Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Even snel, heb nog 3 minuten internet.
    Chantal, heb helaas niks meer kunnen halen vanochtend voor morgen. We waren al halverwege Zwitserland toen we er aan dachten. Misschien dat hier morgenochtend nog iets open is om te halen. Tot morgen in ieder geval.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen door dat ik nog niet echt weet hoe het allemaal zal werken ben ik er nog niet erg mee bezig qua druk maken en zo

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi!
    toppers was superleuk en gezellig! ben iets eerder weggegaan. hoef ik niet zo lang op de trein te wachten en mijn rug was ook wel op.

marleen, denk wel dat ik schor ben :D

miranda, superleuk dus!

slaap lekker allemaal!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, wij hadden onverwacht bezoek van mijn broertje en vriendin. Gezellig!

Ik heb trouwens mijn ogen laten meten vandaag en ja hoor, kleine afwijking aan mijn rechteroog, -0,25. Daarom is kijken zo vermoeiend, mijn linkeroog probeert het rechteroog over te nemen. Gelijk een paar leuke montuurtjes uitgezocht (2e bril gratis) en nou wachten tot ze klaar zijn....

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen.
    Ik ben weer eens uit mijn bed gevallen :p, iedereen slaapt hier nog behalve ik.
    Dom hè.
    Het zonnetje schijnt hier alweer heerlijk.
    Ik ga maar eens even thee zetten.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Goedemorgen!!!!!
    Wat een weertje al, zo vroeg! Iedereen een hele fijne pinkster. Wij hebben om 11 uur een brunch met familie van mijn vader. Zal mij benieuwen, ze hebben allemaal zo'n gezeur. Eind van de middag waarschijnlijk naar Castricum, vriendin moet optreden in de Deining (jij ook mik?)
    HEEEEL VEEEL plezier bij Chantal, zal wel heel gezellig worden.

@Setteke, ai toch aan de bril, als het maar rust geeft!!

@Haaruitval, geen idee. Hier weinig last van gelukkig, heb je er al op gegoogled?

@Jaloezie, hier was Sam niet jaloers, maar die was zelf nog een baby, die was nog niet zover dat ze op andere kindjes reageerde, op Djim is ze niet jaloers geweest.

@Lauwie, leuk dat je zo genoteb hebt!!

@Sjorsje, jemig bijna thuis. Das nog eens een dure vakantie geweest, om met een Chalet thuis te komen, haha!! Dus voortaan naar Italie! Alleen voor eigen gebruik of ook met de familie of ook verhuren?

@chantal, maak je foto's vandaag? Wil sowieso je mooie tuin wel zien. heel veel plezier!

@Papa alleen thuis met de kids. Tja vaak genoeg als je het mij vraagt. Hij gaat liever niet winkelen dan, maar dat moet ie zelf weten, haha! Ik kan rustig einde dag weggaan (uiteten ofzo) dat kan hij makkelijk. Hij heeft geen papa dag, maar is wel om vijf uur thuis iedere dag.

Zo hoop een beetje op de dingen van de afgelopen dagen gereageerd te hebben. anders sorry!!
    Oja vrijdag was echt lachen, bijna iedereen had flink zijn best gedaan. Was wel weer een latertje!
    Ga een broodje voor ons smeren!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, miranda en marleen, goedemorgen!!

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

Gisterenavond gingen de kids om 19.30u en om 20.00u naar bed en raad eens... gewoon 6u klaar wakker vanmorgen! Jammer hoor.
    Jeroen is ontbijt aan het maken. Het zonnetje schijnt al heerlijk en hopelijk blijft dat de hele dag zo, want wel willen vanavond bbq-en.

@ Binna: Oh, dus je weet nog helemaal niets over het kindje? Nou ben benieuwd!

@ Lauwie: Haha, dat wordt vandaag niet teveel praten haha. Je hebt in ieder geval een leuke avond gehad.

Meiden, fijne dag allemaal vandaag! Enne... meeting- meiden niet teveel wijn drinken bij Chantal he, veel plezier!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

Hier ook al vroeg dag.(voor ons doen)
    gisteravond Silver in der slaap vershoont.
    Alles onder de poep. Dus gisteren in bad gelegen en nu meteen in de wasmachiene gedaan. Want zijn ook nog een een donkere en lichte was bah en dat op zondag

de meiden die gaan mesten veel plezier. En geniet ook even voor mijn ;)

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @binna, wasze!! Ach is dat erg op zondag, ik ga zo mijn bed lekker wassen!!!

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jaaaaaaaaaaaa bijna 38 weken jaja t word nog wat.
    al ben ik het nu wel 10000 keer zat die buik zit me echt in de weg. loop constant overal tegen aan met me dikke buik word er nietgoed van. en slapen nog altijd shit. weeen zijn weer iets afgezakt. maar hopelijk gaan die deze week toch op zn minst wel doorzetten anders ken je me opbergen. verder weer niks bij gelezen ben gister en eergister hele tijd in de tuin geweest was zulk lekker weer :D hopelijk vandaag weer.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, volgens mij had jij laatst een link neergezet over skippydieren. Zoiets verkopen ze ook vanaf dinsdag bij de Kruidvat!

@Denice, geniet lekker van het mooie weer!! 38 weken, wie had dat verwacht, haha

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik zit aan mijn eerste bakkie koffie. Zo de kids uit bed halen en aankleden en dan is het de bedoeling rond 9.30 uur weg te gaan. Als alles mee zit zijn we dan iets na 11 uur bij Chantal.

@ Denice, goed zo meid! Je hebt je beeb keurig binnen gehouden! :D

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

IEDEREEN EEN FIJN PINKSTEREN!!!!!! Dirk moet helaas 2 dagen werken :x Ik ga straks maar even naar mijn moeder wandelen en daarna wat opruimen want we krijgen vanmiddag nog visite

@Lique; Goedemorgen, ik was er net al weer vandoor :D Bedankt voor de tip van de skippybal. Ik wilde pas met Matthijs zijn verjaardag kopen, maar ga hem nu natuurlijk inslaan.

@Meetingmeiden; Veel plezier! Jammer dat ik er (weer) niet bij kan zijn :x

@Linka; Je hebt helemaal gelijk. Het is goed voor Dirk als hij alleen thuis is met de kids. Wordt aan gewerkt :D

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal en bezoek, veel plezier! ben benieuwd naar de foto's!

de rest ook een fijne dag!

ik lig in bad uit te brakken. zo man en dochter in de speeltuin opzoeken

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag allemaal :D

Veel plezier bij Channie!

@ Lique ik zag ze al en denk dat ik er 1 ga halen :D

@ Lauwie, in bad :p na het bad kan jer weer douchen van het zweten hahaha :p
    Ik ga ff op balkonia zitten, zuslief komt zo en dan ga ik daarna werken, heb medelijden ;)

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hier lekker vrij :) dus we gaan zo lekker met zijn viertjes naar me ouders toe :)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Middag!

Wilde de meeters veel plezier wensen bij Chantal! Wordt vast gezellig!

Ben weer weg, gaan zo een terrasje opzoeken, kids gaan met opa en oma naar de kermis! Was vanmorgen om 4u thuis, vanavond weer op pad! :D

Fijne dag allemaal!

Xx

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    he bah juud, werken. ik had pas buiten id gaten hoe warm het was. bbadje was heerlijk hoor :p.
    ik hoef nog maar 2 dagen te werken, dan dagje vakantiedingen regelen en echo en dan vrijdag naar italia!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    otje is vanochtend al met haar buurjongetje in het zwembadje in de tuin geweest!

Deel Deze Pagina