ik heb een aantal mensen de link gestuurd...(die in mijn adresboek stonden) ik hoop dat het zo duidelijk is dat we weer in de lucht zijn...dus.... GOOOEEEDDDEEENNMMOOORRRGGEEENNN!!!!
Ess ik las dat ze topics sluiten met meer dan 1000 reacties omdat de server dan te traag word..vandaar denk ik.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186634-jouw-onderwerp-gesloten-lees-eerst.html#post6436018 Aha! 8)
Kreeg net n Pb'tje van juffie, ze wilde hier iets plaatsen maar toen hadden we nog geen nieuw topic... Ik laat het maar aan haar om hier iets neer te zetten maar laten we in ieder geval heel hard, duimen bidden en kaarsjes branden voor haar....
watskebeurt??? nieuw topic. Ff snel geglurd in het oude topic. Olga: ja Bas was ook een lang kindje. Vind het wel een beetje eng omdat hij lang was maar hij was niet heel dik. Ik hoop niet dat deze baby ook heel dun is want dan is het opstarten zo moeilijk( tenmiste dat was bij bas zo). maar de gyn heeft er niets overgezegd. zal eens vragen aan de vk straks. Lindy: leuke foto meid, je ziet er al weer goed uit!! Miep: ik doe rustig aan hoor Juffie: Knuffel meid! Nou zal weer verder. Werk bij mijn Jan lukt ook niet echt iedere keer dagjes werk en met die sneeuwprut kon ie helemaal niks. De ww is ook geen vetpot bah. straks ff naar de vk. Fijne dag meiden!
getsie wat is er dan juffie? Denk heel hard aan je. Dikke knuf meissie. Ik schrok me 3 slagen in de rondte toen ik zag dattie dicht was! gelukkig is hier deel 2! Moek me ook weer ff op abonneren, kan ik precies zien wanneer een vriendinnetje iets geplaatst heeft. Lindy, fijne dag met Robin en hopelijk redt Stefan zichzelf zodat jij niet kots hoeft te ruimen... Niels was vroeg wakker, giste rook al. Ik heb net nog 3 kwartier liggen dommelen terwijl hij tv keek. Hoezo de tv als oppas. Hij zit nu weer lalapo te kijken. Straks ff boodschapjes doen.
Knuf voor Juffie! ES, he getsie wat vervelend van de kat en Liv dr oog. Ik denk dat zoiets voor Jan ook de druppel zou zijn ... En als Nemo het niet echt naar zn zin lijkt te hebben, tja. Heb je niet iemand in je omgeving die Nemo zou willen 'overnemen'? Euhhhhhhhhhhhh ... kweedutniemeer ... Mirre is weer op de speelzaal, afscheid ging weer formidabel . na het derde boekje wilde ze er nog één, ik zei: nee mama gaat zo weg. En ze liep meteen naar juffie M toe om met haar een boekje te lezen. Ik kreeg nog net een kus en een zwaai . Zo fijn dat ze zich op dr gemak voelt! Waarschijnlijk volgende week voor de eerste keer van 830-1230 ...
Krijg kriebels van mn banner: 37w2d ... ... spannund! En ik wil idd thuisbevallen. Als de bevalling begint dan bel ik in principe mn moeder en die komt hierheen. Ligt er ook een beetje aan op welk moment. Overdag: in principe mn moeder, maar als ze op de speelzaal is op dinsdag laat ik haar denk ik gewoon meegaan met mn schoonmoeder. Aangezien Mirre binnen 4 uur er was, wil ik liever niet dat mn moeder naar haar eigen woonplaats gaat, dus is opvang hier in de stad bij mn schoonmoeder of schoonzus wat voor de hand liggender. Avond: ik hoop dat ze gewoon in dr eigen bedje gaat slapen en door het gebeuren heen slaapt. Anders lekker beneden op de bank met mn moeder of op zolder in logeerbed. Nacht: zie avond ...
