Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Okay, is me duidelijk, vervelend...sterkte.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik ben je al bij een ostiopaat geweest. die kunnen soms ook dingen vinden die vast zitten terwijl je het niet door hebt.

en heb jij zelf een koemelkvrij dieet nu je bv geeft. want ze kan ook daar alergies voor zijn en het krijgen via jou.

ik heb een kindje op me werk gehad die was ook alergies voor koemelk en die kreeg bv en die moeder zat helemaal op een koemelkvrij dieet

en ach wist niet presies hoe oud je was maar wel zo rond ergens in de 20 bij de telegraaf

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben al vanaf 36 weken zwangerschap op hypoallergeen dieet dus dat kan het niet zijn.

en de ostiopaat ga ik van mijn leven niet meer heen nadat ik zembla toen heb gezien. NOOIT. heb er superveel spijt van dat ik donique toen heb laten gaan.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wel lief dat je zo meedenkt!

en waarschijnlijk heeft sydney idd wel koemelkeiwitallergie. want had een keertje wel wat gegeten en toen huolde ze veel (maar kan ook toeval geweest zijn. heb het niet meer geprobeerd daarna)

kus

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb die uitzending ook gezien. Eng hè?! Maar is er bij Donique ook iets verkeerd gegaan dan? Ise is ook geweest en haar heeft het geholpen (voorkeurshouding). Hij heeft haar ook niet in zo'n foetushouding gelegd.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee gelukkig niet. maar ik vertrouw die mensen nu echt niet meeeer en zal daar ook niet meer heengaan voor mijzelf of de kids!

sydney heeft ook een lichte voorkeusrhouding maar ik hop die zelf te kunnen verhelpen!

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mik die aflevering was echt gruwelijk !!!! heb er 2 weken nog nachtmerries over gehad. en iedere keer als ik dat woord hoort dan krijg ik al kippenvel....

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ chantico, wat leuk om weer een verhaal over Ise te lezen. Wat zijn ze schattig hè op deze leeftijd!
    Gaat ze eigenlijk steeds harder tekeer als ze wakker wordt 's nachts? Het lijkt me wel slopend hoor om snachts zo bezig te zijn. Sliep ze voorheen ook niet heel vast? Roos heeft trouwens nog steeds een beetje een dopje op haar bolle buikje

Roos loopt vaak met een rugzak om die absoluut niet af mag. Ze verteld dan waar iedereen is. Papa maaten (papa is bij de tomaten) mama paaht (mama is bij de paarden) Suze bot (Suze ligt in de box) Basje maht (bas ligt in de box)

haha als ik het zo lees lijkt het wel of ze een spraakgebrek heeft

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Manuele therapie zou ook goed helpen Mik, daar is jeslyn ook geweest.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik oke dat programa ken ik niet. weet ook niet als ik dit zo lees of ik het wel wil zien. wij hebben met silver er wel heel veel baat bij gehad. maar kan me voor stellen als je iets dergelijks gezien ehbt dat je het niet wilt. heb je zo'n voorkeurs kussen voor haar. die had ik voor Silver toen wel
    en ik heb door me werk soms tips voor mensen die helpen dus dan wil ik die graag delen zodat het voor die ander ouder en kindje ook mischien helpt en het rust enzo geeft

@chantico heerlijk om te lezen hoe jij over ise schrijft. en Silver heef nog een dopje er op ;)

@petra grapig he hoe je zelf je kindje wel kan verstaan en een ander niet

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lees dit nu en anissa had ook losec, of soortgelijke maar dan omeprazol kapsules. ze huilen vanwege het branden in de slokdarm, en dat is doordat ze zure oprispingen hebben en het zuur de slokdarm verbrand en dat een soort brandblaren geeft. dit doet zeer iedere keer dat het zuur er langs gaat en beschadigd het ook. zuur zakt vaak ook weer terug en zo gaat het dus een 2e keer er langs heen. daarom is de losec er ook, om het minder zuur te maken, waardoor er minder beschadigd word, want het spugen stop je er niet mee
    om het spugen te minderen kan je johannesbroodpitmeel geven.

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik: geef je de nutriton door KV, zoja je kan het ook met BV geven hè misschien dat ze het daar beter op doet.
    maar even voor de duidelijkheid, in de ene tekst die schrijft lijkt het dat ze veel spuugt dan in een ander zeg dat het een mondje terug is, dan weer niet zuur en dan weer wel, i'm confused zeg maar.

@chantico: hier geen bolletje op navel

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hier nog een dopje!

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Als ik jou was zou ik eens langs een manueel therapeut gaan.

Jasper huilde ook vaak tijdens of na een voeding. Hij spuugde regelmatig en het begon er op te lijken dat het reflux was,maar mijn gevoel zei van niet. Uiteindelijk viel me op dat hij met plat liggen huilde maar zodra hij een beetje gebogen lag ging het goed. En hij hield zijn hoofdje scheef. Toen bleken dus zijn nekwerveltjes bekneld te zitten. Na 3 behandelingen en een aantal afspraken bij een kinderfyio was het een ander kind!

Als jij zelf niet het gevoel hebt dat het reflux is dan klopt dat vaak. Moederinstinct...!

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik ben vandaag echt wel een beetje van slag.
    De dokter voelde duidelijk een soort bult zitten tussen de maag en darmen bij mijn moeder. Toen hij erop drukte krimpte mijn moeder ineen van de pijn. Wij hebben 2 HA's en ze was precies bij degene die niet snel wat voorschrijft of doorstuurt. En hij heeft mijn moeder dus doorgestuurd voor een darmonderzoek. Ze kan alleen pas 5 juli terecht en dan ben ik precies op vakantie, baal als een stekker!

Mijn moeder is echt een beetje aangeslagen en dat gebeurt zelden. Ze wist in haar achterhoofd wel dat het niet goed zit en ze wilde absoluut onderzocht worden, maar het is toch wel hard aangekomen. En daar ben ik erg van geschrokken, want dit is niks voor haar. Ik ga niet allemaal vertellen wat ik al met mijn moeder besproken heb de afgelopen weken, maar ik weet dat ze serieus pijn heeft en dat ze ook denkt dat het fout zit... En dat maakt mij ontzettend emotioneel. Ik probeer er zo min mogelijk over na te denken want anders trek ik het echt niet. Ben vanmiddag de hele middag op pad geweest om maar bezig te zijn. Vanavond komen 2 vriendinnen langs en morgen heb ik een verjaardag, dus heb gelukkig genoeg afleiding.

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    marleen. weet nooit goed wat ik op zo'n moment moet zeggen maar . sterkte en beterschap voor je moeder. dikke knuffel !

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    over naveltjes. ja hier ook een soort van dopje. maar ik zie wel een verschil met paar maand geleden. het gaat steeds verder naar binnen ??

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Het is een lang verhaal, maar ik zie het zeker niet zo. Zal 't proberen uit te leggen. De tuin is echt Dirk zijn ding, daarom wil hij 't eigenlijk niet. Hij heeft verder geen ruimte voor zichzelf. Toen Dirk aan zijn 2-jarige opleiding begon gingen we de zolder opknappen als studieruimte. Het 1ste jaar zit er al bijna op en de zolder is nog bijna niet begaanbaar :) