nee hoor chantico, ik had ook nog de 'eerst de poppen druppels geven' voorgesteld juud, ik snap dat je bang bent voor de teleurstelling als je hoop hebt. weet dus ook niet wat ik moet zeggen (behalve dat ik het stiekem wel hoop!)
chanti, heb het veel te druk met jullie om daar veel te posten . al zijn ze wel allemaal aan het stoppen/ gestopt
Lauwie, maar natuurlijk: op jou kan ik tenminste bouwen Miranda, superschattige foto, en vooral ook omdat zĆj op die auto (quad, wat is het?) zit en niet hij
@ Chantico en Lauwie ik ben in eerste instantie ook van de praatopvoedmethode haha maar bij onze poppedijn werkt dat dus vaak niet
Giulia wil gewoon van alle opvoed-walletjes mee-eten (figuurlijk dan hĆØ, ter compensatie van haar letterlijke gebrek aan eetlust) Wat een lief woord: 'poppedijn'. Las elders in een topic het woord 'krijten' (in de zin van huilen), vond ik ook zo leuk archaĆÆsch Lauwie, maar je bent er dus niet uitgeknikkerd bij de jan.mama's
chantico, nee niet actief . maar voelde me wel genegeerd toen ik van ons vk bezoek en onze traumatische 20 weken echo vertelde. ach ik weet hoe het gaat. lukt mij daar ook nauwelijks om te reageren. en gelukkig heb ik jullie
zo even reageren voor ik het weer vergeet! binna wat een geweldig mooie fotos zeg!!! juud zie ook een leuk fototje van giulia! heerlijk zo op het balkon! jammer dat het deze week weer af gaat koelen hier ff klein fototje maar erg leuk! schatje ik vind het een moeilijke pijnlijke situatie. het is voor haar mischien ook moeilijk omdat ze er tussen in zit. het is makkelijk gezegd dat ze moet kiezen, maar mischien maken ze het haar heel moeilijk of doen ze echt heel vervelend dat weet ik niet? maar mischien moet je het proberen te bespreken en dan voor jezelf beslissen wat je wil? en wat zei wil? hopelijk komen jullie er dan uit, want ik denk dat het contact zo verbreken mischien wel heel rigoreus is, en geef je dan niet die mensen juist hun zin? sterkte en hoop dat jullie er uit komen samen haha juud ja die steek ik in mijn zak ja.... heb het de afgelopen weken al een paar keer gehoord, ach niet verkeerd toch?? zo ga nu even verder lezen
juud, als ze zich gedraagd als onze poppedijn gister dan snap ik dat praten niet werkt. toch zou ik dan uitleggen voor of tijdens de houdgreep waarom ik het doe. krijgen ze vaak toch wel mee
juud ik duim ook voor jullie, heeeel hard! en ja ik heb hier ook kinderen waarbij het uitleggen niet helpt, met de antibiotica toernee van safouane met zijn oorontstekingen, en dat hij voor sommige imuun was, hebben we ons portie wel gehad, en uiteindelijk moet je kiezen voor de houdgreep! en dan snel doen, en eenmaal klaar was het ook over met huilen, maar heel vervelend om te doen ja. maar het moet want anders gaat het niet over sterkte miranda wat super dat jullie buren weggaan! hopen op leuke buurtjes nu
@ Noura, ja als het klaar is en ik zeg klaar dan gilt ze nog snotterend KAAAAR!!! en dan is het huilen ook over