Goedemorgen, Denice, al bevallen? Carmen, volgens mij is het huisje iets van 25m2. Niet groot maar bijna alles wat je nodig hebt zit er in. Wassen kan eventueel op de camping zelf. Heb trouwens nog niet gereageert op Tess, maar wat ontzettend sneu dat ze er nu nog niet helemaal vanaf is na die neusoperatie. QB, was ie laat thuis?
@ Sjorsje, ik mis heel erg de foto's op jullie site. dat geeft toch altijd wat meer informatie. Hebben jullie het chalet nou definitief gekocht?
meiden ik zit hier buiten in me tuintje in een jurkje. nog altijd dik te zitten zijn. t is niet doorgezet :S ik word er niet goed van. dus ik ga straks gewoon maar naar de c1000 boodschappen halen en naar hornbach voor kolen voor de bbq. ( als het goed is is het vanavond nog mooi weer hier ) en dan gaan we zien misschien loopt het los. verloskundige is geweest. die zei gewoon. meid dit is nog niet heftig genoeg ik kan aan iemand zn gezicht zien of ze pijn lijd en ieder moment gaat bevallen. ( en ik had serieus echt wel pijn ) maar het was nog niet heftig genoeg ze zegt. ga op de bank leggen en rust uit. EN JUIST DAT HAD IK NIET MOETEN DOEN!! want toen zakte het af.. dus ik ga vandaag wandelen en me ding doen gewoon. maar ontsluiting was nog altijd gewoon 4. en ik baal der als een stekker van !!!!!! maar ik ga hier door de herrie van pinkpop en straks taptoe kerkrade heen. en zie jullie vanmiddag weer denk ik. fijne dag allemaal !!!!
Sjorsje, geloof pas na 1u.. lag al op bed. En nu issie weer weg, weer een uitruk.. Tis wel raak volgens mij, beloofd een druk weekend te worden!
denice niet gaan rusten hoor als je weeen hebt! Ik ben vrij vandaag dus ga lekker van mijn gezinnetje genieten! Vanavond slaapt tess bij opa en oma en gaan mark en ik uit. Fijn weekend meiden!
Petra, foto's komen ook nog op de site. Heb aangegeven aan de verkoper het te willen kopen, als het goed is heb ik vanmiddag met de post het koopcontract. De foto's moeten nog gemaakt worden, die krijg ik als het goed is maandag.
Hallo dames, Ik kom even snel langs. Ben druk druk druk druk. Ben woensdag jarig en vier het morgen al. Maar vanavond ook nog een feestje van een collega. Danique straks uit logeren. Dus spullen pakken. boodschappen doen enzovoort. Ook op school al druk geweest de hele week, dus helaas geen tijd voor jullie gehad! Heb even een beetje gescrold door alle pagina;s Juud, op die ene test zag ik een streep. Hopelijk over een paar dagen een hele duidelijke waar je niet omheen kan. Tesske; wat een rotnieuws zeg over Tess. Hopelijk valt het toch allemaal straks mee met de onderzoeken. Denice; nog niet bevallen, maar wel druk in de weer lees ik. Meid, hoop dat het nu toch snel door gaat zetten. Verder weet ik het niet. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Dus een korte cyclus gehad deze keer. Een nieuwe maand voor ons dus Ga nu beginnen met spullen van Danique inpakken, want over anderhalf uur halen ze haar op. Kan ik daarna rustig boodschappen doen en schoonmaken. Moeten om 3 uur weg naar het feestje en vannacht logeert Danique bij vrienden. Kunnen we morgenvroeg ook nog even alles klaar maken voor de verjaardag Een fijne dag! Msschien kom ik nog wel even kletsen vandaag als ik ergens tijd vind
Alieke, veel plezier morgen. Ik heb mijn schoonouders in november al gevraagd of ze op 5 en 6 juni op konden passen, zodat ik een verrassingsweekend voor Ard kon organiseren (omdat we 6 juni 4 jaar getrouwd zijn). Nou gaan we dus 5 juni naar de Zwaluwhoeve en voor 6 juni zouden we gaan brunchen. Nou waren ze gisterenavond bij ons om ook op te passen en zegt m'n schoonmoeder dat we de kinderen 6 juni zo vroeg mogelijk weer op moeten halen. Want ze gaan zelf 7 juni op fiets vakantie en ze moet d'r hele huis nog poetsen voor ze weggaan. Kan ik de helft van m'n verrassing dus weer afzeggen :x Ard wist al wel van de Zwaluwhoeve, maar nou had ik gisterenavond dus gezegd wat we die zondag zouden gaan doen.
weeen zetten vaak ook door als je juist de rust hebt, je lichaam merkt dan dat het kan. Je kan ook harde buiken hebben omdat je te veel doet, het is gewoon heel lastig, je weet niet wat te doen, het is gewoon afwachten en zien wat er gebeurd in dit stadium. je moet wel proberen de rust die je nog pakken kan te pakken, want hoor wel eens mensen die zo door blijven lopen, en na de bevalling heb je echt wel energie nodig als de baby er is. hoop in ieder geval dat het snel doorzet voor je he bah vervelend sjorsje, geen andere alternatieven?
Danique is net opgehaald. Ben ik nou zo'n stomme doos, die er toch altijd weer moeite mee heeft als haar kleine meisje wordt opgehaald??? Of zijn er meer van die emo mensen die het liefst een potje willen janken en zich leeg voelen als de kleine er niet is Ga maar boodschappen doen, ben nog druk genoeg!
