Meisjes ik ga jullie groete. fijne nacht rust iedereen. en hopen dat onze kleine moppies allemaal lekker door slapen. en mischien wel uit slapen. weltrusten
Eerste woordjes bal, tutu (auto) Grootste angst zetpil Lekkerste eten hollandse pot Lievelingsknuffel Wallie de Walrus en koe en knuf om mee te slapen Mooiste kado bal, Piratenschip Mega Bloks Leukste verspreking praat nog niet echt Favoriete uitje naar de kinderboerderij Trots op zichzelf. Hij geeft zichzelf constant applaus Favoriet badspeelgoed badfoam figuurtjes, lege shampoo flessen Held MAMA Leukste ritueel bedritueel Favoriet dier hond Goed in rennen en klimmen Favoriete tijdsbesteding buiten spelen, badderen Hekel aan tanden poetsen Favoriet tv programma Bumba, reclame (bal en auto) Favoriet kledingstuk geen
Eerste woordjes (behalve papa en mama) ijs, af, muts, Nana (Lianna), Poetie (z'n knuffel) Grootste angst nog niet opgemerkt Lekkerste eten hij vindt alles erg lekker, als ie er maar mee kan kliederen Lievelingsknuffel Poetie het varken Mooiste kado ? Leukste verspreking nog geen Favoriete uitje salon van Brussel Trots op Jorja vervelen Favoriet badspeelgoed het water zelf Held papa Leukste ritueel het klaarmaken voor bed Favoriet dier geen idee, hij mept ieder dier waar ie bij kan Goed in niet luisteren Favoriete tijdsbesteding ondeugend zijn en op Jorja kruipen Hekel aan neus poetsen Favoriet tv programma geen Favoriet kledingstuk geen
Nou, wij zaten vanavond dus bij de dokterswacht.... na het eten ging Hilbrand stratenvolleyballen en hij was nog maar net weg, valt Tymen met zijn bekkie op de tafelpunt. Hij was al de hele dag vreselijk wild, dus ik zei al: "Nou daar heb je het al" En toen ik goed keek zag ik allemaal bloed. Dus ik heel rustig tegen Tymen gezegd dat hij even mee moest komen omdat hij een beetje bloed had. Het was best veel dus bij het aanrecht zoveel mogelijk weg gehaald en toen zag ik dat het een heel diep wondje was wat helemaal openstond, boven zijn lip. Toen ik het terug duwde sprong het meteen weer open. Dus Hilbrand gebeld dat hij terug moest komen en toen de dokterswacht gebeld. daar konden we vrij vlot terecht. Marijke, de oppas gebeld en die is gekomen om bij Silke te komen. Wij met zijn drietjes naar de dokterswacht. Door het vele koelen was de zwelling aardig afgenomen, dus gelukkig was een hechtpleister voldoende. Tymen was heel stoer, heeft niet eens gehuild! Helaas laat die pleister makkelijk los door al het snot, ik heb er zo goed en kwaad als het ging nog een kinderpleister overheen geplakt. Ik heb nog een extra stukje pleister mee gekregen, als hij te snel los laat. Maar volgens de dokter moet het snel genezen, omdat het in zijn gezicht is. Al met al weer een heel avontuur.....
Petra, hier nog geen hernieuwde energie hoor. Marleen, heb die website gemist. Ga zometeen weer lekker naar bed, ben erg moe na vandaag eigenlijk alleen in de auto zitten.
Nog meer vragen: (uit Kwaak, het magazine van Zwitsal in de Ouders van nu) Eerste woordjes (behalve papa en mama): Lamp Grootste angst: Tanden poetsen Lekkerste eten: Komkommer, brood. Lievelingsknuffel: Aapie. Mooiste kado: Dora broodbakje, (ze scheeuwde Dora toen ze het uitpakte super leuk) Leukste verspreking: nog niet echt meegemaakt. Favoriete uitje: Speeltuin, als het maar buiten is. Trots op: Als ze zelf iets gedaan heeft voor de eerste keer. Favoriet badspeelgoed: Geen, gaat meestal onder de douche. En dan spelen met de flessen van de shampoo en douchegel. Held: Papa Leukste ritueel: Spelen op het bed met Papa en Mama Favoriet dier: Hond (die ze kent) Goed in: drama queen spelen. Favoriete tijdsbesteding: Fietsen, in de speeltuin spelen. Hekel aan: Tandenpoetsen, lopen als ze geen zin heeft. Favoriet tv programma: Dora Favoriet kledingstuk: Dora nachthemd
@SEtteke, pff, wat een avond!! Maar het eerste? stoere litteken is dus een feit? Al hoop ik dat het meevalt voor jullie. Hoe is het met Sil. @Juud, zal zeker een foto plaatsen.
