Hoi dames, mag ik mij bij jullie voegen? Lijkt me erg gezellig 😀 Na twee jaar proberen uiteindelijk in de mmm terecht gekomen. Na allerlei onderzoeken gestart met iui. 3e poging was gelukkig raak! Zo blij😍...Uitgerekend 10 augustus. Dit is mijn 2e zwangerschap, ik heb al een zoon van 14 uit een eerdere relatie. Ik weet niet hoe het precies werkt met de lijstjes, kan iemand van jullie dit voor mij doen. Ben daar niet zo goed in 😶 Voor jullie allen: de allerbeste wensen voor 2017!!!
Welkom Deer, zal morgen de lijst wel even aanpassen, nu te moe.. Moess, in mijn album staan 2 echo foto's van afgelopen vrijdag bij 8.2. Erg mooi om te zien, bij jou zal dus nog meer te zien zijn. Beste wensen dames.
Hoi allemaal! De beste wensen hier voor iedereen! @ Deer: welkom! Leuk dat dit je 2e zwangerschap is. Hoe voel je je verder? Hier hebben we het dit weekend mijn schoonouders verteld. Die zijn op de hoogte van het traject en die waren door het dolle heen. Verder weet alleen nog een heel goede vriendin van mij het en verder nog niet. Ik wil eerst de termijnecho afwachten. Ik heb hem verplaatst naar ietsje vroeger (stond de 24e maar ik mocht ook een weekje eerder). 17 januari dus, dan ben ik 7+2. Ben heel benieuwd. Vandaag voor het laatst getest en de teststreep verscheen nog eerder dan de controlestreep dus dat is mooi. Van de week doe ik nog een cb met wekenindicator en dan stop ik ermee. @ Jane: wil jij het lijstje aanpassen? Mijn eerste echo is dus een week eerder Ben trouwens vanochtend heel hard gevallen met de fiets (uitgegleden! ). Ik schrok joh. Kwam op mij zij terecht en nu heb ik wel een zere rib, blauwe plek op mijn heup / knie en net boven mijn slaap (in mijn haar) een zere bult. Echt vervelend. Volgens de verpleegkundige (die had ik dus sowieso al aan de tel met het verzetten van de afspraak) kon het geen kwaad zolang het stuur oid niet in mijn buik kwam ofzo. Gelukkig viel ik niet op mijn buik. Maar het zou toch geen kwaad kunnen??
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 12 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 1 sterretje 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI ♥ 10 augustus || Deer || ?? jaar || 2e kindje via IUI 💓 15 augustus || Tess27 || 30 jaar || 1e kindje via ICSI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 28 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF ♥ 28 augustus || spruitjes || 34 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: JANUARI 03-01 Nienke87 echo gynaecoloog 05-01 Moess gesprek gynaecoloog + 2e echo 10.2 weken 06-01 123laura echo 7 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken 10-01 spruitjes echo 17-01 Nina Sanders echo 7.2 weken 19-01 FSPBM echo FEBRUARI 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84
@nina, jeetje, dat je net nu moet vallen. Lijkt me geen kwaad te kunnen, zoals de vpk ook al zei. Morgen 10 weken. Klinkt stom maar ben blij als ik die gewoon goed gehaald heb. Als ik dan nog een miskraam zou krijgen krijgen we iig opnieuw 3 ivf vergoed.. stom dat je zo moet denken maarja, wij hebben alle pogingen opgebruikt
Moess, het is pas na 12 weken dat de nieuwe telling ingaat. Nina je ukkie is zo goed beschermt nu, nee hoor geen zorgen maken.
