Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een rust hier vandaag.

Vanmiddag een heel eind met Danique gefietst. Ook nog in de babywinkel geweest zoals DAnique het vertelde (prenatal dus).
    Leuke kleertjes gekocht voor mijn zus.
    Daarna de olifanten, echt geweldig zo dichtbij te zien.
    Danique maar zwaaien naar ze haha.

Nu ga ik snel nog een wasje buiten hangen. Dan is dat weer mooi droog straks.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, o leuk! ik zit nu in de trein onderweg naar de toppers :D! mijn rug gaat echt veel beter, hoop dat de hele avond staan lukt.

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede avond meiden.

Wat een weertje hè!!!!!!
    Heerlijk hoor.
    Hier alles prima.
    De meiden zijn de hele dag buiten aan het spelen, alleen even thuis geweest om te eten.

Vanmiddag nog even lekker helemaal alleen aan het shoppen geweest.
    Even weer wat geld uitgegeven.

Chantal, helemaal klaar voor morgen??????????????
    Ik wilde nog druiven kopen, maar die hadden ze hier bij de winkel niet meer.

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeieavond! :D

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

wat een lekker maar drukke dag.

vanmorgen even lekker bij de hema geshopt
    en de bootschapen gedaan
    toen zouden we na silver haar slappie naar e kermis gaan.
    belde me oma dat haar been (wondje ) niet goed ging. ze is daar maandag geopereed aan een goedaardig stukje kanker. dus hup wij naar de dokters post. niks aan de hand was gewoon wondvocht van het hellen en zo. ach ja oma weer gerust gesteld en even goed bij opa en oma een gezelige midag gehad

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Heel herkenbaar! Jasper laat duidelijk weten waar hij het wel en niet mee eens is. Vooral een luier verschonen is momenteel drama! Naar bed gaan niet, want het is echt een slaapkop haha!

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Nee, sorry geen haaruitval. Maar Jasper's haar is ook zo kort dat het nu waarschijnlijk niet opvalt als het wel zo is...

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo allemaal!

ik meld me ook weer even.... Mijn examen is wel goed gegaan geloof ik. Daarna gisteravond de reünie van de Overtoom. Ongelooflijk hoe sommige mensen zijn blijven hangen in die tijd. Qua kleren en haardracht.... Maar erg leuk was het met oude foto's uit die tijd op scherm en de muziek uit die tijd. Vandaag wezen shoppen. Iedereen had nog wat kleren enzo nodig, en we hebben nu vakantiegeld en belastinggeld, dus dan moet het nu ook even. Vanavond nog voor het eerst gebarbequed dit jaar. Ik heb geloof ik een blaasontsteking... :S

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dat gebeurt eigenlijk vrij weinig. Maar elke week zoiezo op don avond want dan ga ik boodschappen doen.
    Jeroen neemt wel vaak Thomas mee in de vrachtwagen. Dat wordt straks nog lastig als Jasper ook mee wil haha!

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hier is Thomas niet jaloers en eigenlijk ook nooit geweest. Als er een ander kindje op schoot zit dan is het wel vaak dat is MIJN mama, maar met Jasper is dat niet. Ik heb Thomas vanaf het moment dat ik zwanger was overal bij betrokken. Mee naar de VK, mee naar de echo, spulletjes uitzoeken, klussen met papa op de babykamer, etc. Toen Jasper geboren was mocht hij helpen met wassen, fles geven, kusje geven als Jasper ging slapen. Voor Thomas is het eigenlijk heel normaal geweest dat Jasper erbij kwam.

Waar ik nu wel last van heb is dat ze geen speelgoed kunnen delen....Mij kunnen ze blijkbaar wel delen, maar hun speelgoed niet :$;)!

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Linka: He bah meis,snel opknappen! Leuk he in de tuin bezig zijn, ik vind dat heerlijk!

@ Chantico: Ik denk dat jullie hard aan het nadenken zijn over een brusje...

@ Chantal: Oh, heerlijk met een wijntje in de tuin morgen, veel plezier!

@ Binna: Ach,nou je oma ook weer gerustgesteld. Mijn oma zit sinds woe in een verzorgingstehuis omdat ze gevallen is en een hersenschudding heeft. Ze vroeg zelf of ze alsjeblieft weg mocht, wel zielig hoor!
    Vind je het niet ontzettend spannend allemaal? Ik hoop echt dat het klikt. Ik denk dat Silver het ook wel gezellig vindt!

@ Lauwie: Veel plezier meis! Niet te hard mee bleren want dan ben je morgen schor haha!

@ Setteke: Haha, back to the eighties of was het nog erger haha!