Eerste woordjes (behalve papa en mama) Die, Yaya (Yara), Poppe (Foppe),beppe Grootste angst onverwachte dingen Lekkerste eten Vlees, pannekoeken of pizza Lievelingsknuffel Katty, de poes Mooiste kado Loopauto van Hello Kitty Leukste verspreking Moeilijk, maar ze kan wel zeggen dat ze iets niet wil met zo'n belerend vingertje erbij Favoriete uitje Ballorig Trots op Als ze op het potje gepoept heeft Favoriet badspeelgoed washandje Held Heitie Leukste ritueel Chocolaatje als ze goed gegeten heeft Favoriet dier hondje Goed in laten weten wat ze wil (en niet wil) Favoriete tijdsbesteding Spelen met grote broer Hekel aan Zetpil krijgen en temperaturen Favoriet tv programma Bumba Favoriet kledingstuk shirtjes met een poesje of ander dier erop
Setteke, bah dat zijn niet de avonturen die je wil beleven! Vergat helemaal te zeggen dat ik veel leuke foto's voorbij heb zien komen, en een een paar hele vertederende van kleine-broertjes/zusjes van onze augustus2008kindjes Lauwie, via de ha kun je heel makkelijk de bloedgroep laten testen, volgens mij (kost misschien iets, maar ik vond het het wel waard omdat ik daarna met een gerust hart geen prik hoefde te nemen). Z'n bloedgroep zal sinds z'n 12e wel niet veranderd zijn maar 't is toch fijn om zeker te weten. Heeft Otje ook negatief? Ik zal zelf het lijstje ook nog invullen hoor, maar heb er even geen zin in
Oja, heb jullie hulp nodig! Ik kreeg de hele tijd van die mails met aanbiedingen om vóór moederdag nog foto-albums en andere foto-artikelen te laten afdrukken bij een site die met moeders te maken heeft. Ik heb alles netjes meteen ge-delete, maar nu wil ik die site dus eigenlijk even opzoeken en weet niet meer hoe ze heten. Heeft iemand hier een idee wat ik bedoel? Je kon er fotocadeaus en mini-foto-albumpjes en nog veel meer laten afdrukken en ze hebben flink 'ge-reclamet' de afgelopen weken.
setteke, wat goed dat je zo koel bleef. zal ook wel gemaakt hebben dat tymen er zo rustig onder was. hoop dat het snel geneest! chantico, dan ga ik dan denk ik toch aan mijn vriend vragen of we dat gaan regelen bij de ha. otje heeft idd ook O negatief. Ise neem ik aan ook hetzelfde als jullie twee ? ik krijg steeds spam van wij fotoservice, bedoel je die?
Tymen was eerst wel paniekerig hoor, maar ik ben heel rustig tegen hem gaan praten en blijven praten en heel rustig uitgelegd dat ik de dokter ging bellen en dat we er dan heen moesten en dat de dokter dan zijn plekje ging lijmen of met een pleister ging plakken. Hij wist precies wat er ging komen en dat heeft wel geholpen.
Zal natuurlijk ook ff het lijstje invullen! Zeg je augustusmama's dan zeg je lijstjes, haha! Eerste woordjes (behalve papa en mama) die, nala (1 van de katten), apa (opa), ama (oma), bal Grootste angst geen idee.. ze ziet nergens gevaar in.. Lekkerste eten patat, pizza, soep, pasta, croissantjes Lievelingsknuffel Pip (van Woezel ) Mooiste kado prinsessen(loop)auto Leukste verspreking dat ze om de haverklap 'mama' zegt tegen oma Favoriete uitje dierenparkje, zwembad Trots op haar grote broer Favoriet badspeelgoed ook haar grote broer, alles wat hij doet doet zij ook.. Held papa Leukste ritueel toch wel het 'haaltje lezen' voor het slapen gaan Favoriet dier nala, 1 van onze katten Goed in praten, klimmen, aanstellen (als ze haar zin niet krijgt echt de dramaqueen uithangen..) Favoriete tijdsbesteding 'buitene spelen' en 'tekene', zowel met als zonder Jamie Hekel aan zou het niet weten, er is haar niet gauw iets te dol.. Favoriet tv programma Bumba en Teletubbies Favoriet kledingstuk Hello Kitty truitjes/jurkjes etc
Haha, volgens mij wel Ik heb er na de bevalling naar gevraagd en het staat me bij dat ze toen zeiden dat het idd negatief was. Maar ik zou niet weten of ik daar ergens een bewijsje van heb Als ik fotoservice google kom ik niet op een bekende site. Het was volgens mij een site die gelinkt was aan Ouders van nu of hoe heet dat tijdschrift ook al weer waar je gratis lid van was n.a.v. de Prenatal babydoos?