miranda ja hier tot nu toe wel al ben ik wel misselijk :S bah bah volgens mij is dat gebakke ei nietgoed gevallen ofzo....
Ik wilde snel even gaan dweilen maar we hebben geen water. Niet betaald. hahaha Nee hoor, ze zijn hier met de waterleiding bezig maar het zou om 13:00 weer terug zijn. Dat is dus helaas niet zo. Dan maar even verplicht achter de computer. Ik ben vanmorgen gezellig bij mijn vriendin op de koffie geweest. We zijn ongeveer al 30 jaar vriendinnen en hebben het nog steeds super gezellig met elkaar. Toch bijzonder vind ik.
Even iets heel anders. Ik heb jullie wel eens verteld over onze "leuke" buren (die zoveel lawaai hebben). Nou die moeten verhuizen. Ja MOETEN, de woning wordt gedwongen verkocht (30 juni moeten ze eruit zijn). Heel erg sneu voor hun maar gunstig voor ons. Nu dus hopen dat er iets rustigere mensen komen wonen.
Hoi, hier gaat alles goed hoor! Leuk en gezellig weekend gehad. Ben een beetje ziekjes vandaag, vannacht overgegeven bleh! Alles gelezen en nu is het weer tijd voor de fles dus ben weer weg. Liefs!