Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

#2761 Chantico, 25 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2010

Oh, huh, heb ik gisteravond scheef gekeken ofzo? En het was niet eens erg laat ;) Maar er bestaat wel een Expert-rang en die is nog hoger, zie ik... Haha, voordat ik die heb, moet ik jullie met nog veel meer geklets lastig vallen :D

Lauwie, hier lijkt ook weer een sprongetje in aantocht: Ise wil op straat niet meer zelf lopen, maar steeds opgetild, en ze heeft diep verdriet als je dat niet doet. Ik vind die aanhankelijkheid maar raar, ze is juist altijd zo lekker onderzoekend op straat. Of is het geen aanhankelijkheid maar de liever-lui-dan-moe-fase? ;)

Juud, óf je doet het al óf het zal wel niet veel uitmaken, maar ik zou toch beginnen met aan Giulia uitleggen waar het zalfje voor is en dat het niet leuk is maar wel helpt. Misschien een keer (zogenaamd) voordoen bij Angelo, en hij bij jou en dan allebei heel keurig stilliggen en veel lachen, want het is niét erg en als je meewerkt is het zo gedaan. Dat alles ook goed erbij vertellen. En dan nog een keer uitleggen waar het voor is en het bij haar proberen. Zeggen dat het inderdaad niet leuk is, maar dat het zo voorbij is. Of een keer voor de spiegel doen (of een handspiegel erbij als ze moet liggen.
    Wow, ik dacht even dat er een plaatje van Ise stond, maar het is Giulia op het balkon! Ze heeft echt een beetje dezelfde bouw/postuur en ook haar haar lijkt erg op Ise zo op deze foto. Grappig hoor! Ze schelen natuurlijk ook maar een dag :) Weet je hoe zwaar Giulia is? Ise was een paar weken geleden eindelijk de 10 kilo gepasseerd, maar is vast weer wat gezakt sinds haar ziekzijn.

Schatje, lastige situatie! Los van wat voor haar makkelijker zou zijn: wat zou jij zelf het liefst willen met de situatie?

Binna, je staat er prachtig op! Welke ga je uitvergroot aan de muur hangen?!

Ise zweet niet, het is meer gloeien (niet heel erg hoor). Ik geef idd liever geen pcm als ze geen last heeft van de koorts, dan kan de koorts z'n goede werk doen. Ze was volgens mij wel erg moe, maar verder vrolijk en at ook goed. Dank voor de geruststelling dat ze haar warmte vast wel kwijt kan, Binna!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nou onze plannen voor het chalet in Italië gaan niet door. Degene die ons de financiering wilde verstrekken heeft zich ineens teruggetrokken (was de vader van de verkoper). Echt ontzettend balen.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ chantico, Giulia is 86 cm en 12.5 kg. En ze heeft nu druppels en gaat ietsie beter. Maar zodra ze het flesje ziet roept ze al nee. En ze is zelfs niet te lijmen met een sticker en sloepie!

4. Chantico

Sjorsje, balen! Wilden jullie al langer iets in het buitenland kopen, of liepen jullie daar tegen dit chalet aan?

Juud, ah dan is Giulia ietsje zwaarder maar ook ietsje langer. Die dreumessen zijn lang niet dom meer, hè?! Die weet precies hoe laat het is als ze het flesje ziet. Prikken de druppeltjes, denk je?

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, coole foto's!!

@Schatje, wat een rotverhaal. Maar ik denk dat je gewoon jezelf moet blijven, open en eerlijk. Zeg je schoonzus hoe je je voelt en dat ze je pijn doet op die manier. Als zij niet de gewenste reactie geeft, weet je wat je kan verwachten. Verder zou ik niet het contact verbreken, dat vind ik zo kinderachtig, gewoon elkaar even niet meer opzoeken of het laten verwateren. Dit kan je wel gewoon uitspreken natuurlijk. Zo blijft alles open en kan het ook weer gemakkelijk goedkomen. Wat vind Jeroen hiervan?

@Chantico, beterschap voor je meisje, hopelijk is ze morgen normaal van temperatuur.

Zo, heb heerlijk geshopt vanmiddag. Outlet van MissEtam leeggekocht, haha!! 6 jurken, 2 shirts en een siletje. 100 eu. Lig je toch in een deuk.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ff spam weer eens :p
    @sjorsje, balen en nu?

7. Chantico

Ik had ook een meevaller vandaag: zag een prachtig jurkje, maar niet meer in de goede maat. Toch gepast, ook al was het een maat kleiner dan ik nodig had. Dacht ik. Want....: hij paste! Hihi, zegt niks over m'n dikke kont, maar ben toch wel een beetje blij dat ik van boven nog best slank ben :D (en dat is incl. grotere ladies na de bv ;))

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, jemig dat is zeker balen. Of misschien ook een kleine opluchting? Of stonden jullie ook hier thuis nog helemaal achter jullie beslissing om de aankoop te doen. Begrijp me niet verkeerd, maar kwam een beetje over als een impulsinkoop, of was dit al langer de bedoeling?