@ Moess: ik dacht ooit ergens 12 gelezen te hebben, maar ik heb me te weinig verdiept om er echt iets zinnigs over te zeggen. Maar ik snap je denkwijze heel erg goed. Logisch toch? Je wilt gewoon heel graag een kindje en stel dat je laatste poging zou mislukken, dan is dat gewoon vreselijk! @ Jane, merci voor het aanpassen van het lijst. Ik maak me over de val ook niet zo'n zorgen. Ik schrok gewoon heel erg en heb best wel een blauwe knie, heup, rib en een bult in mijn haar (boven mijn slaap) maar gelukkig kwam ik niet op mijn buik terecht ofzo. Het moet er echt belachelijk gênant uit hebben gezien, ik lag echt onder de fiets en gleed dus uit in de bocht op de stoep . Vind het trouwens onwijs leuk om over dingen te fantaseren en namen enzo. Misschien een beetje (te) vroeg maar ach, het houdt je een beetje bezig. Verder merk ik dat ik nog steeds prima eetlust heb, maar wel wat sneller vol zit. Ook zijn mij borsten aan de zijkant wat gevoelig (hier werd ik vannacht wakker van). Ging ongeveer zo: *werd wakker van gevoelige borsten want lag op mijn zij* ik (port ml): 'ik heb gevoelige borsten. nouja een beetje.' ml: 'hmm-mmm.' ik: 'aan de kant, ik moet plassen..' *rent naar de spiegel i.p.v. het toilet* Shit, níet groter (daarna obviously wel even toiletteren). Verder voel ik me nog steeds prima. 's Avonds af en toe een inkakmomentje maar verder goed te doen hoor. Wel merk ik zelf (ml ook, en terecht) dat ik best wel een kort lontje heb. Ik kan soms best eventjes humeurig zijn sinds ik de utro gebruik, maar de laatste tijd is dat dus wel wat toegenomen, vooral als ik me 's avonds bedenk wat ik allemaal had willen doen maar niet aan toe ben gekomen. Daar kan ik dan echt van balen!
Een gelukkig nieuwjaar allemaal! Deer, welkom en gefeliciteerd!! Fijn dat het na de derde IUI raak was! Nina, haha! Je man zal wel gedacht hebben, laat me slapen..!!! Maak je idd geen zorgen om het vallen. Je kleintje zit goed beschermd Ik ben vorige week van de trap gestuiterd. Was ook wel echt schrikken, maar ben gelukkig op mn kont naar beneden gestuiterd, dus viel gelukkig ook mee. Ik heb nu steeds vaker dat ik 's avonds echt heel misselijk ben en last van mn maag heb. Gedurende de dag valt het opzich mee, maar 's avonds is het echt verschrikkelijk Merk ook wel dat ik regelmatig wat moet eten, maar zolang ik dat doe, gaat het aardig goed overdag. Morgen "eindelijk" de eerste echo! Als we daar een kloppend hartje zien (ben dan 6+3) gaan we het woensdag mn schoonvader vertellen, en komend weekend mijn ouders. Mn schoonmoeder weet het al. Als we nog geen kloppend hartje zien, wachten we die denk ik nog even af Nina, ik herken het wel hoor dat je er zo mee bezig bent! Ik zit ook al af en toe tussen de babynamen te neuzen enzo. Toch leuk? En ja, het is nog vroeg, maar ach het heeft ook wel weer wat
Oh ik zie nu: 10 weken vanaf de punctie. Dus wel 12 wk in totaal.. Maar hoe controleer je dat? Ik krijg nu met 10.2 ern echo. Met 12 niet denk ik. Je kan tot 31 jan een verzekering afsluiten. Stel dat ze er bij 14 wk achter komen dat het met 11 weken gestopt is met leven.. dan kan ik de verzekering niet meer veranderen. Snappen jullie m nog? Als het mis gaat voor de 12 weken wil ik overstappen op umc namelijk. Ik vraag t anders ook aan de gyn. donderdag
@ Nienke Spannend hoor..morgen de 1e echo, ik zal aan je denken en voor je duimen!! @Nina, oeh gevallen? ik kan me voorstellen dat dat ff schrikken was maar je beebje zit inderdaad goed beschermd, maar ik begrijp dat je je zorgen maakt.. ik zou dat ook hebben. hoop dat de lichamelijke schade meevalt, beterschap! Hoe is het met jullie zwangerschapskwaaltjes? Op af en toe wat misselijkheid/weeïg gevoel, voel ik me prima!! Wel beginnen mijn darmen echt op te spelen, lijk nu al 5 mnd zwanger. Hoop dat dat wel minder wordt anders pas ik straks al mijn normale broeken niet meer. Binnenkort maar eens kijken bij H&M
Buiten het feit dat mijn rib meer en meer pijn gaat doen (hij lijkt wel gekneusd joh!) voel ik me prima . Ik houd het even in de gaten en mocht het erger worden bel ik wel even de huisarts. Hopelijk is het morgen - na een paracetamol vannacht - beter. Hier heb ik me net aangemeld bij MvM. Maakt het trouwens uit dat ik utrogestan gebruik? Ik heb nl altijd wel - sorry voor de details - wat witte vlokjes omhulsel in mijn urine..
