wel wil ik jullie even laten weten dat op woensdag 26 juli onze zoon is geboren met 35+5 weken!!

Snachts om half 3 zijn de vliezen spontaan gebroken. Gauw naar het ziekenhuis en binnen een paar uur kon ik al beginnen met persen. Om 7:17 is onze vent geboren met een lengte van 46cm en een gewicht van 3164 gram.

Vanwege de vroeggeboorte waren we genoodzaakt in het ziekenhuis te blijven. Na een paar dagen werd meneer zo geel dat hij onder de blauwe lamp moest. Daar heeft hij een dag onder gelegen en mocht er gister weer onder uit. Nu de waarden van het testen afwachten en als alles goed is mogen we vandaag naar huis.. Ik hoop het zo, maar vind het zo spannend!

Verder gaat het met ons allebei trouwens super goed

8. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    @Nienke87 gefeliciteerd!! Ookal zo vroeg maar zeer mooi gewicht en lengte voor de termijn! Fijn dat jullie ook bijna naar huis mogen!

9. fennes

fennes Actief lid

20 nov 2012
    119
    9
    18
    Gefeliciteerd Nienke! Wat een prachtig kereltje!
    Hopelijk mogen jullie snel naar huis om daar verder te genieten!

10. Moess

Moess Niet meer actief

Ahh prachtig nienke! Gefeliciteerd! Hopelijk snel genieten thuis :)

11. suikerklontje

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Gefeliciteerd nienke wat een prachtige zoon en wat een mooi gewicht voor zijn aantal weken.

Wij mochten gister naar huis want onze dochter doet alles helemaal goed. Is was met geboorte 48cm en 3172gram.
    Vind allemaal nog wel spannend en onzeker thuis. Ik probeer borstvoeding maar vind dit erg lastig. Heb wel al voldoende stuwing maar aanleggen en doordrinken is nog een wel puntje hier.

Nu genieten op onze Wolk

12. Moess

Moess Niet meer actief

Wij hebben de eerste 2 dagen zonder kraamhulp achter de rug, ik ben ook onzeker en het is heel spannend.. maar iedere dag gaat het weer goed dus heb vertrouwen in jezelf. Dat vind ik ook lastig maar ik denk dat het moederinstinct toch goed is!

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gefeliciteerd mama's! :D:D:D:D

14. suikerklontje

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hoe is het hier met iedereen?

Gister de eerste dag zonder kraamhulp, gelukkig nog met me vriend erbij en het ging goed! Vanaf morgen gaat hij weer werken, vind het wel spannend en ben wat onzeker of ik het wel allemaal kan en ben normaal van de "planning" , nou dat gaat echt niet meer op

15. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Dat komt echt wel goed!! En ja plannen... de kleine maakt je planning wel. Regeldag komt eraan dus dan heb je weer een andere planning haha. Gewoon in meegaan al kan dat best pittig zijn.

Ik ben het een beetje zat. Slaap al een paar nachten maar 3 uurtjes. Kleine lag goed maar is de laatste dagen zo druk geweesr en is anders gaan liggen dat ik nu niet mee weet hoe. Moet zo naar de vk dus hoop op wat duidelijkheid. Vorige echo was wel goed, was geen reden meer om onder gyn toezicht te blijven.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. suikerklontje

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Spannend of de kleine nog goed ligt dan @Corinne83. Denk je zelf dat echt gedraaid is naar stuit dan???? Wat ga je doen als dat zo zou zijn.
    Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend want dan kan elke dag nog lang zijn als je maar zo weinig slaapt.

17. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Kleine lag gelukkig wel weer met haar hoofd naar beneden maar wel meer met haar rug nasr mijn rug toe. Ik ben nu 37 weken dus hoop idd niet dat het nog lang duurt met zo weinig slaap.

Slaapt jullie kleintje wel een beetje?

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @123laura spannend maar gaat vast goed komen. Hoe herstel jij vd bevalling?

@Corinne83 ik herken het weinige slapen! Van de week zat ik om 02.00 nog beneden en stond ik om 08.00 alweer brood te smeren v mijn man. Ben overdag ook niet echt moe, maar slapen is gewoon lastig nu. Lig niet lekker meer. Ook wel meer pijntjes enzo.

Hier gaat het met de mini goed. Hij ligt inmiddels vast in het bekken en ik vind de naderende bevalling heel spannend opeens...

19. suikerklontje

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    ja ze doet het super. Het liefst ligt ze wel op onze borst maar ja dat gaat niet heel de dag. Merk nu al dat me grenzen verleggen, wilde haar alleen snachts op onze kamer maar tot nu toe heeft ze nog niet in der eigen kamer gelegen. Is allemaal nog wennen hoor, wat bedoeld ze precies als ze huilt.

Ik ben echt super hersteld al van de bevalling.
    De "horror" senarios die ik had bedacht is er geen 1 van uitgekomen. Voor mij was het ook wel goed dat het zo plots was en dat ik me niet meer bang kon maken dan ik dat al had gedaan.
    Na 1 week mezelf weer gewogen en moest ik nog 3,5 kg, gister weer me eigen broek aan gehad (ietsje strak) maar voel me ok echt goed.

Succes met de laatste loodjes meiden

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. fennes

fennes Actief lid

20 nov 2012
    119
    9
    18
    Klinkt allemaal heel goed Laura! En helemaal niks mis mee dat jullie dochter lekker bij jullie slaapt. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat het heel gezond is en heel goed voor de hechting. Kennelijk heeft ze er behoefte aan om dicht bij papa en mama te zijn. Had onze dochter ook en ze heeft de eerste paar weken ook bijna al haar slaapjes op mijn borst gedaan. Voor ons allebei heel fijn. En we hadden een bednest, daar sliep ze ook heerlijk in, direct naast ons. Was ook ideaal met de borstvoeding. Overdag had ik haar heel veel in de draagdoek. Wij hebben een storchenwiege. Topdoek! Geen gedoe met knopen en een goede ergonomische en veilige drager.
    Oh en de huiltjes: google maar eens op Dunstan babytaal! Hebben wij heel veel aan gehad en gaf een hoop rust.

Tot zover de tips voor vandaag ;)

Welterusten!

suikerklontje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina