Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  3. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  4. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  7. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  8. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  9. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  10. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  11. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  13. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    dat waren mijn foto's. Vond het erg gezellig en wil chantal en rene nog even bedanken voor de gastvrijheid!
    ik ga nog even de plantjes water geven in de tuin en wat drinken met mijn man. doei!!!

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Leuke foto's Shanai.

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een heerlijke zomerse foto's. Het ziet er uit als een supergezellige meet!

Wij zijn vandaag ook de hele dag buiten geweest (excl. het slaapje). De buitenlucht maakt blijkbaar hongerig, want Ise heeft een potje avondeten + twee bakjes vla + een blik van 200 gram maiskorrels opgegeten :$ Na het potje en een portie vla bleef ze roepen om 'meer vna!' dus nog een tweede toetje gegeven. Toen had ze nog stééds honger. Gelukkig had ik een potje mais staan, dat vond ik wel geschikt als gaatjesvuller, maar ik had niet verwacht dat ze m vrijwel helemaal naar binnen zou werken :$ Als ik niet stiekem ook wat happen had genomen, had ze echt alles zelf opgegeten, denk ik.

Nou ja, aangezien ze vannacht om 4.00 uur in bed stond te roepen om 'eten maken!', vond ik dit wel een verstandig moment om toe te geven aan haar honger. Vannacht wilde ze weer spelen ipv slapen, ook tussen ons in bleef ze niet rustig liggen. Om 5.00 uur hebben we haar daarom met een stapeltje boekjes in haar eigen bedje teruggezet. In het donker ging ze zitten lezen :D. Op een gegeven moment is ze blijkbaar wel weer een slaap gevallen, maar wij sliepen eerder :p Om 9.00 uur zijn we uiteindelijk opgestaan. Wat een rare nachten maken we zo hè?!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kom even zwaaien, wat een onwijs leuke foto's zeg!
    Ziet er erg gezellig uit.

Ik heb gewerkt van 07.00 tot 16.00, was om 16.15 thuis en zat om 16.45 in de auto op weg naar mijn schoonouders om daar te barbecueën.
    Ben nu net thuis en lig lekker met de pootjes omhoog op de bank.
    Mark zit het verkiezingsdebat te kijken en dat vind ik niet zo veel aan ;) Vind het ook niet zo gezellig dat ie helemaal op gaat in een programma terwijl we totaal geen weekend hebben samen maargoed..

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Meiden wat een leuke foto's! Chantal wat heb je een lekkere ruime tuin zeg! Enne...iedereen heeft de broodjes blijkbaar goedgekeurd haha! ;)

Hier een heerlijke dag lekker in de tuin gehad. Jongens lekker in het badje en papa & mama in de zon. We gingen eigenlijk met z'n 4-tjes bbq-en maar uiteindelijk waren we zijn 8-en! Mijn zus, neefje + vriendin en schoonvader kwamen aanwaaien en zijn lekker gebleven.

De boel is glad, de jongens liggen lekker te pitten en Jeroen zit verslaafd te zijn aan de DS...! Ik heb dus maar even bijgelezen en ga nu lekker douchen. Fijne avond meiden!

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    shanai: mooie fotos! Je hebt een hele mooie dochter!

tess: hmm kan me voorstellen dat je wel ff gezellig met hem samen wilt zijn naar zoveel werken! moet je nog meer werken de komende tijd?

chantico: zo he das niet niks!

weet niet wie het vroeg over of we het met een loon konden doen maar dat kan gelukkig wel. Mark heeft een goede baan dus kunnen echt de komende tijd wel makkelijk redden. Het is alleen je leeft naar wat je hebt dus moet wel een beetje dimmen met leuke dingen kopen enz.
    Volgende week gesprek met personeelszaken ben benieuwd wat ze me willen bieden. Dinsdag rechtsbijstand regelen en we zullen zien wat er gaat gebeuren!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, kids in bed en ik heb idd een blaasontsteking. Heb een kuur gekregen. Hopen dat hij gauw werkt. Word hier gek van.....

Ik zal zo mijn foto's ook uploaden. Iedereen die leuke foto's heeft mag ze mij mailen.... ;)

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    bianca: wat een schatjes zeg! Die krullen van anissa echt geweldig!

Deel Deze Pagina