Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, klopt en ze hebben net een telefoontje gekregen. Dat dit jochie met ze gematched is. ZE hebben al een chineese dochter. Die wordt 6 in juni!

2. Oh wat leuk zeg en wat fijn voor ze!

Gefeliciteerd!!! En ook voor je zwager en schoonzus!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, dankje wijfie!! Wat moet ik me voorstellen bij paviljoen, dat je neergaat zetten?

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik meld me even voor vandaag. beeb nog in de buik maar volgens mij wil beeb eruit. 2 dagen beetje rust gehad in me buik maar nu begint t toch weer. van mij mag t vandaag wel gebeuren. lekker weertje, kenny vrij vandaag en camera opgeladen, spulletjes klaar, huisje schoon, kaartjes in aanslag voor de druk , enveloppen geschreven en postzegels erop. presentjes al bijna klaar moet alleen nog startsein geven voor levering. dus ja... vandaag is het de dag ! hopelijk hahahhaa. :D:p
    heb ook weer beetje energie door die zon gekregen.

sorry heb weer niks gelezen maar heb hele dag buiten al gezeten.

5. Vinden wij sandalen voor de zomer noodzakelijk?

Tygo heeft voor de zomer nu crocjes, waar ie erg goed op loopt tot mijn verbazing en teenslippers met een hielbandje.
    Maar beide niet echt hele stevige schoentjes, ook niet als ze wat langer moeten ( lees eigenwijs willen) lopen.
    Ik zoek me dood naar enigszins leuke sandaaltjes, aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan die dingen, vind het geen porem.
    Goedkoop zijn ze niet en die wat dan al wat mooier zijn kosten toch wel tussen de 45 en 55 euro....

Dus vraag mij af of men vind, dat je kindje echt sandaaltjes nodig heeft voor de zomer?

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    oehhhh sjiek zeg chantal das mooi :D

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal
    sandalen..... ehm... zijn dat niet gewoon normale open schoenen?? waren dat niet van die jesus christus sandalen ( sorry voor mijn uitspraken wil niemand beledigen ) die met van die bandjes alle kanten over hele voet heen.

ik heb voor emy gewoon slippers met zo ook aan de achterkant een bandje, en crocs loopt ze ook super op. en van die ballerina schoentjes. heb zelf altijd vroeger ook op van zulk soort ballerina schoentjes gelopen nu vind je dat misschien niet iets voor tygo maar kan je niet van die ja hoe heten ze. van die zeemans schoentjes halen. je weet wel in van die miljoen kleurtjes te verkrijgen en niet duur. bij scapino en bristol enzo. zo rubbere zool en katoen schoentje.

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, cool ding. Totaal niet noodzakelijk als je het mij vraagt, heb hier gympen en wil nog crocs en anders maar op blote voeten.

9. @ denice: zo noem ik ze ook ja ;) !
    Schoentjes die jij bedoelt geeeeeen idee...
    Klein probleempje met Tygo is, dat hij nog maar maat 19-20 heeft, dus dan is er toch een stuk minder verkrijgbaar...

@ lique: heb natuurlijk ook wel gympen enzo, maar wil hem daar nu nog niet met de blote voet in doen, omdat dat kan gaan irriteren, blaren etc. Maar hij zweet zich met een temp. van 18 graden al de blubbers in schoenen, zijn voeten komen met het sokje vochtig uit zijn schoentjes, dus kan hem ook niet met dat warme weer een schoentje met sokje aan doen...

alvast bedankt voor jullie reacties!

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik vind dat wel leuke schoentjes eigenlijk

OTTO - meer mode dan je aan kan!

ben naar die andere op zoek maar ken ze niet vinden ze leggen meestal in de bakken gewoon bij de scapino voor 7 euro meestal.

11. Die donkerblauwe gaan wel ja, maar ze verkopen dan alleen de lichtblauwe....

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal ja zat er ook naar te kijken ik denk leuk die donker blauwe en dan als optie om te kopen alleen wit met roze en licht blauw met wit.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jee wat zijn jullie aan het kletsen met dit mooie weer.

Ga naar buiten man!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: balen van je theorie examen.

@ Denice: ga jij maar lekker bevallen vandaag.

@ Lique: gefeliciteerd met je nieuwe neefje

@ Chantal: jaaaaa ik vind sandalen nodig (weer een reden om te shoppen hahaha)

@ Schatje: jeee 5,5 kilo er af, goed hoor

@ Petra: leuke filmpjes en foto's.
    Laureen springt ook altijd van de laatste traptrede af.

Eén Tee hoepakeee schreeuwt ze dan. haha

@ Tesske: alweer heerlijk aan de shop geweest lees ik.
    Super dat je nieuwe functie zo goed bevalt

@ Jenny: ahhhhhhhhhhh wat een moppie (die wil ik zondag ook wel even vasthouden)

Zo dit was even uit het blote hoofdje (goed hè).

Ik ga weer naar buiten, Laureen is met ons 5 jarige buurjongentje aan het spelen.
    Super om te zien.
    Hij vraagt steeds wat Laureen wil doen en haalt dan vanalles voor haar op en brengt haar overal naar toe in onze tuin.
    Ze heeft de "mannen" nu al onder de duim!!!!!!!

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ha meiden,

snel gelezen, vast veel gemist.

Binna, ben gisteren vergeten te vragen hoe het met jullie weekendpleegzorg staat. Jullie hadden een dezer dagen toch een ontmoeting met moeder/ouders en kind? Spannend!

Ise ligt al vanaf 12.30 uur in bed en is nu net pas aan het wakker worden :$ Ze had het blijkbaar nodig, maar vandaar dat ik nog binnen zit :p

Vraagje over sokken: waar kopen jullie die? Ik zie meestal óf van die hele kleine babysokjes, óf van die grote kindersokken maat 24+ ofzo. Maar nergens sokken voor maat 21 die géén nopjes hebben, niet superkort zijn, maar gewoon lekker opgetrokken kunnen worden zodat ze niet in de schoentjes afzakken. Zag bij Prenatal kniekousen, dat leek wel op wat ik zoek, maar die hadden ze alleen in maat 9-12 maanden... Waar o waar zal ik nu eens heen gaan? (Zal je zien dat zodra ik ze gevonden heb, het blote-voeten-weer wordt ;)) (Alleen al daarom is het in ieders belang om mij die sokken te laten vinden! :p:D)

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik koop meestal sokken bij de hema, die blijven bij Roos wel goed zitten.

Suze ligt binnen op een kleed te spelen en Roos zit buiten met een teiltje water te klooien en ik zit op de grens van hun

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Chantico: hier ook vaak sokken van de Hema.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miranda, ik zit buiten :p

@ Chantico, ik heb sokken van Wibra, Zeeman en Primark

Deel Deze Pagina