Wooow MErryn jij bent er al bijna!! Hoe is jouw zwangerschap verlopen en is dit de eerste voor jullie? Ik heb met avond eten dat ik snel vol zit dus dat is wel fijn eigenlijk!
Ja, ben er bijna! Het gaat goed hier. Ik heb overigens bmi van 40+ en heb dus medische indicatie daardoor. Ik ben tot 32 weken niets aangekomen (in begin afgevallen ook) en zit nu 2-3 kilo boven startgewicht, ben heel benieuwd wat ik weeg na mijn bevalling. Wel gezond gegeten, maar ook niet bizar veel moeite gedaan om op gewicht te blijven. Normaal eten was genoeg. Ik heb, afgezien van wat vermoeidheids- en bekkenklachten (die nog wel goed te doen zijn) eigenlijk een prima zwangerschap gehad. Geen noemenswaardige klachten, wel bovengemiddeld groot kind, maar goed, vooral mijn man is ook lang. Het is inderdaad ons eerste kindje. Ben het inmiddels wel zat, slaap slecht, steeds meer pijntjes en nou ja, hij mag wel geboren worden.
Spannend! Van de ene kant zou ik willen dat ik al zover was, aan de andere kant wil ik zo lang mogelijk genieten! Dit is onze laatste dus wil alles heel bewust meemaken! En een voordeel van zwanger zijn, Ik hoef mn buik niet in te houden Mijn buik begint wel aardig van hangbuikje naar zwangerbuikje te gaan!
Hele andere vraag waar vind ik positieondergoed watlekker zit heb normaal maat 48/50 bijv vd heme zou dat passen? Was gistdr bij prenatal maar t valt me tegen hoe weinig ondergoed ze bij ons verkopen . Had er 1 gepast dat was net eem panty vond ik niks.
Ik heb nooit positie ondergoed gedragen. Ik moet dat allemaal niet over mn buik, zeker in de zomer niet. Als dadelijk kind hoger zit passen normale onderbroeken prima. Weet dat je online ook veel kunt bestellen.
ik had echt tot 32 weken een heel platte onderbuik zeg maar en dan kwam de bal, echt huge Daarna ging t allemaal zakken en werd t 1 geheel.
ja hier ook, broeken waar in ik met 12 weken zo wat een riem nodig had (omdat die anders afzakt) had ik van de week aan en hij zat strak, kleding ook, word gek van me boezem, veel te groot
Ik heb soms het idee dat het niet eens strak zit, maar dat dat meer voor mn gevoel is dat het niet lekker zit aan mijn buik
Ja idd mn pyjama broek kon ik niet eens verdragen en die zit echt heel los. Ook als mn man lief zn hand op mn buik had gelegd duwde ik m weg. Echt t idee dat er beton op lag. Nu is dat wat minder maar ben blij als ik savonds in bed lig, heerlijk niks om die buik heen. Mn borsten,,,,,,Ppff die blijven gevoelig en vaak pijnlijk. Ik moet een grotere bh hebben voor die dagen maar wil perse met beugel. Vind t vreselijk uitzien een buik met tieten ernaast hangen Hahah (op de Duitse tv iets te vaak gezien denk ik )
Hahahha ja inderdaad. Ik heb ook altijd beugel..maar ik had de eerste weken erg last ervan is nu al een stuk minder net als de misselijkheid die helemaal over is gelukkig!!! Ik heb nog geen grotere bh nosig maar dat zal vast wel gaan komen!
Hoe zitten jullie met werk? Ik merk dat t me echt te zwaar aant worden is. Ik werk in de zorg en heb ongeveer 7 a 8 clienten op een ochtend. Helpen met aankleden, wassen verzorgen, auto in auto uit.
Ik merk het ook heb me vandaag ziekgemeld na een half uur werken.heb steeds dat ik mn hart snel voel kloppen ineens . Heb paar wk geleden al een ECG daarvoor gehad maar dat was goed allern dat die sneller ging...maar het kost me een hoop energie..want raak er soms bijna van in paniek. Ik ben huishoudelijke hulp en heb er 2 per dag ook best pittig.