Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ denice: waarom zijn we geen vrienden meer op hyves?
    wilde namelijk vanmorgen kijken of er toevallig als nieuws van je was maar zag dat ik ineens geen vrienden meer met je ben?

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Binna: Gelukkig geen schade aan je gevel, maar het blijft wel balen. Hoelang hing hij al? Toevallig nog garantie?

@ Juud: Ik smeerde gewoon een klodder gel over de ogen heen en als Jeroen thuis was dan deden we het samen en kon ik het in de oogjes aanbrengen, weliswaar in de houtgreep haha.

@ Denice: Ga maar eens bevallen meis!

@ Petra: Leuke foto van jullie 4-en. Maar waar kijken die meiden naar??? Ze kijken precies naar hetzelfde punt, maar niet naar de camera haha!

@ Schatje: Probeer het eens op een rustig moment uit te leggen. Vaak luisteren mannen niet op het moment zelf omdat ze boos worden omdat ze zich aangevallen voelen.

Uhm... de rest weet ik ff niet meer....

3. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ben weer even druk met vanalles, maar lees wel tussendoor alles mee. denk dat ik vanavond even komt reageren.

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    shanai ik heb geen idee hoe dat ken meerdere mensen zijn uit mijn lijst verdwenen !!!! snap er geen reet van !

nou hopelijk is vandaag DE dag dan eindelijk begint weer lekker te rommelen in me buik.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

ben weer terug van de foto sesie. was super gaaf. en leuk om zo opgemaakt te worden.

ga nu even met Silver in bad zal straks de foto's even scannen en showen

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb jullie advies nodig meiden:

ik kan heel erg goed met jeroen zijn tweelingzus.. nu is het zo dat zijn andere zus en zijn ouders mij totaal niet moeten..

Ik ga vaak naar jeroen zijn tweeling zus enz.. maar toen ik een keer bij haar was toen waren haar kinderen bijna klaar met school.. toen zei ik dus zullen we dan lekker smane de kinderen ophalen :)
    Ze zei: Ik heb al een dag van te voren buikpijn als jij komt want als we dan de kinderen samen op zouden halen zou jeroen zijn andere zus raar staan te kijken(die wil niet dat jeroen zijn tweelingzus veel contact met mij heeft)

Ik zei tegen haar dat ze zich daar niks van aan moet trekken maar toch doet ze dat..Want de kinderen zijn om 15.15 uur uit van school dus ik zei om 15.00 zullen we gaan dan?
    Nee zegt ze ik laat ze wel naar de dagopvang gaan.. ik zei okay moet je zelf weten..
    Toen in ene keer zei ze om 15.10 ik ga toch even snel op de fiets de kinderen ophalen ben zo terug..(kwam bij mij over alsof ze niet met mij wilde gaan)

ik vond dit toen al niet zo leuk..

maar nu vandaag probeerde ik haar te bellen drukte ze me elke keer weg.. op zich kan dat natuurlijk..
    Maar nu hoorde ik van iemand die een paar huizen verder woont dat ze dus bij mijn schoonouders was.. ook geen probleem natuurlijk maar hierdoor nam ze dus de tel niet op.. ik krijg dus sterk een gevoel dat ze de tel niet opneemt omdat ik het ben en haar ouders mij niet moeten..

ik was dus best boos en verdrietig en vind het niet normaal..

Waarom zo sneaky doen over het contact wat ze met mij heeft tegen over haar ouders en zus?

ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat ik dat niet wil.. ik laat hun mijn leven niet bepalen..

Maar zei snapt me niet en vind het allemaal normaal wat ze doet..

moet ik dan maar het contact verbreken zodat ze normaal naar haar ouders en zus kan gaan?

sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar had dit nooit van haar verwacht

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: hmm jammer dat ze geen eigen mening heeft dan was er niks aan de hand, niet iedereen hoeft je leuk te vinden natuurlijk maar als zij je leuk vind, what's the problem

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Schatje, ik neem aan dat je schoonouders wel weten dat jullie met elkaar om gaan?
    Ja weet je ik ben heel makkelijk ik dat soort situaties, graag of niet........

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #2729 binnabinna, 25 mei 2010
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
    hey meiden

ben weer terug van de foto sesie. was super gaaf. en leuk om zo opgemaakt te worden.

ga nu even met Silver in bad zal straks de foto's even scannen en showen

Hmm dan maar dik gedruk vanmorgen werdt er ook al over heen gelezen :(

@schatje zou een goed gesprek aan gaan. en daar in je gevoel vertelen. en vertelen dat je er over denk om dan het contact maar te verbreken. omdat je niet wilt dat je schoonouders haar en jou leven leid.

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: nou ben benieuwd naar de foto's hoor, wilde ff afwachten ;)

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!

Zo, ben ff een harrie-in-de-warrie vandaag zeg, jeetje.. heb nog alcohol in mijn bloed van ons Pinksterweekend denk ik.. Toen ik vanmiddag de container weer bij de deur wilde zetten, ramde ik daarmee de buitenspiegel van de auto eraf, en even later sluit ik mezelf buiten terwijl de kids binnen waren.. kon mijn schoonpa het dak op en via de achterdeur naar binnen en dan bij de voordeur de haak eraf doen zodat ik weer binnen was.. echt hoor..

En mannetje is weer weg voor zijn werk, is vanmorgen vertrokken en is er vrijdag pas weer.. achja..

Verder gaat alles helemaal goed hier hoor! :D

~~~

@Schatje, tja, als zij je gewoon graag mag zou ze toch eigenlijk een maling moeten hebben aan wat anderen vinden? Lijkt mij? Ze heeft toch een eigen mening?

@Binna, ben benieuwd!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ik ben hartstikke benieuwd want Silver is altijd foto modelletje!!!

Schatje, blijf jezelf dat is allerbelangrijkste, wat jouw schoonzus doet is haar keuze en is niet zichzelf. Jammer dat zo moest lopen. Weet jij waarom ze tegen jou zijn?

QB, ach als je maar leuke weekend heb gehad ;) Weer alleen, vind je dat niet erg?

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Schatje: Ik snap dat je graag contact met haar zou willen houden, maar als je er goed over nadenkt is het natuurlijk belachelijk. Zij wil dus niet dat andere weten dat zij wel met jou omgaat. Als ik in jou was dan zou ik me echt beledigd voelen en het contact verbreken. Is er wat voorgevallen tussen jou en je schoonfam dat ze zich zo raar gedragen? Als je het niet wilt vertellen dan snap ik dat hoor!

@ QB: Dat krijg je er nou van... al die drank haha! Nee hoor grapje, maar wat zul jij gebaald hebben!

@ Binna: Ik wacht op de foto's...!

Ben er weer vandoor! Heb het super druk!
    Fijne avond allemaal!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007