Zo hier lekker de hele dag buiten geweest, heerlijk! Op de zaak was het lekker druk. Morgen lekker thuis en bbq-en, hoop ik. 2e Pinksterdag zijn we open dus moeten we werken. Hopelijk wordt het lekker druk, we hebben in 2 kranten geadverteerd, en daar kwamen gisteren en vandaag al veel mensen op af!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dirk is bijna nooit alleen met de kinderen. Zal wel anders worden als ik weer ga werken

@Chantico; Matthijs vindt alle baby's leuk :D

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Sorry voor m'n korte reactie, maar zit met een hysterisch meisje op schoot.......

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Myrna was ontzettend jaloers toen Jeslyn geboren werd, maar nu zijn ze zo dol op elkaar. Myrna is nooit jaloers als ik baby in me armen heb maar Jeslyn wel nogal, toen Damian hier logeerde, pff! Was wel vermoeiend.

Marleen, ja ik vind laatste tijd heerlijk om in de tuin te doen enzovoort. (ik heb 4 jaar lang in flat gewoond, vond wel ideaal, maar hoe ik ouder word en vind nu meer heerlijk om in de tuin te doen)

Alieke, vervelend van je nek en schouders, meer ontspannen ;)

Petra, Jeroen is wel dagje en nacht alleen geweest met Jeslyn, hij vond heerlijk!

Duster, misschien is wel de tijd voor Dirk om alleen te zijn met kinderen, is ook erg belangrijk en hij moet eens weten hoe zwaar is om alleen zijn met kindjes, Jeroen heeft ook gedaan, besefte hij wel heel erg dat ik zwaar heb.

Setteke, fijn dat zo leuk was! Lekker geshopt, moet kunnen ;)

Juudje, geen ervaring over uitval.

Tesseke, ben blij dat je zo leuk vind met nieuwe functie!

Chantico, is Ise helemaal opgeknapt? Vervelend dat ze jaloers was!

Lauwie, neej heb geen foto's maar zal van de week doen als klaar is. En wij willen binnenkort nieuwe tuintafel en stoelen kopen, want oude is versleten.

Chantal, wijn moet kunnen, heerlijk! Haha!

Visite is geweest, was gezellig!

Fijne avond verder!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja, veel plezier morgen!!!!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Niet in mij gelukkig.... Maar het zijn de volgende: speculum, uterussonde, portioaanhaaktang, uterusdilatator, korentang en neen chirurgische schaar stomp-stomp..... :p

Ik heb trouwens nog een kadootje voor je kleine meisje. Had ik willen geven met je kraamfeest. Zal ik het morgen meebrengen of een nieuwe afspraak maken zo gauw de agenda ruimte heeft? ;)

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zwaaaaaaaaaaaai

Baal zo dat ik er morgen niet bij kan zijn :'(

Veel plezier allemaal :D

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #2418 miranda4xmama, 22 mei 2010
    Laatst bewerkt: 22 mei 2010
    @ Jenny: hier géén onderstel voor een maxi cosi meer, is allemaal verkocht.

@ juud: volgens mij heeft Laureen geen last van haaruitval

@ Lauwie: Laureen heeft ook al een tijdje een eigen willetje.
    Het naar bed brengen is hier ook heel erg veranderd.
    Eerst nooit een probleem en nu test ze ons lekker uit.
    Als we uit de auto stappen wil Laureen steeds achter het stuur zitten om "atooooo rijennnnnnnnnn" en als dit niet mag wordt het HUILEN!!!!!!
    Ach zal wel weer over gaan, denk ik.

@ Happy: zo dat was lekker vroeg vanmorgen.
    Veel plezier in het zwarte woud

@ Setteke: natuurlijk is je examen goed gegaan ;)

@ Jenny/FF: jee doorgeslapen, super hoor

@ Binna: zo is je oma toch weer gerustgesteld.
    Anders maken ze zich toch de hele tijd zorgen hè.

@ Marleen: geniet van je vrije dag met je gezin morgen.

@ juud: vind het ook jammer dat jullie er niet zijn morgen.:(

@ Lauwie: is het leuk bij de TOPPERS???????

@ Petra: Gerard is ook niet vaak alleen met de kinderen.
    Alleen als ik naar de winkel/vergadering of sportschool ben.
    Hij heeft geen papa-dag ofzo.
    Maar hij red zich wel met de meiden (al gaat het wel allemaal anders dan dat ik het doe ;))

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo! Mama zit er klaar voor, ga zo op stap! Mannetje blijft thuis, ga met een collegaatje en een vriendin van haar. Ach, en het is met Pinksteren hier toch altijd een grote reunie, je komt iedereen weer eens een keer tegen! Fijne avond allemaal!

Xx

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ QueenBee: veel plezier

Deel Deze Pagina