Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Buddy, heeft hij nu ingezien dat je toch wel erg veel doet?
    En hoe voelt het voor jou de lat wat lager te leggen?
    Wat super dat die kleine 's nachts niet meer komt! Knap hoor!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen

@ Jenny: lekker geslapen met de voordeur OPEN???????????????? :$

@ Petra: leuke foto's

@ Juud: ik heb gestemd hoor

@ Chantal: is het meegevallen met de schade in en achter jullie huis???? hahaha

@ Meeting bij Setteke: moet even kijken hoe die datum's vallen met onze vakantie

@ Meeting bij Linka/Petra: ????????????????? geen idee weet niet hoe ver dat voor ons rijden is

3. @ set: dus toch een lichte afwijking, gek dan dat je er zoveel last nog van kan hebben hé....
    En je hebt blaasontsteking?

@ Lauwie: fijn dat de toppers een succes was!

@ lique: ook fijne dag gehad?
    Heb fotos,rest ook wel, als ze nog niet voorbij zijn gekomen, vast wel toch?
    Ik wel een foto zien van je verkleedpartij ;)

@ jenny: ja aardbeien zijn echt op gegaan allemaal, mooi, kindjes lekker aan het fruit ;)
    En dankje!
    ohoh, deur open, hele nacht?
    toch wel eng idee, maar gelukkig alles goed en niets weg!

@ carmen: het is even pittig he... maar je moet er wat voor over hebben, je maakt een stapje vooruit en zo moet je maar denken. straks weer lekker 28 uur en dan heb je weer wat meer tijd...

------------------------------------------

Na de meeting hebben wij de troep opgeruimd en op de bank tussendoor nog even een kopje koffie gedronken. Tygo ff voor de tv.
    Toen alles aan de kant was achterthuis zijn we lekker nog even onder het paviljoen gaan zitten met een lekker rosé canei en wat smaakte die goed!!!
    René een biertje. Tygo naar bed...

Later het BBQ spul in orde gemaakt en Tygo uit bed gehaald en we hebben echt heerlijk samen gegeten, Tygo was ook helemaal goed te pas (hij heeft een ochtendhumeur na elk slaapje :p )
    Nog wat waterpret gehad, superleuk filmpje van, volgt nog.
    Rond kwart over 8 Tygo in bed en wij rond 10 uur.....

Zo even aankleden, de kerels ('papa en noena') zijn aan het werk in de tuin en Tygo kijkt toe uit het voorraam. Ga denk effe de eendjes zo opzoeken op de fiets met oud brood.

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen!

wat een onwijs leuke foto's van de meeting! ziet er echt gezellig uit! leuk dat iedereen zich zo vermaakt heeft.

leuke foto's ook van roos, suze en opa.

chantico, otje heeft ook wel eens bijna 3 potjes gegeten. ise had vast nog wat in te halen van de afgelopen tijd. en dan liever onder etenstijd idd! hoe heeft ze vannacht geslapen?

ik heb vannacht het klokje rond geslapen ongeveer. van 21 to 8.30. ben tussen 23 en 00u wel ff wakker geweest. wat was ik moe. nu nog ff rustig wakker worden voordat de smurf wakker wordt.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  6. OH ja en Tygo's t-shirtje T shirtje is schoon! :D

Cillit bang en BANG de vlek is weg! :p

Zie nu de fotos van Mylan en Tygo, vond het al zo apart dat hij moest huilen dat Mylan weg ging, want had ze niet samen gezien, maar ze hebben toch samen gespeeld blijkbaar. Tygo liep ook meteen op Mylan af toen Mylan bij de deur bleef staan en niet binnen wilde komen, Minds a like denk ik.... ;)

Wie komt er bij Setteke meeten in Friesland en wanneer kunnen jullie?
    Eventuele opties in onze agenda's zijn weekend van 3 en 4 juli, 14,15,21, 22,28 en 29 augustus

Sjorsje en fam. 14,15,28 en 29 augustus WEL
    Binna en fam 14,15,21,22,28 en 29 augustus WEL
    Sjudith en fam, 14,15,28,29 WEL
    JennyS en fam kunnen alleen de eerste 2 weekenden (nog even checken)
    Chantal en Tygo; 4 juli wel en de weekenden in aug ook.

