Spannend Jane!! Hoe is het gegaan?? Nina, testjes zien er goed uit hoor! Aantal HCG zegt me niets. Klinkt wel goed, heb zelf niet laten prikken 😊 Dubbeltje wanneer mag jij? Jij ook heel veel succes!
Dubbeltje en Jane: wat een ontzettend fijn nieuws! Ben blij dat het goed met jullie mini's gaat! Nienke: ik weet precies wanneer mijn eisprong was doordat ik pregnyl heb gespoten. Ik heb van mezelf wel wat langere en wisselende cyclussen, maar toevallig afgelopen twee rondes van 27 dagen. Officieel gezien zou ik ook op 26 aug moeten staan, dan ben ik precies 40 weken. Maar op verschillende sites kwamen de berekeningen uit op 28 en 29 aug. Nog even 10 januari afwachten en dan weten we het!
Fijn dubbeltje en jane! Wateen geruststelling. Ik moet nog 6 dagen wachten op de 2e echo.die 3 weken er tussen was echt lang
Dubbeltje en Jane, fijn dat de echo goed was! Weer even gerust gesteld. Moes, ja duurt lang het dat wachten voor de 2de echo. Ik ben gelukkig maandag al aan de beurt, en kan bijna niet wachten. Maar zit in de nacht, dus overdag slapen en s' nachts werken. Dan gaat de tijd lekker snel. Ik heb genoeg zwangerschaps kwaaltjes die nog bevestiging geven dat ik zwanger ben. Maar het is fijn om het met eigen ogen te zien, zwart op wit ( letterlijk)
Dan zie je echt al een heel mini mensje! Met 8 weken is het een soort haribo snoepje. Ik heb vanmorgen een cb test gedaan. Wilde de 3+ zien maar helaas. Gelukkig maak ik me er niet ongerust over want ik weet dat dat niks hoeft te zeggen en dat het maar een indicatie is. Ik ben gewoon zwanger van een jongen. Die zijn met alles langzamer haha. Zijn hier mensen die het geslacht (net als ik ) NIET willen weten?