Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ik kom net bij mn werkgever weg en heb het aanbod tot 1 aug in dienst geen vakantiedagen uitbetaald (heb nog 13 van de 15 dagen over...) en geen ontslagvergoedingHier ga ik dus amme nooit niet mee akkoord maar goed mn rechtsbijstand moet maar kijken wat ze hiermee gaan doen.

Als ik het er op aan laat komen dat ze een ontslagvergunning moeten aanvragen kunnen ze me pas per 31 juli ontslaan. En dan nog de opzegtermijn. We zullen zien wat dit gaat brengen.

We gaan rond 12 uur weg en ik ga enorm genieten van het midweekje weg!!!!!! @#@#@!!!!!Stelletje klootzakken!!!!!!

Zo moest het ff kwijt.....

binna: is sprookjeswonderland leuk voor malou? Jij was daar toch geweest?

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, zijn ze nou helemaal... groot gelijk dat je niet akkoord bent gegaan. Veel plezier!!!

@Juud, meid dat meen je niet. Ongelooflijk. Zou dit ook maar weer aankaarten, ga zo je andere topic even lezen.

@Schatje, heel goed morgen heen, dan weet je hopelijk snel meer. En wat ga je goed zeg!! Ben er helemaal jaloers op, haha!!

@Denice, ga je nou echt de 40 weken volmaken? Wanneer beviel je bij Emy?

Zo vanmorgen mogelijk nieuwe school van Sam bekeken, ziet er goed uit. Maar ga ook nog even bij de andere kijken. Baal wel een beetje. Ze hadden tot dit jaar op vrijdagmiddag gewoon les, maar dat schaffen ze af... Nu moet ik daar ook weer opvang voor regelen... even kijken hoe de andere school bevalt en dan kiezen.....

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miepie: goed dat je niet akkoord gaat stelltje eikels

lique: ja school word steed minder, word er ook gek van
    ze willen werk motiveren, maar dit schiet lekker op ja

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    geschreven tekst maakt het altijd wat lastig maar ik begrijp hier helemaal niks van. Het mag wel als jij je eigen helemaal gek moet opruimen? Wat een raar verhaal.
    Het gaat toch om iets voor zijn kinderen en daar moet jij dan voor gaan sloven. Zo zou het bij mij niet werken

Waarschijnlijk begrijp ik het helemaal verkeerd hoor, sorry dan

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hier zijn de groepen 1 t/m 4 op woe en vrijmiddag vrij.
    Groep 5 t/m 8 moeten wel op vrij middag naar school.

Daarom ga ik vanaf sept op di werken ipv woe want anders zit Thomas beide vrije middagen op de BSO. Op vrij middag zijn zijn 2 nichtjes er ook, dus dat is wel leuk.

@ Miepie: Wat een waardeloos aanbod! Maar het is nog maar een begin aanbod, na wat onderhandelen moet je er wel beter vanaf kunnen komen. Ga eerst maar eens genieten van je midweekje, veel plezier!

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik heb expres maar niets gezegd, maar ik dacht hetzelfde...;)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, ben met Petra mee eens, als Jeroen dat zegt zeg ik ben je helemaal besodermieter! Doe je maar zelf!

Dus ben helemaal met grote ogen zitten te lezen, snap ik eigenlijk niet..maar tsja.

Miepie, helemaal gelijk dat je niet akkoord mee gaat! Knuff en hopelijk fijne vakantie.

Ja grote school eng he, Myrna heeft elke vrijdagmiddag vrij, vind ik wel goed eigenlijk, want ze zijn zo jong en is vermoeiend hele dagen op school weet ik uit mijn ervaring, vanaf groep 5 gaan ze gewoon elke vrijdagmiddag naar school.

Dus voor vanaf groep 1 en 2 is wel best vermoeiend voor hun als ze hele dagen naar school moet en dan nog BSO!

