Dat is misschien niet verkeerd. Mijn broertje at vroeger ook niks, maar die dronk ook teveel, waardoor hij geen honger had, Is overigens helemaal goed gekomen hoor!
Wij hebben voor Dionne nooit hulp gehad qua eten. Ze is nu 6 maar leeft op brood en drinken (en lekkere dingen tussendoor natuurlijk). Dionne haar eten is: - broodje en melk - drinken en een koekje (thuis of op school) - broodje met yogi - drinken en een koekje/snoepje - klein beetje vlees of broodje en een toetje - drinken (melk) en koekje
tsja iedereen hebben eigen mening, wij vinden belangrijk om bij eettafel gaan eten anders eten ze niks! Soms gaat wij gewoon aan kleine tafel eten vooral als we patat gaan eten. En jeslyn schema Ontbijt, 1 boterham met pate of hagelslag en nuby beter warme melk Tussendoor, fruit of koekje met roosserviciee Lunch 1 boterham (ligt eraan welke dagen, totsi soms enz) of krentenbol met boter met roosserviciee Na wakker worden: koekje en roosserviciee of limonade Warme maaltijd: hele bord vol op. Toetje uiterdaad. Avond: heel weinig koekje of niks en drinken soms ook. Meestal niks na het eten en dan naar bed toe.
Ik vond haar toen met de meeting niet eens heel dunnetjes, eigenlijk. Maar als ik dan lees welke maat luiers je gebruikt....
@ Linka, heb niet eens plek voor een eettafel En ach wij eten ook niet aan tafel, alleen bij mijn oma En we zijn toch al 30+
Ach Juud, laat ze lekker op het cb. Jouw meissie doet het prima zo. Wat je nog zou kunnen doen (als je dat niet al geprobeerd had) om pas opvolgmelk te geven als ze naar jouw idee te weinig andere dingen eet. En verder de gewone dingen op de gewone momenten blijven aanbieden. Meer dan je nu doet kun je niet doen. En dat ze slecht eet heeft niks te maken met het niet hebben van een eettafel... (Btw, waar eten jullie dan eigenlijk? Bord op schoot en Giulia in de tafelstoel?)
Ja hoor dames, ben eruit, neem morgen ook lekker vrij. Betekend dat ik pas 18 mei weer moet werken, hoe lekker klinkt dat...
Oh en ik heb al regelmatig gezien hoe vasthoudend Giulia is als ze iets niet wil.... En dat is vasthoudend ja!
En ik loop een half uur achter op schema en jullie lullen ook nog zoveel. Ga dus niet reageren. Misschien kom ikv anavond nog even langs. Nu douchen, cadeautjes inpakken en Danique op halen en op visite! Fijne dag nog!
@ carmen: maar moet je ook op brood letten dan ivm de KMA? je hebt in ieder geval een spannende week eind mei, ben benieuwd wat er allemaal uitkomt!!! @ juud:hahahaha, ja nou daar ga je al he! Wij eten ook idd aan een tafel en met patatjes is het wel vaak lekker op de bank, maar als tygo niet in zijn kinderstoel zit, eet ie niet. Dan loopt ie weg en gaat ie spelen of andere dingen doen. Als we dan op de bank zitten, zetten we ook de kinderstoel in de kamer. En dan eten we ook niet aan tafel... Zolang ze niet van het eten weg kunnen lopen om te gaan spelen.... Oeh mijn headache wordt erger, het is half 3, bijna tijd!
Lijkt me heerlijk, om weer eens met bord op schoot te eten! Keken we vroegah altijd Shownieuws bij haha! @ beertje4, kom je eens voorstellen joh, kun je lekker meekletsen!