Noura, helaas geen andere mogelijkheden. Ben nu aan het kijken om in de buurt te gaan brunchen met de kindjes erbij. Alieke, huilen hoef ik dan niet, maar ik mis ze wel ontzettend. Het is ook zo leeg in huis als er 1 niet is.
@ff: ja is goed idee van het mengen, heb niet veel BV meer omdat ik de gekolfde melk niet meer kan gebruiken ivm de pil en dat chemisch goedje maar een paar dagen moet nog wel lukken @juud: nog steeds licht, wat irritant hè @denice: balen meis @alieke: door wie word ze opgehaald dan? zo hè hè mijn tieten hebben eindelijk door dat ik niks meer hoef joehoe. er zit nu 6.5 uur tussen het kolven en kolf maar 3 minuten. mijn tieten slinken al wat een verademing. denk dat het goedje van marleen echt geholpen heeft, bedankt marleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Denice: Pff, meis dit wordt wel zwaar voor je zo. Hopelijk ga je na de BBQ lekker bevallen! @ Sjorsje: Ik heb nog niet naar de website gekeken, wil je de link nog een keer plaatsen? @ Jenny: Ik smeerde het in het begin 3x per dag en daarna 2x. Het was een tip van mijn schoonmoeder en het hielp bij mij en mijn schoonzusen super. Oh, ik lees net dat het bij jou ook goed gaat, mooi!!! -------------------------------------------------- Het is hier vandaag braderie en kermis. De jongens hebben zich suf gedraaid in de draaimolen haha. Jasper was doodmoe en kreeg echt een driftbui toen ik m ging verschonen en een pyjama aan wilde doen. Hij was zo moe dat ie niks meer aan zijn lijf wilde. Hij was al weg voordat hij zijn matras raakte geloof ik! Ik ben vanmorgen ook nog even naar Praxis gereden om die bon van 20% te gebruiken uit de folder. Ze hadden geen Cars behang, dus heb ik een Cars hanglamp meegenomen. Ik heb me op een borrelavondje over laten halen om vanavond mee te gaan naar een boeren rock&roll band; Moai wark. (Ken je ze Miranda?). Echt verschrikkelijke teksten en muziek, maar ja...!
Jenny, heerlijk dat je boobies zich weer beter gaan gedragen! Denice, wat een zware dagen zo voor je. Ik heb er niet voor gestudeerd, maar kan me niet voorstellen dat een bevalling gaande is en dan toch weer stopt omdat je bent gaan rusten. Dan denk ik dat het toch 'gewoon' voorweeën waren. Net als met pijnstilling: als het voorweeën zijn helpt het wat, als het echte weeën zijn kun je slikken wat je wilt zonder dat je er iets van merkt. Dus ik denk dat alle rust die je kunt pakken goed besteed is. En lekker veel wandelen helpt vast ook om de weeën wat meer op te wekken. Maar uiteindelijk is het het kindje dat bepaalt wanneer het komt. Sterkte! Juud, wat een slopende tijd weer hè, dat wachten op een duidelijke streep. Een tijdje terug had je toch ook lichte strepen? Hebben jullie het wel eens met de artsen gehad over de mogelijkheid dat je toen (en andere keren misschien ook) wel zwanger bent geraakt, maar het vruchtje ook weer snel bent verloren? Ik moest denken aan een vriendin van me die makkelijk zwanger werd maar ook telkens toch weer het vruchtje verloor. Haar gyn raadde haar uiteindelijk de (niet wetenschappelijk onderzochte) 'behandeling' aan van dagelijks een kindersinasprilletje slikken (weet niet zeker of ik het zo goed zeg). Dat viel in de categorie 'baadt het niet dan schaadt het niet' maar kon er mogelijk voor zorgen dat de baarmoeder beter doorbloed werd, waardoor een vruchtje beter kon blijven zitten. Bij haar hielp het. (Misschien dat je wel heel erg baalt van dat Jan en alleman maar denkt medische tips te kunnen geven, terwijl een heel team aan artsen daar ook al mee bezig is. In dat geval: sorry!)
weeen kunnen wel degelijk minder worden bij rust. Het is niet voor niets dat je complete bedrust krijgt voorgeschreven bij vroegtijdig weeen.
Sjorsje, ik hoefde ook niet echt te huilen, maar gewoon dat gevoel dat je er zin in hebt omdat er ineens een leegte is. JennyS, ze gaat naar vrienden van ons vannacht. En morgen komen ze haar rond de middag weer terug brengen, want dan vier ik mijn verjaardag. Fijn dat je tieten het eindelijk door krijgen haha Heb net even alle boodschappen gedaan. Nu nog even eten en dan ga ik douchen en klaarmaken voor het feestje.
@marleen: ja beter hè, ik smeer nu 4 x @alieke: oh door je manier van schrijven klonk het heel negatief, dus dacht aan een ex ofzo
WAAAAAHH!!!!!!! RAMMSTEIN WAS ZOOOOOO GAAF!!!!!! Wij waren vannacht om kwart over drie weer thuis. Man, man, man wat een feest om Rammstein te zien. Al hou je niet van die muziek, dan is het nog een spektakel. Spectaculaire stunts met vuur en heel gaaf vuurwerk..... Zit nog helemaal na te genieten. Nu een vet ei eten (haha, ben eindelijk weer katervrij na het feest van Hilbrand zijn werk donderdagavond, was een moeilijke dag gisteren hihi.) en straks boodschappen doen. En dan de kiddo's maar ophalen.