Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    't Is net of we niks anders te doen hebben de hele dag. 8)

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Asociaal eigenlijk he.. :)

Chantal ben je er al uit of je met Rene mee gaat?

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daar was jij ook bij Miran! ;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh heerlijk! Zit helemaal trots ff te typen nu hoor! Jamie fietst vandaag ineens zo goed op zijn fiets hier achter het huis, en als het even moeilijk gaat zittie een partij moeilijk te kijken en lukt het hem alsnog, en dan moet je hem trots zien kijken! Geweldig! Heb al aardig wat foto's gemaakt zonet, haha! Hij zigzagt tussen de loungeset door, hihi! Nou, ben weer weg hoor! ;)

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Kan dit bericht even verwijderd worden.8)

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ QB: GO JAMIE!!!

Meiden ik ga de frituurpan aanslingeren! Weer een kletskous minder aanwezig haha!

7. Ja natuurlijk...!

Tot iemand het licht uitdoet :D

Hahaha, nee hoor, maar heb geen eindtijd echt in gedachten...

Misschien is het handig als iedereen even aangeeft hoe laat te komen?

Sorry als ik er weer een oud lijstje opzet, want ben hier en thuis aan het werk en dan vergeet ik waar ik het juiste lijstje heb, sorry sorry sorry!!!

- 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag)
    JennyS met Mylan en ?
    Lique80 met Djim en Sam
    Binna met Silver
    Carmen
    Shanai

Miepie28
    Noura met Anissa
    Miran met Laureen
    Setteke

Sjorsje (onder voorbehoud)

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    QB wat knap! en foto?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    bleeeeeeeeeh moet werken :'( die meetingdag!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

He nee, lukt niet.....:D

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen wil ineens niet meer fietsen op zijn grote jongensfiets. Bang om te vallen..... ;) Dat wordt oefenen.....

Knappe jongen!

12. Jij hebt ook wel een gek kindje;)

:D

Maar nee, Tygo doet dat niet... Maar merk toch wel dat de jongens en de meisjes wel anders spelen....

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Juud ik moet ook werken, maar woon dichtbij dus zou event. na mijn werk nog kunnen komen als er nog mensen zijn.

Ik ga koken, kom vanavond nog wel even kletsen denk ik.
    Doei doei

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hehe chantal ik kom graag vroeg, uurtje of 7.00

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ja, het is gezellig druk hier vandaag. heb wel eens een productievere werkdag gehad :)

tesske, kan me voorstellen dat een arts je er wel onzeker over kan maken. ik zeg wel stoer tegen noura laat het cb maar kletsen, maar ik vind dat zelf wel lastig. je wilt toch het beste voor je kind. maar ik denk echt dat jouw intuitie wel aangeeft of ze genoeg binnenkrijgt. en wat marleen ook al zei, ze groeit hartstikke goed in de lengte (is een stuk langer dan otje), als ze te weinig voeding zou krijgen zou dat niet zo goed gaan. en tess heeft ook het meeste aan een relaxte moeder.
    vorige zwangerschap ging ik ook heel vaak kijken of het nog goed ging. toen was ik bang dat eindelijk na een jaar zwanger het alsnog mis zou gaan. maar toen heb ik ook besloten dát ik nu zwanger was en er gewoon van ging genieten!

heb trouwens vandaag bijna een half brood en een kuipje sambalsmeerkaas op :). en een zak wortels, een banaan een appel, een boterham met appelstroop en 2 cappuchino. nou ja, zolang ik zulke gezonde dingen eet..

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantal, wil je 's morgens of 's middags?

17. @ QB: wat goed, go jamie!!!!

@ carmen: rene vraagt vandaag even na hoeveel het hotel enzo kost, zou hij me laten weten, heb al wel vast voor de zekerheid vrij gevraagd...

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, ben ook supertrots! Hij wilde eerder ook al weg, heeft de fiets al vanaf augustus, maar zijn zijwieltjes stonden niet goed, waardoor hij steeds opzij kantelde en niet meer durfde. Dus nu hebben we laatst een stuk gelopen, hij op zijn fiets en Britt in de hare, en verleden week heeft Rich de wieltjes bijgesteld en nu fietst hij door de tuin, haha! Zal vanavond even een foto plaatsen!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hmm tess hier word dat niet gedaan met vork en lepel praten... maar ja, sta zowieso altijd wel versteld van de fantasie van kinderen hoor

safouane is nu gek op beestjes die over zijn handen lopen. niet dood zegt die, even later dus wel want dan is de mier platgedrukt....
    helaas ging die straks ook een vlieg ontleden, vond dat niet zo fijn

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    vergeet trouwens te reageren dat ik het heeeel erg goed van jamie vind, daar mag je zeker trots op zijn

Deel Deze Pagina