Augustus2008mama's (deel 5)

Discussion in 'De mama's' started by Setteke, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Van die moeder die overleden is?

2. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ach juud sommige kindjes hebben gewoon temperament, en dat moet er dan toch uit! hihi

3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    hihi wij hebben ook een poppedijn hier, alleen soms is het net chuckie

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ja als je dat leest dan word je helemaal naar

5. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Meiden ik ga bj de pc weg en lees zo via mijn telefoon wel weer verder :p

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik ga slapen, slaap lekker

7. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :D

Wij hebben zowaar uitgeslapen tot net :)
    jeeeeej!

Wat een rust hier trouwens :p

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

morgen,

nou gister een heftig gesprek gehad met mijn schoonzus.. en ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen..
    Ze zegt dat ze zich opgelaten en gespannen voelt als ze met mij over straat voelt.. ze voelt zich dan bekeken en in de gaten gehouden..

ik wil dit gewoon helemaal niet.. of ze doet gewoon normaal en anders niet..

ik kan dit niet meer aan..

xxxxjes

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

lekker een beetje uit kunnen slapen vanochtend. Yosyp ligt nu nog te slapen!!

Lauwie, bij de bank hebben we nog een lening openstaan van 17.000 euro (ongebruikt dus dat kunnen we zo opnemen), maar het huisje is 31.000 euro. En dat gedeelte zouden we dan weer wel bij die man bij kunnen lenen tegen 8% rente. Dat moeten we dan binnen 3 jaar terugbetalen, maar die andere lening die loopt dan natuurlijk ook en dan worden de lasten wel zo ontzettend hoog. Dat krijgen we er zelfs niet uit met de opbrengst in het huurseizoen. Die man vond het risico te groot om de volledige 31.000 euro te lenen, omdat we het dan niet binnen 5 jaar terug zouden kunnen betalen. Terwijl dat juist wel zou kunnen. Die vrouw die ik aan de telefoon had was volgens mij niet zo snugger. Zo snapte ze namelijk ook niet dat als we maar de helft bij die vader zouden lenen (en daarbij dan ook die andere lening af moeten sluiten) we het niet binnen de helft van de tijd af zouden kunnen lossen. Lijkt mij toch logisch als je in totaal wel die 31.000 euro hebt uitstaan je het niet ineens in 3 jaar kan aflossen.

Oeps Jorja is zich uit het wipstoeltje aan het wringen.

10. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @miranda: geweldige foto

@schatje: nou je hebt gelijk hoor

@sjorsje: dat is een behoorlijk leenbedrag, ben zelf iemand die liever zonder lenen koopt dus sparen en dan aanschaffen, want uiteindelijk word het meer of er gebeurd iets dat je geld nodig hebt voor iets anders

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny dat klopt inderdaad, maar als we ervoor moeten sparen kunnen we over 15 jaar een huisje kopen, haha.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Ook hier hebben we uitgeslapen.

@ Schatje, laten gaan meid! Dat is geen vriendschap!

@ Sjorsje, jammer dat het niet kan, maar het is ook wel weer een hele financiƫle belasting of niet? En als het niet uit kan met de huuropbrengsten..... Misschien kan je het hele bedrag dan beter bij de bank lenen. Ik heb het nooit niet zo op die persoonlijke leningen bij mensen die je nauwelijks kent. Bij de bank weet je waar je aan toe bent en als het dan eens niet lukt af te betalen dan is er vaak wel wat te regelen en dat moet je bij zo'n manier maar weer afwachten.

13. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    sjorsje: maar 15 jaar afbetalen is ook pittig hoor, maar begrijp als je graag iets wil dan heb je het er misschien wel voor over.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Het nadeel bij de bank is dat je 1,5% per maand moet aflossen en daar zit dan aflossing en rente in, maar dat wordt het maandbedrag veel te hoog. Terwijl we bij die man een keer in de 3 maanden de rente betalen en de aflossing dan zouden doen van de 13e maand en het vakantiegeld. Dus dan zouden we het een klein beetje kunnen spreiden en dan zou het te doen zijn.
    Maar helaas het gaat toch niet door.

De vakantie was trouwens geweldig hoor. Kijk nou alweer uit naar de volgende in september.

15. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    als je weer eens gaat kijken zou ik toch gaan voor iets goedkoper, bv een opknappertje dan kan je hem later in iedergeval met winst verkopen

16. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Jeslyn heeft neet skippykoe gekregen van mij, maar ze wil niet opzitten, heb wel laten zien hoe het werkte maar ze wilde alleen maar om te knuffelen, hahaha! Nu gaat ze wel op, afwachten!

Goedemorgen dames!

Binna, hele leuke foto\s! Ben jaloer sop je

Sjorsje, balen joh!

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Wat een rot situatie! Ik vind je schoonzus echt schijnheilig.
    Misschien moet je haar er nog 1 keertje op aan spreken?
    Het is niet de bedoeling dat je elke keer zo rot gevoel hebt. Misschien is het dan beter om het contact met haar maar te verbreken. Een beetje schoonzus had geprobeerd de rest van de familie in te laten zien dat er helemaal niks mis met je is!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ben met marleen mee eens Schatje....

Owja, Jeslyn is nu 21 maanden!!!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Linka, die skippykoe van de Kruidvat? Die is leuk he? ik wil hem ook. Hadden we vorig jaar voor Tymen maar Hilbrand heeft hem direct gesloopt...

20. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Setteke, jep van Kruidvat, ben blij dat ik hem heb gekocht, ze moet ff aanwennen denk ik, Myrna zal vaker op zitten, hihi!

Share This Page