ik kwam ook even kijken hoe het egweest was bij de meeting. Tis natuurlijk wel fantastisch weer om een tuinmeeting te hebben. Wij komen net terug van de verjaardag van mn vader en Roos heeft de hele middag naast hem gezeten op een krukje, opa was zo trots op haar ik ga nu in de tuin spelen
Hoi! Allemaal aan het genieten van het mooie weer? Wij wel, vanmorgen naar de Apenheul geweest en we gaan nu weer bbq-en (gisteren ook al) Ben er weer vandoor, fijne avond allemaal!
ja hoor was supergezellig! Gelukkig was er veel schaduw in de tuin pff want het was wel warm zeg! Ze hadden echt superlekkere broodjes gemaakt! Zijn goed verwend daar! Kom vanavond nog wel ff weer!
Zo wij zijn terug van Chantal, was erg gezellig. alle kindjes hebben wel een keer gehuilt geloof ik haha zo grappig René had heerlijke broodjes en pannenkoeken gemaakt en de aardbeien waren in trek. Chantal: bedankt voor je gastvrijheid, leuk huis heb je zo ik ga ff teruglezen kijken of we nog wat gemist hebben
@binna: oh nee er stond half20 en dat moest zijn half 8 natuurlijk savonds @chantico: met een meeting ging silke een keer helemaal los op mij en dat vond mylan niet leuk haha, maar met yanieck dus nog niet meegemaak maar is nog wel erg vroeg om er wat over te kunnen zeggen @denice: goed dat je het nog vol kan houden meis, zet hem op
Ook wij zijn weer thuis na de meeting. Het was idd heeeel gezellig en wat een weertje he? Nog even lekker mogen knuffelen met Yanieck, heerlijk hoor, zo'n moppie! Foto's volgen later, ik heb er niet eens veel gemaakt. Straks eerst met mijn plasje naar de dokterswacht, denk wel dat die verhipte blaasontsteking door gaat zetten...
Hallo. We waren natuurlijk al een tijd thuis maar ik heb heerlijk in onze tuin gezeten met Laureen. De andere 2 meiden zijn op de fiets gestapt en komen af en toe even drinken halen. Ik vond het ook erg gezellig bij Chantal, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. Rene had heerlijke broodjes gemaakt. Erg leuk om iedereen weer te zien. En weer 2 nieuwe meiden ontmoet, Suzanne en Bianca. Nu weet ik tenminste wie er achter de computer zitten. hahaha Jullie hebben erg leuke kinderen. Volgens mij hebben alle kinderen zich prima vermaakt. Foto's volgen nog.
Dit waren mijn foto's. haha Heb er helemaal niet aan gedacht om meer foto's te maken. Ik hoop dat de andere meiden nog een leuke hebben.