@juud, oei een nietslaper, wat heerlijk altijd.... Gaat ze ook niet zelf spelen op haar kamer?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, dat is nog eens lekker shoppen.

Chantico, we liepen hier per toeval tegenaan, maar hadden er allebei onwijs veel zin in. Vooral ook omdat we het in de verhuur wilden gooien en dat geregel er om heen leek me wel wat.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, ik sluit me volledig bij Juud aan, graag of niet. Als mensen zo krampachtig gaan doen en zich bijna voor een vriendschap schamen vind ik het de moeite niet waard.....

@ Binna, mooie foto's!

@ Chantico, Tymen had dat toen hij kleiner was ook heel vaak, zomaar ineens koorts. Koorts ontstaat als het lichaam bezig is een ziekteverwekker te bestrijden dus er is wel wat gaande, denk ik, maar niet genoeg om echt ziek van te worden. Ik zou er verder niets mee doen als ze er geen last van heeft. Zo te lezen ligt ze niet te warm in bed, in ieder geval, dus als ze lekker gaat slapen zou ik het mooi zo laten.....

@ Juud, gezellig, die dreumesen die je nou al uittesten. Succes ermee, ik heb genoeg aan mijn eigen uitproberende dreumes..... Leuke foto!

@ Sjorsje, dat is jammer zeg!

@ Lique, kijk dat is leuk shoppen! :)

Ik ga zo even in de verf, want ik word weer grijs......:x

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sjorsje jeetje dat is balen

@chantico je moet maar zo denken. in het buitenland kunnen de kinderen ook hun warmte kwijt als ze ziek zijn.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @chantico, heb het getest en bij mij prikt het niet maar ja mss bij haar wel omdat ze geiiriteerd zijn.

@lique, ze haalt vooral alles overhoop

14. Chantico

Ik heb het met luchten toch weer een graad koeler gekregen op Ise's slaapkamer. (Gaat natuurlijk weer omhoog zodra de ramen dichtgaan...)

Ben ik al weer vergeten wie Denice's buddy is...

Lauwie, hoe gaat het met jou en je buik? En je rug?

Binna, thanx voor je opmerking over kindjes in het buitenland die toch ook hun warmte kwijt kunnen. Jij weet vaak van die dingen te zeggen dat ik denk 'ja natuurlijk!'.

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Juud, jij bent toch Denice d'r buddy?

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, oepsss....

17. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Bekijk bijlage 74158
    zo even een foto van ons op verzoek van Juud
    meiden ik ga voeden, heb net een record gekolfd dus hoop dat ik mn schatje mooi wakker krijg dat hij nog effies drinkt

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    FF, wat lief.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat een gave foto's! die met die kettingen is sexy!

sjorsje, wat jammer van het huisje. hoe was de vakantie verder?

duster, wat goed dat je ook lekker wat tijd voor jezelf genomen had laatst! goed bezig hoor!

chantico, als ze geen last heeft van de koorts zou ik haar lekker laten slapen. als ze wakker wordt, kunje altijd minder of bij rillingen meer kleren aandoen of ev pcm geven. balen dat ze nu weer koorts heeft zeg!

juud, huren?? moeten we dan ook betalen voor oppassen? :p
    over die oogdruppels: giulia is toch ook een poppenmoeder? haar een lege neusspray oid geven, dan kan zij alle poppen oogdruppels geven en dan is zij.. werkt hier vaak.

lique, goed geslaagd zeg!

schatje, ik kan me eerlijk gezegd wel een beetje verplaatsen in je schoonzusje. als je anderen in de familie misschien gekwetst hebt met je eerlijkheid en zij geen partij wil kiezen/ zich er niet in wil mengen maar het ook niet op de spits wil drijven, kan ik me haar houding wel voorstellen. ik zou het hoogstens met haar bespreken dat je je rot voelt dat ze niet wil dat de rest van de familie weet dat jullie wel leuk contact hebben.
    ik zou persoonlijk waarderen dat ze zich niet door haar familie af laat schrikken om leuk contact te houden en haar grenzen daarin te respecteren. maar goed dat is mijn mening. ik kan me ook voorstellen dat het anders voelt en ik weet niet wat er allemaal speelt/ gespeeld heeft.

wat goed dat stijn en jasmijn al wat minder vaak drinken en jullie wat meer je handen vrij krijgen!

qb, wat een situaties vandaag zeg! voorlopig geen drank voor jou ;)

jenny, hoe gaat het met je (dreigende) borstontsteking?

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ff: jemig wat een kleine foto haha

juud: ook al niet naar bed willen pff heb meelij met je hoor

chantico: nou iedereen heeft al antwoord gegeven

sjorsje: oh dat is balen zeg, zijn jullie daar helemaal voor niks naar toe gegaan???

zo mijn borsten komen weer tot rust, gelukkig

Deel Deze Pagina