@ lauwie, ik vind het zo rot voor je dat je nu terug moet komen bij de tandarts terwijl je het zo naar vind
hoi allemaal! heb niet bijgelezen sorry was iets te veel gister lange dag gehad met werken en was lekker op de fiets gegaan dus had me beweging wel gehad en vanmorgen was daarom de weegschaal weer lief voor me en ben ik nu 5,5 kilo afgevallen! kusjes
@shanai: zo mooi reageerpoging en ja was zeker een shock hoe weinig ze sliep, maar gister wel van half 9 tot kwart over 4 haha @setteke: ik hoor graag wat voor gereedschap er in je is geduwt haha @sjorsje: oh leuk een huisje, wij zijn ook superblij ,et die van ons vooral met kinderen zo leuk vandaag super weer, nu nog even bedenken wat te doen en vakantiegeld komt eraannnnnnnn
@jenny: moet helaas vandaag van 13.00 tot 18.00 werken en morgen van 9.00 tot 17.00 dus weinig weekend haha Maar daarna heb ik een super weekje! ma,di,woe ben ik vrij Don alleen ff examen maken voor school(half uurtje) Vrijdag 9-18.00 werken en dan weer weekend! dus leuk vooruitzicht
Ik check effe in Niet terug gelezen, kan echt even niet! Na het werk naar Enschede op kraambezoek bij een collega.... Morgen lekker nog van het weertje genieten, waarschijnlijk ons tuinpaviljoen opzetten en wat boodschapjes doen en zondag is het dan zover.... Heeft iedereen nu mijn adres en telefoonnummer? Volgens mij wel hé? Ooooohhh, voor de meiden die mogen genieten van de zonnige dag, geniet ervan, relax, enjoy, energise!!! Fijne dag!
Sinds de kv luiers vernieuwd zijn lekt Giulia steeds door. Wat ze nooit had. Dus ik heb net de klantenservice gebeld en mijn klacht ingediend. En hoe lossen ze het op ik krijg 2 pakken luiers......zouden ze niet serieus luisteren? Hahah
chantal: ja gezellie zondag en hoop op supermooi weer juud: super man 2 nieuwe pakken pampers die doorlekken haha of zijn ze van het merk Pampers??? hier wil de zon ook nog niet
Oh my godddd, hier is het echt super, had vanochtend al geen jas aan! Ik wil gewoon mijn kop uit het raam steken op de 1ste verdieping! @ Juud, heb je geen c1000, luiers net zo goed als de kv en zelfde prijs... Fijn 2 pakken luiers die doorlekken... @ jenny: ik hoop het ook en reken er ook een beetje op.... We gaan dan ook nog effe aan het eind van de dag onze nieuwe BBQ inwijden.... hmm, moet ik dat woord wel gebruiken... Bij iets inwijden denk ik aan sex... Of is dat alleen mijn zieke geest...
@ Channie, bedenk me net dat hier geen c1000 in de buurt zit @ Jenny, wat een schatje die wil ik de 30e vasthouden haha
Klein zeg! Hihi! Scheetje Jenny, jammer dat ik niet kon vasthouden, niks aan te doen Hier schijnt de zon eindelijk, pff! hihi