hey meisjes, nou hier druk druk druk. sydney is behoorlijk aangeslagen van de reflux. maar wil eigenlijk proberen met jbpm te redden en geen medicijnen geven. ga vandaag nog even aankijken en als ze zo onrustig blijft ga ik vanavond met de losec beginnen. (vind het zo zielig al zulke medicijnen voor zo'n guppie) vanmorgen al naar de groothandel geweest morgen weer beginnen met werken. alleen een avondje. dus is nog te overzien. vanmiddag ga ik even boodschappen doen als manlief thuis is. even lekker alleen shoppen. ben je toch sneller en kan je rustig kijken!
@ Miepie, he gatsie... Je hebt gelijk hoor, laat je niet afschepen! @ marleen, oh jeetje spannend dus.... @ Duster, ik ben het eigenlijk wel met de rest eens.... Komt Dirk er even makkelijk vanaf met die zolder!
@mik: ik had om de dag last van mijn borsten, liep steeds tegen een ontsteking aan en moest vaker kolven dan zij wilde drinken. aangezien ik nog een aantal weken thuis met de kidz kan ik het niet permiteren steeds ziek te worden. ik rild eelke keer als een rietje en kon mylan niet meer tillen. dus vandaar dat ik af wilde bouwen en op KV over wilde gaan zodat ik weer een beetje fatsoenlijk kan leven en genieten van alles thuis. Wat vervelend van die reflux zeg, heeft ze het heel erg of steeds ene beetje. wel opletten hè anders kan ze een ontstoken of zeg maar verbrande slokdarm krijgen en dat is heel erg zielig
ja nou ik vind het zo moeilijk. want ze huilt niet als ze spuugt. vandaar dat ik nog niet aan de losec wil beginnen. ze is gewoon erg onrustig en kan vaak niet slapen. spuugt zichzelf ook wakker. maar ik ga toch maar die losec proberen want als dat niet helpt kan ik altijd weer stoppen! wel vervelend van die borsten die zo'n zeer deden. hier gaat debv nog steeds super gelukkig! kus
Meis klinkt mischien hard wat ik zeg. maar wat vindt je nou zieliger. je kindje een verbrande slokdarm of medichijnen die helpen tegen het voorkomen van die verbrande slokdarm. ????
ja binna maar ik ben er zelf niet van overtuigd dat het reflux is. anders had ik het meteen gegeven geloof me! als het echt reflux is zou ze moeten huilen als ze spuugt maar dit doet ze niet!
@Marleen, fijn dat je moeder gelijk doorgestuurd wordt. Nu maar hopen dat het meevalt!Wat school betreft, mijn vriend is altijd rond half 3 thuis, dus die had er dan mooi op kunnen halen. als ik aan naschoolseopvang begin, kan ze net zo goed blijven tot ik Djim ook haal... @Binna, klopt helemaal hoor, dat ze op zijn aan het einde van de week, maar vind dit echt geen handige tijden zeg maar... @Mik, ja daar is de dag van het werken alweer! Succes morgen! en natuurlijk met je moppies! @Duster, succes met je zolder, maar ben het wel een beetje met de andere dames eens. Gaat het voor de rest wel allemaal, neem je een beetje je rust enz. Zo ga lekker even liggen. De kids worden al vroeger wakker, grrr. Dus kom niet meer aan me uren, en ik heb er best wat nodig, haha!!
nee. gewoon naar melk! soms wel iets zurig als ze veel gespuugd heeft! maar vaker niet. het is vaak ook gewoon een mondje. alleen met de hik of boer moeten we uitkijken. en ze spuugt ook geen uren na een voeding . alleen vlak na. na een half uurtje spuugt ze niet meer!
@mik. en hoeveel jhp geef je nu dan. want als het alleen een mondje is. en het niet zuur ruikt. en het er eigelijk uit ziet als je eigen bv. dan is het nog niet heel slecht voor haar slokdarm. als is elke spugen slecht voor een slokdarm ook bij ons. want als het er nog wel uit ziet als je bv dan is het haast niet in haar maag geweest. en daarom ruikt het ook niet zuur. je kan haar ook iets meer jhp geven. weet niet hoeveel je nu geeft. En bedoel het alleen maar goed hoor. hoop niet dat je boos bent.
nee ben niet boos. nee het ziet er gewoon uit als bv. soms (maar dit gebeurt niet dagelijks) is het doorzichtig met witte brokken en dit ruikt idd zuurder, ze spuugt vaak binnen een half uur na de voeding en dan voornamelijk als ze druk is en veel beweegt. of als wij haar tillen en daardoor bewegen ik geef bv. dus ik maak dan 25 ml water met twee schepjes aan. en dit krijgt ze voor elke voeding. had van het weekend geprobeerd zonder de jbpm maar toen was het weer huilen huilen huilen. dus nu weer voor elke voeding behalve de nachtvoeding!
ze krijgt trouwens de helft van de aangemaakte jbpm. via een spuitje. bij elkaar 5 ml . meer kan niet want het is zulke troep! net behangplaksel.dus ben al blij dat ik dit naar binnen krijg.
