Meeting in Friesland!!! Zondag 15 augustus 2010 Wie komt er en met hoeveel kom je? Binna 3 JennyS: 3 (4) Linka76: 4 (hangt het af wanneer wij terug zijn van Frankrijk, wij vertrekken op 2/3 aug en blijf denk ik ong 1 weekje) Sjorsje: 5 He jammer, maar wij zijn daar niet bij. We hebben dan al een verjaardag. Mijn schoonmoeder was de 14e jarig, dus we gaan ook nog met z'n allen bbq-en of iets. Druk genoeg aangezien Friesland denk ik 2u rijden is.
Meeting in Friesland!!! Zondag 15 augustus 2010 Wie komt er en met hoeveel kom je? Binna 3 JennyS: 3 (4) Linka76: 4 (hangt het af wanneer wij terug zijn van Frankrijk, wij vertrekken op 2/3 aug en blijf denk ik ong 1 weekje) Sjorsje: 5 Helaas gaat hem niet worden, wij komen 14 aug terug uit Frankrijk....
Yep, die mevrouw vertelde dat het vroeger de burgemeesterwoning was. Zij woont er nu nog alleen in en doet af en toe kamers verhuren, ze is al 83.
@Denice, ik hoop het ook voor jullie dat Kenny dit beter gaat trekken. 15 uur op een dag, gaat het niet en ook nog op de weg, das niet eens wettelijk toegestaan. Zo, eerste verjaardag zit erop. Net huis beneden aan kant gemaakt, was is weggewerkt en ik ga zo lopen naar volgende verjaardag (al die taartjes, daar moet wel wat tegenover staan, haha). Vriend komt me daar ophalen met kids en dan door naar de laatste. Daar mooi eten!
Dat wist ik niet eens Sjorsje... Hoe kom je daar aan dan? Het is misschien ruim 10 minuten lopen, met de auto 2 minuten....
meiden mag ik even mijn ei kwijt bij jullie? ik zit namelijk beetje vol in mijn hoofd.. Ik heb sinds een week erge last van schijnend gevoel naast me borst onder mijn oksel.. en boven arm maar dan de onderkant.. Het is niet van het scheren want het zit echt van binnen zeg maar.. Sindsdien heb ik eigenlijk ook erge last in mijn schouders.. Ook erge hoofdpijn en erg vermoeid.. Nu durf ik eigenlijk niet naar de dokter te gaan omdat ik bang ben voor wat er komen gaat.. Ben namelijk erg bang dat het niet goed zit.. Wat moet ik doen??
Setteke, ik kwam uit op een site met B&B en daar stond die ook bij. Bêd en Brochje / Logies en Ontbijt / Bed and Breakfast
Je weet het waarschijnlijk zelf wel, maar ik zeg: GAAN!! Luister altijd naar je gevoel. Bij dit soort twijfels moet je het gewoon laten nakijken. Stel dat het fout is (hele kleine kans, hoor), dan kun je zoiets het beste zo vroegtijdig mogelijk opsporen. Is het onschuldig dan wil je dat toch ook zsm weten? Voel je ook knobbeltjes of iets anders afwijkends? Ik weet niet of je je borsten regelmatig controleert, dat zou je 1 keer per maand moeten doen en dan bij voorkeur 2 weken na je menstruatie. Eventuele onregelmatigheden voel je dan het beste. Maar voor nu zeg ik morgen je huisarts bellen en leg het aan hem voor. Dring desnoods aan op doorverwijzing voor mammografie. Je zit je nou alleen maar gek te maken, daar heb je niks aan.
en over het voelen.. laatst voelde ik een knobbeltje in me nek maar me vriend zei maak je niet druk enz.. Maar omdat alles me nu zeeer gaat doen en dus ook onder mijn armen begin ik me toch zorgen te maken.. en de vermoeidheid en hoofdpijn..
Dat snap ik ook wel, maar als je niet morgen belt blijf je alleen maar langer met dit gevoel rondlopen.... Dit soort dingen zijn doodeng, maar over het algemeen loopt het niet zo'n vaart.
Schatje, ik zou ook morgen naar de huisarts bellen. Al zou het alleen al zijn voor mijn eigen gemoedsrust.
Schatje, meteen morgen bellen joh! Anders loop je alleen maar in onzekerheid je eigen druk te maken over van alles! Knuff! Juud/Set, heb op jullie hyves de foto's bekeken! Zag er idd erg gezellig uit! Tis alleen niet mijn muziek dan, maar denk dat de sfeer eromheen wel erg gaaf was! ~~~ Mannetje was vrijdagnacht om 2u thuis van de brand.. een flat naast dat schuurtje was ontruimd, en de winkels hebben nu uitverkoop van 30% ivm rookschade.. 3x raden wat ik ga doen.. Zaterdagochtend was hij alweer vroeg weg, ongeval.. auto te water.. de vrouw heeft het helaas niet overleefd.. en vanmorgen weer een ongeval met beknelling, maar hij kon niet meer mee, omdat de auto al vol zat. Tja.. genoeg gebeurt dus al.. en hij heeft nog tot vanavond 00.00u dienst.. hou m'n handen vast... ~~~ Getsie, wilde ik net in de tuin aan het werk, eindelijk de 'zin' gevonden, begint het een partij te plensen! Ik was al begonnen, maar kon dus niet verder.. grmbl.. Nu moet ik even een foto voor mijn schoonmoeder klaarmaken, die wil ze op canvas, 1 van mijn druppelfoto's.. ~~~ Xx
Schatje, waarom heb je vermoeidheid? Maak je zo druk om thuis situatie? Gewoon naar de huisarts meis! Knuf voor je!