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik het zo niet volhoud. En het CB heeft er een schepje bovenop gegooid een die hebben hem streng toegesproken dat ik mijn rust MOET nemen :D Ik win natuurlijk ook veel tijd, omdat Jasmijn nu om de 5uur komt, ipv om de 3,5uur. Ben nu nog wel erg moe, dus moet nog wel een paar middagdutjes doen :) MAAR HOE GAAT HET NOU MET JULLIE???

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie, wow ik zag die vlekken en ik dacht idd ook hoe krijg je dat er uit :p

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: heb gestemt hoor

petra: leuke foto's

ik ga zo lekker de markt op

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Buddy, het gaat wel hoor :)...

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames.

@petra wat een leuke foto's

@chantal ik zag ook die foto's en dacht oeps ze shirtje maar super spul he.

@duster wat fijn dat drik nu wat meer ook doet.

@jenny veel plezier

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantico; Nog "even" op jou reageren. Ik vind het erg lief dat je meedenkt. Matthijs maakt niet de grootste bende in huis, maar onze hond (een Jack Russell van 6 maanden) Beneden ligt niet zo heel veel speelgoed en als ik zeg dat Matthijs het op moet ruimen dan doet hij dat ook. De hond is helaas een heel ander verhaal :x We hebben valletjes voor de ramen hangen, maar die trekt hij er zo'n 5 keer per dag van af. Verder eet hij alles op. Pennen, papier, speelgoed, kussens waarna hij de vulling er uit trekt. Deze zooi word dus telkens door de hele kamer gegooid. Matthijs helpt hem een handje door al deze spullen aan de hond te geven, zodat hij overal bij kan :( De laatste dagen gaat de hond vaker in de bench en is het gelukkig al een stuk minder. Verder heb ik veel tijd gewonnen met het feit dat ik Jasmijn nu op verzoek voed. Dat betekend om de 5uur ipv om de 3,5. Ik heb in 4 dagen tijd al 2 middagdutjes kunnen doen en weet niet wat me overkomt :D (normaal doe ik er hooguit 1 per week)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bina, wat een verhaal trouwens van je zonnenscherm!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

vannacht heerlijk geslapen in m'n eigen bedje. Vandaag laatste dag van de vakantie en morgen weer werken, bleh.

Duster, wij maken er een weekendje Friesland van, misschien ook een idee voor jullie?

Fijne dag allemaal.

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Vraagje:

Nu Matthijs overal bij kan heb ik natuurlijk mijn handen vol aan hem (jullie kennen het vast wel :D) Zijn favoriete "spelletje" is om de lades open te trekken en alles er uit te halen. Ik kan hem straffen wat ik wil, maar hij blijft het doen. Nu heb ik een probleem, want hij trekt de laatste tijd vooral de besteklade open en haalt het grootste mes er uit waar hij mee rond gaat rennen :$ Heb er al aan gedacht om (tijdelijk) al het bestek te verwijderen (al zou ik niet weten waar ik het kan laten zonder dat hij er op de een of andere manier wel bij kan :() WAT ZOUDEN JULLIE DOEN??????

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij gaan 18 juni al een weekendje Heerenveen

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje; Gaat helaas niet wegens geldproblemen :x Moet snel een baan vinden, want mijn WW loopt maar tot 2 aug.....

19. @ duster: toen mijn neefje dat ging doen heeft ze het in een soort van kom/beker (ikea) de messen in ieder geval n d schaar, op het aanrecht gezet

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gestemd!

Deel Deze Pagina