@mik Silver kreeg ook jhp mischien iets meer maken. en dan meer geven. zoals ik het hoor is het wel gewonen spuug. en als je klaar bent leg je haar dan neer. of zet je haar in de wipper. want dat dit wil ook nog wel eens helpen omdat ze dan wat omhoog zit en het dan beter haar maagje in kan zakken ps ben blij wat van je te horen . lees net in de telegraaf over een 24 jarige vrouw die mishandelt is in castricum moet dan toch altijd denken o ik ken daar iemand
Jeslyn heeft ook johannensbroodpitmeel gehad, ging goed, was zeer tevreden over, ging over toen ze 1 jaar werd! (ze ging met ons mee eten) Ik gaf 3 schepjes per fles.
Juud, Ik heb geen verstand van Puregon, maar wat iemand schreef over controle bij gyn enzo dat geeft misschien wel wat meer zekerheid dat je niet onverwacht met een meerling wordt geconfronteerd, of wel? Schatje, goed dat je een afspraak hebt gepland. Marleen, Thomas kennismaken op de kleuterschool, wow! Ik zou ook gaan janken 8) En heel begrijpelijk dat je je rotschrikt van wat je moeder heeft. Maar de kans is veel groter dat het heel anders loopt dan bij je schoonmoeder, dus kop op! Oh, lees nu dat de ha haar heeft doorgestuurd. Wanneer kan ze terecht? Knuffel meis! Miepie, wat een mafkezen op je werk! Hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten Duster, pas je wel op jezelf? Niet overwerkt raken door een zolder/speeltoestel-deal hoor! Is dat onder het mom van jij hebt verlof dus je kunt wel lekker hard aan het werk in huis? Dat is natuurlijk niet de reden dat je zwangerschaps/bevallingsverlof hebt hè?! Das om te herstellen en de eerste zware tijd goed door te komen! Heb je je lijstjes al laten zien? Linka, ik vind het zo knap dat jij en Jeroen zo hard aan jullie relatie aan het werken zijn! Petje af hoor! Mik, heb je het idee dat de jbpm wel wat helpt? Ik hoop dat het genoeg doet! Ik zou ook het liefst geen medicijnen geven, maar ja, uiteindelijk wil je toch vooral dat je kind geen pijn heeft. Dat ze niet huilt kan misschien ook zijn omdat het een bikkel is?! Sterkte ermee, het is geen makkelijke keuze. Binna, wow wat een reageeractie! Ja, ik zal ook weer eens wat over Ise vertellen Ise is op zich weer helemaal fit. Soms voelt ze nog wel warm, maar niet supererg. Ze begint wel weer wat te spoken s avonds en s nachts, dus de rustige tijden zijn weer voorbij, vrees ik. Vannacht heeft ze vanaf 2.20 uur liggen piepen. Het speentje hielp niet echt. Ze wilde spelen (bieneeden!) Om 3.00 uur (als ik het me goed herinner) heb ik wat boekjes in haar bed gekieperd en het licht op de gang aangedaan zodat ze kon lezen Toen konden we even slapen, denk ik. Want daarna begon het weer en vanaf 5.00 uur heeft ze bij ons gelegen. Eerst een flesje thee gedronken, daarna wilde ze eindelijk wel rustig liggen. Ise en ik zijn door de wekker van vriendlief heengeslapen en om 9.30 uur werd ze wakker, klaar voor de dag. Wat een nacht, ik baalde enorm want wilde juist weer meer op mn nachtrust gaan letten. Overdag is het leuk met haar. Ze kijkt errug graag Nijntje-dvd, maar ze speelt ook lief. Ze gaat graag werke: dan loopt ze met een duplo-emmer over haar arm weg terwijl ze tot ziens of doei roept en dan komt ze na een tijdje weer terug. En dat herhaalt zich dan eindeloos. Gister wilde ze gaan werke maar toen bedacht ze zich en zei ze portenee vergete Haha, waar zou ze dat vandaan hebben Al met al vermaken we ons prima, al begin ik weer wat bang te worden voor de nachten Even een vraagje: Hoe zien de naveltjes van jullie kindjes eruit? Mooi een kuiltje of nog steeds een dopje zeg maar?
hahah was het maar zo; ben al 28 24 jaar hahahahaha. heb het zelf nog net gelezen trouwens. waar staat dat? tja ik ga gewoon proberen wat meer jbpm te geven. maar dit is al zo zielig!
ja ze huilt wel veel en is onrustig. maar ze huilt niet bij het spugen! en als ze er echt last en pijn van heeft zou dit toch wel moeten!
O ja vraagje als jullie dounloden filmpjes of zo waar doen jullie dat dan. wil wat dounloden voor de vakantie voor Silver