salapio, wowie, zo ver alweer!!! Niels is lekker dwars vandaag en het helpt geen zier wat ik tegen hem zeg. Errug vermoeiend.... Echt vet uitproberen zeg maar. Nou ja, morgen beter (of na zn slaapje) ga nu maar ff boodschappen doen. vanmiddag ff speuren naar een achterzitje voor op de fiets. voorop kan echt niet meer, beentjes helemaal klem bij in en uitzetten
Mirre had gisteren zo iets moois! Ze was een beetje aan het klieren: wilde nog een appel, toen weer niet, alles op de grond aan het gooien. Dus op een gegeven moment zei ik: als je doorgaat met op de grond gooien dan zet ik je op de gang (heel kalm en beheerst, was trots op mezelf ). Mirre kijkt me heeeeeeel eigenwijs aan en gooit dr krijtjes op de grond *grinnik*. Dus ik pak haar uit de stoel en leg nog even uit waarom ze naar de gang moet en zet haar daar op de deurmat. Ze blijft braaf zitten en na een halve minuut roept ze me. Dus ik zeg: stop je nu met gooien? 'Ja mama' ... Ik geef haar het stukje appel (daar begon het mee ) en zeg: en je eet ook even je appel op. Ze neemt een likje en smijt het op de grond (kijkt mij heel verbaasd aan ). Dus ik zeg: wat had mama nou gezegd over gooien? Dus Mirre trekt een 'oooooh'bek en zegt: naar gang. Rent naar de gang en gaat op de mat zitten. Weer na halve minuut roepen, komt terug, zegt sorry mama en eet de appel op. Toen ze zelf naar de gang rende, heb ik in de keuken heel erg mn best gedaan mn lachen in te houden (weinig succes)
Sanneke.. succes met Niels.. Esmee had gisteren zo'n middag. Erg vermoeiend. Johanna.. thanx voor je pb.. Had er al wel het 1 en ander over gelezen. Juffie.. sterkte! Ess.. oef wat een naar voorval met de kat.. Inmiddels contact gehad met de arts? Oog is erg kwetsbaar.. Dianne.. Balen dat het financieel allemaal niet zo lekkker is op het moment.. SUcces bij de vk. *** Vanmorgen met hondjes en Esmee naar de bank gelopen.. Heb vorige maand mijn pas verloren.. toen was er via de post 1 kwijt geraakt en had er uiteindelijk 2.. Snappie nog. En nu had ik de verkeerde pas meegenomen en kon alsnog niet pinnen..GRRRR.. is het zo'n dag. Esmee is lekker aan het spelen.. dus kan ik lekker even achter de laptop.. ben al met het eten bezig.. Het huishouden is gedaan.. Niet zo veel zin om weg te gaan met de fiets.. het is best koud.. Brrrr
Zowel schoonouders als schoonzus belden vanmorgen om naar de maat van Esmee te vragen.. De uitverkoop is begonnen. Schoonouders hadden leuke jurkjes en een bloesje gezien.. Leuk! Schoonzus een schoenen.. vriendelijk bedankt..schoenen is zo persoonlijk en moet je passen ( en haar smaak is niet zo..).. Wel erg lief!
knuffie voor jufffie... es, ging je nou vandaag met liv naar de dokter voor de kattenkrabbel? volgens mij zitten onder kattennagels een berg bacterien. hopelijk gaat het niet al te erg ontsteken!
Johanna...Thanks voor je pb!! Essebes..en wat zei de dokter? hoop dat t niet ernstig is..bah naar zoiets... Juffie..dikke knuffel!!! dianne balen zeg dat t met het werk niet zozo gaat.. Sanneke..Niels zo dwars...gezellig.. Salapio..grappige actie van Mirre. en alweer over de 37 weken heen..gaat t snel hè!! Judith al even eruit geweest en druk in huis!! Wel lief dat ze belden voor de maten van Esmee..maar idd schoentjes kan je beter zelf halen dan hè..of ze gaat mee. Hier even een boodschapje gedaan..en een stukkie verder gewandeld..naar het hertenkampje..