Hoi meiden, ten eerste voor jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2017 met hopelijk een gezond kindje ergens in augustus/september! Ik weet inmiddels uit ervaring dat dit het allermooiste is wat je kan overkomen. Zou ik ook mogen aansluiten bij dit clubje? Zal me even voorstellen: Fennes, 34 jaar. Sinds eind 2012 in de MMM (ICSI icm PGD) Wij hebben dus nooit kunnen/willen proberen om op de natuurlijke manier zwanger te worden vanwege een kans van 50% op dragerschap van een beschadigd gen en zijn dus direct gestart met ICSI. Na twee mislukte pogingen (beide keren 1 gezond embryo over) werd de derde poging afgebroken vanwege te weinig follikels. De vierde poging weer één gezond embryo over en wat we niet meer durfden te dromen gebeurde: zwanger! In december 2015 is onze kerngezonde en prachtige dochter geboren! Wat zijn we blij en gelukkig met haar! Vanwege verhoogde hormoonwaardes en dus sneller richting overgang werd ons geadviseerd niet te lang te wachten met een poging voor een tweede kindje. Daarom in augustus gestopt met de borstvoeding en weer aan de hormonen. Helaas hielden we deze poging van de 13 eicellen 0 gezonde embryo's over. Op naar poging twee in november/december, dit keer met menopur. 8 eicellen, 6 bevrucht, 5 gebiopteerd: 2 gezonde toppers over waarvan er 1 werd ingevroren en de ander werd teruggeplaatst op 9 december. Heb nu vanaf de tp elke dag getest, dus de eerste dagen testte ik positief door de pregnyl (10.000 eh op 3/12 gespoten). Na een aantal dagen was die weg en de dag daarop testte ik heel licht positief. Testen werden met de dag donkerder! Weer zwanger! Ik kan het nog nauwelijks geloven en wacht met smart en spanning op onze eerste echo op 9/1. Als ik het goed berekend heb ben ik, als alles goed gaat, op 28 augustus uitgerekend. Nou, dat 'even' voorstellen is niet gelukt, sorry! Iedereen een fijne avond. Liefs Fennes
Welkom Deer en Fennes, wordt al een aardig clubje zo bij elkaar Hier steeds meer spanningen voor de eerste echo voor vrijdag. Kon het zaterdag toch niet laten nog ff een test te doen (had me al een paar dagen in kunnen houden) de test streep was er eerder dan de controle streep dus zal een goed teken zijn. Verder nog geen andere symptomen.
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS/SEPTEMBER 2017 KINDJE 12 mama's ❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟 2 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje via IVF3 💓💓 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje via IVF 💓 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje via IUI ♥ 10 augustus || Deer || ?? jaar || 2e kindje via IUI 💓 16 augustus || Jenny13 || 31 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 26 augustus || Nienke87 || 29 jaar || 1e kindje via IUI ♥ 28 augustus || Goldfishie || 34 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 28 augustus || Fennes || 34 jaar || 2e kindje via ICSI/PGD ♥ 28 augustus || 123laura || 28 jaar || 1e kindje via IVF ♥ 28 augustus || spruitjes || 34 jaar || 2e kindje via IUI ♥ 1 september || FSPBM || 24 jaar || 1e kindje via ICSI ♥ 3 september || Nina Sanders || 26 jaar || 1e kindje via ovulatie inductie Afspraken: JANUARI 03-01 Nienke87 echo gynaecoloog 05-01 Moess gesprek gynaecoloog + 2e echo 10.2 weken 06-01 123laura echo 7 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 09-01 Fennes echo 10-01 Goldfishie 1e echo 7.3 weken 10-01 spruitjes echo 17-01 Nina Sanders echo 7.2 weken 19-01 FSPBM echo FEBRUARI 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Jipje84 ⭐️Tess27