@ chantal: heb je al een idee wat ik voor je mee kan nemen? Weet niet wat de rest meeneemt? Wat een mooi tuinpaviljoen!!! Sandalen vind ik echt vreselijk lelijk! Ik vind mini birckenstocks zo leuk!!! Maar heb ze nog niet gezien in maat 21/22 @ setteke: gaat het al wat beter met je? @ juud: dat ziet er echt leuk uit zeg Plaswijckpark! Haha wel grappig van die luiers, maar je hebt er niks aan natuurlijk Wat een leuke site met die traktaties! Wat een stoere loopfiets heb je gekocht! @ happy: heel veel plezier bij je schoonmoeder en haar vriend! @ sjorsje: wat een leuke plannen zeg! hebben jullie het chalet al bekeken? @ schatje: wat goed zeg 5,5 kg! Ben je een speciaal dieet aan het volgen of let je gewoon op met eten? Hoeveel kg zou je ervan af willen? @ Jenny: doen jullie je huisje eigenlijk ook verhuren of staat het altijd leeg als jullie er niet zijn? Wat een heerlijke foto van een slapende yanieck! @ carmen: vind het echt leuk voor je dat je nieuwe functie zo goed bevalt!!! En heerlijk geshopt zo te lezen. @ lique: wat leuk dat je weer tante wordt! Zal vast een ongelofelijk spannende tijd worden voor je zwager en schoonzus @ denice: volgens mij heb je eindelijk rust in je kont he? Ga nog maar even lekker een paar daagjes van het zonnetje genieten voordat je gaat bevallen @ chantico: ik koop sokken altijd bij de hema, maar het klopt inderdaad dat maat 21/22/23 er heel vaak niet is
hmm ik snap helemaal niks van mijn lichaam op het moment. vanmorgen had ik net zoveel bloed als bij een normale menstruatie en daarna als de hele dag geen bloed meer gezien. wat moet ik daar nu mee... vanmorgen naar een buitenspeeltuin in het bos gefietst en daar hebben we de hele middag in het zonnetje gezeten en gespeeld natuurlijk samen met een vriendin en haar dochtertje. het was echt heerlijk!!! nu gaan we lekker eten want mijn man komt thuis. even kijken wat we nog kunnen doen. als fayenna moe is ga ik zwemmen met mijn zusje en anders ga ik even met haar naar de kermis.
@ Shanai, ik vind het echt bewonderenswaardig hoe jij altijd En op iedereen reageerd En voor iedereen iets positiefs hebt. Dat klinkt wel even heerlijk een buitenspeeltuin in het bos. heb je in de vriendenkring veel kinderen van dezelfde leeftijd? Wat raar van je bloeding, ik kan je er niet bij helpen maar zou het zo leuk vinden als je snel weer zwanger mag worden @ Chantal, ik vind het een prachtig paviljoen, helaas heeft Andy een iets andere smaak (lees ouderwets ) dus kiezen we vaak de gulden middenweg. Andy vind tierlantijnen altijd mooi en ik ben meer van het strakke, heb ik zeker van mn moeder want die heeft het ook supermodern ingericht Ik vind het jammer dat ik niet bij de meeting kan zijn, had graag Chantal haar tuin willen zien en iedereen met de kinderen, maar mn vader is jarig en dat vind ik toch even belangrijk wij gaan aan de shoarma en ik heb vanavond weer date-avond met Andy
Hey meiden @juud gaaf ding. en wat doe je me aan om zulke leuke schoenen te laten zien @Chantal wow wat mooi. en tja sandalen. ik ben ok al de hele tijd aan het na denken of ik het nou ga kopen of niet. ik vindt het afschulijk maar voor Silver lijkt het me wel fijn @linka wat fijn dat het weer wat beter gaat met Jeslyn en super dat je die schoenen mag halen @Miranda oeee die Laureen van jou gaat al goed met de mannen @Petra al vast gefeliciteerd @carmen hmm lekker geshopt dus. en nu lekker uit eten @shanai die mini burkenstocks heb je van niet dat merk maar ze lijken er op bij de hema @jenny wat een lekker moppie. maaree waar is dat roze @chantico we hebben woensdag dat gesprek. om 17 uur Pff ben moe. heb een lange dag achter de rug. Silver was mee naar me werk. maar dat is dan wel erg vermoeiend maar ja was even niet anders. Over Birckenstoks wat een heerlijke dingen zijn dat. ik koop er ieder jaar een nieuw kleur bij. steve loopt er zelfs op.
Heb alles gelezen maar zwaai even... Drukke dag gehad en ga nu mijn zoon naar bed brengen en dan plof ik op de bank! @ Binna: Gaaf dat jullie een gesprek hebben komende week, spannend! @ Lique: Leuk dat je tante wordt! Ook erg spannend! @ Shanai: Raar dat je lichaam zo doet... @ Petra: Leuke foto's van je meiden! @ Jenny: Leuke foto van je meisje! Ohw ik heb nu ook een baby die huilt...ga er vandoor!
Snel nog wat bijgelezen, zijn nu aan het inruimen voor de terugreis. Morgenavond nog overnachten in Wiesbaden en dan zondag naar Chantal. We hebben trouwens voor 90% het chalet gekocht. Financiering moet nu nog helemaal rond gemaakt worden.
