Ik kreeg een mailtje van zp dat Binna wat had geplaatst dus ik dacht nog even snel foto's kijken! Ontzettend leuk meis!
Hoe meer ik erover nadenk hoe belachelijker ik het vind! ik voel me ook echt beledigd en denk misschien moet ik dan maar het contact verbreken om het voor haar makkelijker te maken? En ik zou echt niet weten waarom hun zo tegen mij zijn.. Er is in het begin dat ik bij jeroen was wel veel ruzie geweest maar dat ligt niet allemaal aan mij.. Ik ben gewoon mezelf gebleven en ik ben gewoon iemand die eerlijk is.. en daar kunnen hun niet tegen.. en jaloezie speelt ook een rol denk ik in hun positie..
Binna, wat een ontzettend mooie foto's. Schatje, wat een rare situatie zeg met je schoonfamilie. En als je schoonzus niet wil dat de familie weet dat zij met jou omgaat dan zou ik haar ook links laten liggen. Het pakje was trouwens binnen gekomen, dank je wel.
Even voordat ik heb bijgelezen een vraag: ik dacht net dat Ise een poepbroek had, dus ik heb haar al slapend verschoond. Geen poepbroek maar ik voelde wel dat ze erg warm was, dus getempt: 38,8. Ze was vanochtend ook al warm (38,0), maar verder niets aan ziekte of ongemak waargenomen en ook op de opvang was alles oké. Kan een kind zulke temperaturen krijgen door te warm aangekleed zijn, of moet ze dan toch echt iets onder de leden hebben? Ze slaapt in een romper (korte mouwen) en slaapzakje (zonder mouwen). Op haar kamertje is het wel warm, maar ik kan me niet voorstellen dat zó warm is dat ze daar koorts van krijgt... En moet ik wat doen aan die temp, ook als ze niet huilt? Ze kan haar warmte met dit weer natuurlijk niet zo heel goed kwijt, maar ik kan haar ook niet erg veel koeler kleden. Of toch maar proberen de slaapzak los te ritsen? Ik zal ook nog wel even wat proberen te luchten hier.
@chantico als ze het te warm heeft dan zweet ze. dit is echt koorts. maar zou nu ze goed slaapt er niks aan doen. want koorts is ook goed. koorst vecht namelijk tegen de bacterie virus of wat dan ook in het lichaam. zou haar vanavond voor je gaat slapen nog even voelen hoeft niet perse te tempen. als ze terwijl je haar een kus op haar voorhoofd geeft en het tintelt een beetje aan je lipen dan heeft ze nog koorts. nog koorts heeft en er geen last van heeft niks aan doen. alleen in de gaten houden. en ze raakt haar warmte wel kwijt hoor
ze kunnen mi geen koorts krijgen van te warm aangekleed zijn maar misschien wel verhoging was ze niet heel moe van het kdv?? heeft ze veel in de zon gespeeld? ik zou haar laten liggen onder een lakentje Daar ligt Britt hier ook alweer een week onder....want die is altijd zo warmbloedig Zij zweet heel veel altijd.....dus ze ligt nu in shortama in slaapzak onder lakentje. Misschien heeft ze dan ook wel verhoging, maar ik temp haar nooit Succes met je meisje
Chantico, volgens mij komt koorts ook niet van te warm aangekleed zijn. Maar is ze verder wel gewoon overdag? Mijn kindjes hebben nu trouwens een dun pyama'tje aan en liggen zonder dekens in bed (nou ja, ze schudden ze af).
@ Chantico, dit lijkt op koorts, ik zou haar een pcm zetpil geven en onder een lakentje leggen mocht ze het koud krijgen. En dan voor dat je zelf gaat slapen nog een keer temperaturen? Mss toch maar naar de ha? Mss nog een staartje van het overgeven etc?
Wil iemand nog een schattig uitziende dreumes huren voor 1 avond???? Ze wil absoluut niet slapen en roept maar poepen poepen terwijl ze niet moet, hebben ahar al 4x op de wc gezet, zodra ze er op zit zegt ze af, vee (tv) kijken
hier zijn we dus opeens ook de de "nee fase" beland, jemig de pemig wat is dat vermoeiend zeg!! maar goed verder is het nog een schatje hoor.... ze duimt erg veel en als ze haar zin niet krijgt, nou dan zet ze het op een brullen. En het eten is ook weer ff knudde en Stijn slaapt sinds 3 dagen opeens 8uur achter en krijgt nu op verzoek maar 5-6 voedingen. Lijkt me zo weinig, maar hij lijkt erg tevreden Ik geef de voedingen overdag nog steeds in het flesje en die zijn nu dus opgehoogd naar 150-160cc en dat gaat goed de late avond voeding en nachtveoding krijgt hij life.....