@ Nienke: jeej, toch nog een gezamenlijk clubje! @ Jane, voor het lijstje (of werken we dit zelf telkens bij?): Ik ben 26 jaar en dit wordt ons eerste kindje.
Welkom en gefeliciteerd dames! Vraagje.. is er iemand van jullie in het umc utrecht behandeld (ivf)? Of hebben jullie het nieuws niet gezien. Er schijnt zaad verwisseld te zijn....
Ja ik. Maar het gaat om de ICSI behandelingen. Sperma is niet verwisseld, het instrument die de spermacel in de eicel spuit was niet het juiste instrument. Daar zijn "oude" spermacellen in achtergebleven bij 26 behandelingen.
Ja gehoord. Lijkt me erg heftig! Kan me nauwelijks voorstellen wat ik zou doen als het niet goed zat. Hier ga ik morgen de poli bellen. Ben benieuwd wanneer ik de eerste echo krijg en wat de eerste dingen zijn die ik nu moet gaan ondernemen of regelen. Behalve eerst nog een aantal testen doen haha!
Het lijkt me heel heftig als blijkt dat de vader, de vader helemaal niet is... Ben je eindelijk zwanger na een icsi behandeling en is het verkeerd gegaan met de zaadcellen.... Vanavond komt MvM op bezoek, ik moet dan ook een test doen. Ben heel benieuwd. Verder ben ik aan het afwachten tot de eerste echo, nog 13 dagen!
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 11 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 1 sterretje 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓 15 augustus || Tess27 || 30 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 28 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF ♥ 28 augustus || spruitjes || 34 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 1 september || FSPBM || ? jaar || ? kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: DECEMBER 30-12 Jane1981 4e echo 8.2 weken 30-12 Dubbeltje intake vk en 2e echo 8.2 weken JANUARI 03-01 Nienke87 echo gynaecoloog 05-01 Moess gesprek gynaecoloog + 2e echo 10.2 weken 06-01 123laura echo 7 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken 10-01 spruitjes echo 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84
Nienke ook welkom en gefeliciteerd. Nina in principe kan het zelf maar ik wil net best wel bijhouden hoor. Wanneer gaan jullie over naar de vk?
24-01 hebben we de eerste termijnecho (volgens eigen berekening ben ik dan 8w2d). Tot die tijd hoefden we nog niets te ondernemen. Wel raar, ik had verwacht in elk geval bloed te moeten prikken? Van alleen een paar zw testen raak ik niet overtuigd hoor.. 🙃
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 11 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 1 sterretje 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI 💓 15 augustus || Tess27 || 30 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 28 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF ♥ 28 augustus || spruitjes || 34 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 1 september || FSPBM || ? jaar || ? kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: DECEMBER 30-12 Jane1981 4e echo 8.2 weken 30-12 Dubbeltje intake vk en 2e echo 8.2 weken JANUARI 03-01 Nienke87 echo gynaecoloog 05-01 Moess gesprek gynaecoloog + 2e echo 10.2 weken 06-01 123laura echo 7 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken 10-01 spruitjes echo 24-01 Nina Sanders echo 8.2 weken 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84
Bij ons ziekenhuis wordt er ook geen bloed onderzoek gedaan na ivf hoor. Ik heb 1 keer bloed onderzoek gehad en dat was eigenlijk alleen vanwege overstimulatie en toen hebben ze ook op hcg getest. Ik heb vrijdag weer een echo, ben dan ook 8.2 weken.
@nina: ik heb ook nooot bloed hoeven prikken @jane, ah zit het verhaal zo. Jeetje zeg, wat een grote fout van umc.. Ik heb volgende week ook weer een echo. Spannend zeg, ben zo bang dat het niet goed is
Hier ook geen bloed hoeven prikken. Een positieve test zegt genoeg . Hoe het daarna verloopt weet je sowieso niet. Jaa samen met Jane ook vrijdag n echo! Mijn tweede, maar ben enorm zenuwachtig door alle miskramen in een ander groepje. Bah... Hoe laat mag jij? Ik pas 15:15
Spannend voor jullie! Gelukkig heb ik wel weer utro mee gekregen, ik moet het van de poli sowieso gebruiken tot en met de termijn echo, en dan dus gewoon nog 4 bollen per dag. Voor m'n eigen gemoedsrust mag ik morgen bij mijn HA bloed laten prikken! Na het weekend wil ik een digitale CB doen en daarna moet ik van mezelf stoppen. Erg he?! 🙄
Hier volgende week pas echo wordt helemaal gek van het wachten... Vind dit nog ergere weken dan die na de tp.... Komt ook doordat k nergens last van heb dat ik gelijk denk zou toch niet goed zijn... En als k wat voel (af en toe rare maag) dan denk ik dat ik het verbeeld, wordt gewoon gek van mezelf en merk dat ik er hoofdpijn van krijg en me collega's afsnauw 😁