De ontwikkelingen maken ineens zulke sprongen. Hij krijgt meer een eigen karakter, eigen willetje, etc. Hij denkt al heel groot te zijn en wil dat graag laten zien, maar het is ook nog gewoon een klein ventje van bijna 4. Soms vind ik het best lastig want aan de ene kant wil ik die ontwikkelingen stimuleren en het hem zelf laten ontdekken, maar aan de andere kant wil ik hem ook beschermen en moet er soms een rem op. Ik weet ook niet of ik het droog kan houden zijn 1e schooldag .
Is dit niet je eisprong geweest? Je cyclus is waarschijnlijk door de miskraam wat later op gang gekomen en is je lijf nog wat van slag.
@ Petra: Geweldige foto's! Twee mooie meiden hoor! @ Binna: Spannend, ik hoop dat het klikt! Komt het kindje dan al snel een weekendje bij jullie of weet je dat nog niet? @ Sjorsje: Oh moest je weer wat kopen... dan maar een chalet haha! Ik ben benieuwd! @ Schatje: Meis, het vliegt eraf bij jou! Motiveert wel lekker om door te gaan he? @ Jenny: Wat een lieve foto! Ik zou geld vragen voor het vasthouden, loop je nog binnen haha! @ Juud: Jas lekte ook door en kreeg uitslag. Ik heb nu C1000 luiers, super! @ Lique: JIPPIE!!! Spannend!!! @ Denice: Ga dit weekend maar eens lekker bevallen meis! @ Chantal: Heb je die slippers met bandje bij de Schoenenreus gehaald? Jasper loopt er super op. Ik heb voor Jasper slippers, crocs en sandalen. Ik vind sandalen of gympen aboluut noodzakelijk naast slippers en sandalen. En dat is puur uit ervaring met Thomas. Mooi dingetje hoor!!! @ Chantico: Ik koop sokken bijna altijd bij de Hema, maatje 19-22 geloof ik.
Hebben jullie kindjes ook ineens last van haaruitval? Giulia heeft ineens haaruitval....zou dat babyhaar naar "gewoon" haar zijn of duiden op vit gebrek??
@ marleen: ja heb ik wel gehaald, maar tygo loopt er nog niet op, vind ik het nog niet warm genoeg voor. @ shanai: misschien idd alles even van slag, maar ik zou wel effe testen (ik ben licht ongesteld geweest, terwijl ik zwanger was)
willen diegene die een hond hebben even hier kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/209776-kind-grote-hond.html
Even snel zwaaien en dan lekker met manlief op de bank hangen. We zijn net terug uit de stad en hebben heeeeeerlijk gegeten, mark is Tess nu naar bed aan het brengen. We gaan eigenlijk elke maand wel 2 -3 keer uit eten maar nemen dan vaak iets wat ook lekker is voor Tess ( snitzel, sate etc) maar vandaag waren we bij de zaak van een vriend van ons en die serveert niets van dat. Dus zat er niets anders op dan met ons mee te eten, ze heeft gerookte ham met asperge's, geitenkaas met een of andere pasta, en twentse eend in bosbessensaus op en ze vond het heerlijk! Tess is de laatste 3 dagen erg snel kortademig en benauwd maar ze heeft ook onwijs last van een loopneus, niezen en traanogen dus denk dat de hooikoorts weer aardig de kop op steekt. Vrijdag moet ze toch naar de KA dus dan kunnen we even overleggen wat we er aan gaan doen. Manlief komt naar beneden dus ik zet snel de laptop uit, fijn weekend meiden!
@chanta"l: ik vind sandalen ook niet mooi dus die koop ik ook dan niet chantal: mooi zeg die overkapping in je tuin, daar kunnen we zondag wel onder vertoeven @juud: ja die fietsen zijn cool ja, mijn schoonma heeft hem nieuw bij de kringloop vandaan voor 5 euro haha, ze zijn eigenlijk heel duur oh vitamine B12 geven @chantico: brouwers mode heeft veel soorten sokken @shanai: ons huisje staat leeg als we er niet zijn, verhuren doen we niet omdat er gaskachels en electrische waterpomp (ook watervaten die je moet vullen en legen) inzit en aangezien het huisje niet verzekerd is zijn we alles kwijt als het de fik in vliegt. @binna: ze had roze aan toch?? haha @petra: gezellig weer daten @marleen: zal een geldpotje meenemen haha @petra: heb even gereageert op je vraag @tesske: oh nee hè heeft ze ook nog hooikoorts, arme meid @chantal: wat moet ik nou meenemen? zoetigheid?? morgen babyborrel voor werk en het word super weer, dus heb er zin in
@marleen zo ie zo ga je dan eerst eens een paar uur proefdraaien zeg maar. dus een paar uur wennen. en dan 1 dag wennen dan 1 nacht wennen en zo bouw je het op. @juud wil je nooit meer zulke leuke schoenen laten zien. als het vakantie geld net gestoord is heb nu ook sulke besteld. want zag bij een ander zaak ze met roze waren goed koper en steve vondt ze leuker @jenny dat is waar