Dit was toen Jamie even 'vast' zat; .. en hier fietste hij vrolijk verder; Ik kon de foto's niet zo plaatsen, daar waren ze te groot voor.. dus dan maar ff zo! Xx
qb, stoer hoor je mannetje op de fiets! setteke, ze kunnen leuk samen spelen he? leuk hoor! op die ene foto (waar ze op elkaar op de grond liggen) lijken ze ineens best op elkaar. normaal valt me dat minder op.
Dankje Lauwie! Hij heeft het net nog ff weer aan papa gedemonstreerd, haha! Gaan zo eerst eten, snel wat boodschapjes doen en weer aan de gang met foto's! Ja, van een shoot dan, wil ik eigenlijk dit weekend af hebben.
@queenbee: heb ook altijd last van migraine gehad, hele enge dingen mee meegemaakt helaas. gelukkig nu ik regelmatiger slaap en langer gaat het veel beter glukkig nam mijn omgeving het wel serieus @lauwie: ja denk ook dat het door mijn borsten kwam, heb ze helemaal geleegt en gemasseerd, dus dus nog beter opletten @tesske: wat relaxed zo'n prijs, hoop het voor ze kijk en jij misschien promotie, gaat lekkerrrrr snoep: ik ben dan ook een slechte moeder ben ik bang @ff: ja denk ook dat het door mijn boobies is gekomen, maar nu weer ok gelukkig @alieke: ja misschien loop ik iets te hard inderdaad, maar ja vind alles weer zo leuk om te doen kan niet tegen stilzitten als ik wakker ben haha jij loopt al lekker te dagdromen over je 2de leuk hoor eten: -melk of optimel met een snee brood -fruit -2 broodjes met drinken -koekje -fruit -avondeten -toetje -pyamapapje jemig, moet even stoppen op pagina 14 mijn muppet word eindelijk weer eens wakker (slaapt echt alleen haha) oh nu schijt ze haar pamper ff helemaal vol, wat een bouwvakker
Redelijk dicht bij ons, normaal gesproken, alleen zitten we dan in Italië. Duster woont trouwens ook redelijk daar in de buurt.
Leuke foto's van Otje, Tymen & Silke en Jamie! Otje is echt een dametje! Ik vind Tymen & Silke ook ineens meer op elkaar lijken! En Jamie...is STOER! Hier liggen de aapjes in bed. Ze hebben lekker buitengespeeld en waren doodmoe. Jeroen is naar Zoetermeer. En ik ga denk ik lekker in bad weken en op tijd naar bed. Morgen weer werken!
Dit heb ik net van mijn mannetje gekregen toen hij thuis kwam . Omdat ie zoveel weg is...! Bekijk bijlage 70192
Jeetje meiden.wat kunnen jullie lullen zeg. schema Silver 7,30smorgens 1 a 2 broodjes met sap 10.00 3 stuks fruit peer banaan en kiwi beker sap 11,30 2 broodjes beker melk 15.00 koekje beker sap 17,30 bordt vol met groente gaat meestal op. wat drinken er bij. beker vruchten yogurt to. 19.00 slaapt ze
@ set: ah wat een leuke fotos, die tweede vooral! @ lauwie: otje is echt een dametje he, wat een lekker ding! @ marleen: wauwie wat een mooie bos bloemen!!! ------------------------------------ Ik heb vrij kunnen krijgen, neem dan 1 dag en 6 uur vrij, moet zondag dan nog wel 2 uur werken, maar in ruil daarvoor ben ik gewoon ook lekker een week vrij!!! Het hotel kost maar 10 euro per nacht en mijn avondmaaltijd moet ik uiteraard zelf betalen. Dus ik heb er zin in!!! Hopenlijk is het dinsdag in ieder geval een beetje goed weer, dat ik lekker bij de efteling kan lopen met Tygo. oh en ik ben slecht ik moet me schamen.....
Tijd aanvullen graag: - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS met Mylan en Yanieck Lique80 met Djim en Sam Binna met Silver en Steve Carmen Shanai Miepie28 Noura met Anissa Miran met Laureen Setteke met Alfamale en kids vanaf 11.00 uur Sjorsje (onder voorbehoud)