Is mijn mening hoor ;)

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Duster: voor wat hoort wat??? daar heb ik zo'n schurft aan hè

school: is hier elke dag tot half 3

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ben denk te laat. maar Miepie dat is het leukst pretpark voor deze leeftijd. echt geweldig. alemaal huisje op hun hoogte met kabouters en liedjes.

en wat een piep baas. echt grrrr

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @schatje wat goed dat je de dokter gebeld hebt. kan je me gevoel helemaal voor stellen ik zou hem ook knijpen. en super die banner

@lique balen he dat ze in het begin nog niet zo veel naar schoolmoeten. maar moet wel zeggen. ze zijn ok zo kapot tis nog zwaarder voor ze als het kdv.

@duster zoals ik het lees ben ik het er ook niet mee eens. je doet al genoeg zeg. samen opruimen kan ook hoor. en helemaal het voor wat hoort wat. waneer gaat hij eens de was doen en kooken. doe je toch ook zonder pardon zo zou het hier niet werken. waar zijn je lijstje meis. kom sta op voor je zelf

@denice jeetje nog die beeb in je buik ;) vindt het wel super da tje meer rust neemt.

@mik hoest met jou

@shanai hoest met je ong nog steeds of ben je naar de dokter geweest

@alieke oo heerlijk verwend hoor

@ff hoest met jullie huis

@marleen hoest met Jaspers Lip

@Jenny heb geen ervaring maar zou denk niet meer kolven

@chantico hoest met jullie. hoest met ise en de koorts

@setteke moet je tot de zomer naar school. of daarna ook nog door dat je dan pas stage kan lopen

@linka hoest met jou meis. gaat het nog een beetje met jou en jeroen

@tesske en meis ben je de dag een beetje door gekomen of en je nog meer benouwt geweest. waneer krijgen jullie meer te horen over tess

@qb wat had je weer gave foto's op je hyves en site. jamer dat je niet in de buurt woont had wel op de foto gewild. en kom je ook naar de meetig bij Settke dat is best wel in de buurt toch

@petra wat jamer dat je niet komt. maar ja als je niet ken. wel jamer was wel benieuwt hoe groot je moppies nu zijn

@miranda red je het nog met je meiden. ben je al klaar voor de zomer ze 6 weken lang ieder dag thuis :D

@juud de dingen die ik in die linke van Denice las geven wel hoop toch. een paar van die meiden hebben kindjes en geen meerlingen zoals ik hun banners zag.

zo dat was even mijn aandeel hoop dat ik niemand vergeten ben. en anders het spijt me vergeef me.

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Binna: Volgens mij zijn de aften zo goed als weg. Ik mag niet kijken, maar wat ik wel mag zien van m, daar zitten geen aften meer. Hij is 's nachts nog wel onrustig, maar gaat wel al beter eten.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Binna, ik moet tot aan de zomervakantie naar school, dan is de theorie klaar. Daarna alleen nog stage.

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, lief dat je naar ons vraagt, gaat wel, afgelopen donderdag voor 2e keer bij therapie. Wij moeten lijst maken waar wij niet blij mee zijn enzvoort en dat wij op andere manier moeten uit zoeken, dus.

Verder gaat goed hoor!

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Voor degene die het gelezen hebben;
    Mijn moeder is naar de HA geweest en ze moet een darmonderzoek want de HA vertrouwd het niet!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen ja dat wou ik nog op reageren. grrr was net diep aan het graven maar wist het ven niet meer. ok dat is toch wel even schrikken. mag ze al snel?

@linka oke hoop dat jullie er uit komen. wel super dat jullie er voor vechten

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    marleen, wel fijn dat ze snel geholpen word.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, fijn dat ze serieus genomen wordt en dat ze haar doorsturen.

Duster, wat een rare situatie. Hij wil geen speeltoestel in ZIJN tuin, woont ie er alleen ofzo?

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: heb toch maar even gekolft, maar kwam maar 20ml uit beiden. wilde toch de bobbels even weg hebben voor het geval die pijn gaan doen
    super reactie van jou zeg haha

@marleen: hoop dat het meevalt en dat ze in iedergeval erachter komen wat er scheelt

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waarom ben je eigenlijk gestopt met de bv jenny?

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hè bah Marleen, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat fijn dat ze gelijk goed onderzocht word. Kan ze snel terecht in het ziekenhuis?

Deel Deze Pagina