Juudje, balen joh! Hopelijk volgende keer beter. Heb gewoon ff dipje! De rest gaat het prima hoor! Jeslyn is wat opgeknapt. Fijne avond meiden! (sorry dat ik niet veel reageer)
wat fijn om te lezen dat Jeslyn een beetje is opgeknapt. Ze is best wel een tijdje niet lekker geweest hè Dat je weinig reageerd beschouw ik altijd als een goed teken.......dan heb je het waarschijnlijk te druk met andere dingen en dat is vaak wel prettig
Petra, ben ook veel te druk bezig laatste tijd. En ben wat meer buiten te vinden. QB, kom wel uit de dipje hoor, duurt maar 1 a 2 daagjes dan is weer over.
Getsiederrie kutkaas..... Hier stikt het ook van de "lullen" (maar Silke zegt gewoon groaarrrrr). Tymen zei vanavond tegen mij dat hij me lief vond. Dus ik zeg dankjewel, waarom vind je mij zo lief dan? Hij: "Nou dat weet ik gewoon, je moet niet van die domme vragen stellen!" Ik met mijn bek vol tanden......
Gelukkig maar! X ~~~ Manman, tis hier druk voor ons huis! Fietsers, wandelaars en auto's rijden/lopen hier af en aan! De Pinksterkermis is weer los! Moet zeggen dat ik nog geen lawaai heb gehoord van de kermis af, de wind zal wel gunstig staan voor ons, haha! Kan vanuit mijn voorraam zo'n draaiarm voorbij zien zwiepen, hihi! Daar hang je dan! Pinksterfeesten is hier altijd een megahappening, vanaf woensdags tot en met maandags! Voor diegenen die het niet kennen op zijn 'Delfzijls'; http://www.pinksterfeesten.info/index.php Druk maar leuk weekend in de planning dus, stappen, kermis met de kids, dijkfeest enzovoorts! Gezellig! Maar eerst morgen naar de tandarts... iets minder, maar goed.. lig maar een half uurtje in de stoel, dus dat valt wel mee. 2 kleine gaatjes vullen. Dan vrijdag nog 1 dagje werken, en daarna lekker lang weekend! Woensdag pas weer aan het werk! Whiew!
Marleen, heb even jullie site doorgebladerd, en ook al is het een eerste opzet, het ziet er al keurig uit zeg!
hoi, ff een vraagje: Onder mijn borst is het helemaal vurig en zitten er allemaal bultjes wat zou dit kunnen zijn?
Eerste woordjes boe, poes, die woef Grootste angst de douchekop Lekkerste eten spinazie, bonen! Lievelingsknuffel giraf, beer die mijn moeder gebreid heeft Mooiste kado poppenwagen, boekjes Leukste verspreking nog niet ontdekt Favoriete uitje paardje kijken en naar de kinderboerderij Trots op als ze mee mag helpen jens fles geven of zelf mag eten Favoriet badspeelgoed pannetjes van sesamstraat, lege shampoofles Held mama en ze heeft het ook vaak over de oppas toosje Leukste ritueel samen in bad gaan en dat ze dan flink aan het kletsen is Favoriet dier paard, konijn, poes, hond, koe Goed in kletsen, springen en gek doen Favoriete tijdsbesteding pop uitkleden, lezen Hekel aan de douchekop en haartjes doen Favoriet tv programma zandkasteel, babytv Favoriet kledingstuk gelukkig heeft ze nog niet echt een voorkeur. ze zegt wel elke keer als ze wat nieuws aan heeft `mooi`
gaan morgen met jens naar de osteopaat ben benieuwd. Hij heeft toch nog steeds veel last van krampjes
@ Judith: Shit zeg! En Giulia...!!! Ik riep laatst een keer " Ohw kut!", Olivier: " Ohw koet!" Het is opletten geblazen hihi. Maar kusjesdag op deze manier verbasteren, hoe komt ze erop! @ Alieke: Ik zeg niets... @ Binna: Ik heb het inmiddels gelezen dat van de inenting, bedankt. En wat leuk dat jullie verder gaan, spannend! @ Miepie: Doet het pijn? Branderig gevoel? Ik heb gordelroos gehad en dat is niet fijn... Of misschien warmte bultjes? Misschien weet Setteke raad? Sterkte ermee in elk geval! Wij gaan over 2 weken een midweekje naar CP, joepie! We hebben net geboekt, alle dieren zijn ondergebracht bij verschillende oppas-adressen dus we gaan echt met z'n 4-en, leuk, leuk, leuk!
@ Puck, ooo wat gezellig zeg met z'n 4tjes! Weten jullie nu al wat meer over hoe lang ze mag blijven?
Wilde nog reageren maar heb nu geen tijd meer. Juud, rot voor je dat je het niet gehaald hebt. Miepie, geen idee wat die rode plek kan zijn, maar goed in de gaten houden en ha bellen? Ise heeft gisteren en vandaag niet gespuugd, dus dat lijkt eindelijk de goede kant op te gaan. Heb voor vrijdag een afspraak bij de ha staan voor als het dan nog steeds niet beter was, maar hoop dat ik die kan afzeggen.