miranda ik doe ook vaak in de middag douchen. gewoon douchen als ik daar zin in heb hahahaha. waarom niet he
@ lique, wat heerlijk voor je dat je lekker lang vrij bent. Zelf vind ik vrij zijn niet leuk, ik heb echt te lang thuis gezeten met zw verlof (x 2) en met mijn gips een ruime week en bij mij is werken gelijk mn ontspanning (beetje kletsen met iedereen die zijn paard komt doen en ondertussen mijn eigen paard een beetje verzorgen en dan na werktijd lekker rijden) dus als ik vrij ben ligt mijn hele ritme op zn gat. Mijn vrije dagen wil ik dus ook wel delen Hoe gaan jullie het doen met moederdag? Mijn ouders zouden in Rome zijn, maar zijn toch thuis, met mijn vader gaat het gelukkig best wel goed, maar we hebben ook nog een verjaardag die dag en ik hecht er wel waarde aan om naar mijn moeder en andy zijn moeder te gaan, maar ik ben zelf natuurlijk ook moeder
het lijkt me echt supergaaf dat blowkarten, ik dacht meer aan blowen en dan karten en dat leek me minder
@PEtra, dat zou wel leuke taferelen opleveren, haha!!! Ben volgende week dus eigenlijk maar 1 dag echt vrij. Voor de rest zijn de kids er en gaan we gewoon leuke dingen doen! @Chantal, ja hoop dat het een beetje netjes weer blijft. Van 17-18 uur blaas ik over het strand van Wijk aan Zee, haha!
@ petra: ik heb ook nog geen idee. Weet ook niet of René er wat mee doet hoor. Weet wel dat er ergens al iets van het kdv ligt. Heb zelf ook nog niets voor mijn moeder gehaald eigenlijk, doe ik zaterdag denk ik maar even. René heeft dienst dus die mag zondag Goor niet uit.... HEb eigenlijk ff nergens geen zin in, dus misschien moeten we ons maar ff opsplitsen, hij naar zijn mams en ik naar de mijne...
Moederdag.. ja daar zeg je wat.. zal nog ff iets halen voor onze moeders denk ik. Richard is zondag gewoon thuis, dus dan kunnen we wel ff naar de moeders denk ik. En voor mij ligt er al iets in de kast van Jamie, die kon zijn mond niet houden en wilde het vorige week al aan me geven op school, maar dat mocht nog niet van juf, dus heeft ze het doosje gauw weer dicht gedaan en in Jamie's rugzakje gestopt.. jullie hadden hem sip moeten zien kijken..
@Moederdag, wij zijn op de foto geweest met het hele gezin, gelijk ook een foto voor mijn schoonmoeder en klaar is kees, haha!
zo spaghetti in de pan straks lekker eten leuk lique, veel plezier setteke gefeliciteerd met tnt! anissa zat vanmiddag aan haar 2e boterham, en smorgens eet ze ook een boterham. tussendoor fruit of koekje ze eet eigenlijk alles wat je haar voorzet cb vroeg laatst of ze wel genoeg beweging kreeg en of ze snoepte en jogidrink kreeg.... maar goed ik ben blij want na het gespuug en reflux, mag ze best wat inhalen oudste zoon is vandaag naar feyenoord ajax, hoop dat er geen toestanden komen daar, maar zal wel niet
oehhhh sorryyy, helemaal vergeten op te reageren, idd Set, iets voorbarig misschien nog, maar je klinkt vrij zeker, dus alvast gefeliciteerd!!! Lekker ff wat centjes verdienen!
ik heb trouwens een leuk klein fotoboekje gemaakt voor oma, dat vind ze erg leuk, dus dat gedaan, met wat leuke tekstjes erin, wat gedichtjes toon hermans. nu maar hopen dat het nog voor moederdag binnen komt anders krijgt ze het wat later
noura, hoeveel weegt ze dan? en hoe lang is ze? otje ontbijt tegenwoordig weinig. bv en een plakje 'bijtekoek' of een (kale) cracotte. tussen de middag 1 a 2 boterhammen met hartig beleg (kaas/ worst) en 's middags kaasrijstewafel of koekje of cracotte oid en 's avonds een bordje warm eten. en bv. tussendoor of ergens na het eten fruit. en soms iets lekkers als wij ook wat lekkers eten. en bij elk eetmoment ook wat te drinken.
Zwaai! Ik ben druk, druk, druk! Allemaal afspraken vandaag en morgen voor de kleine meid, nu komt de voogd zo dadelijk, dus geen tijd... Doei!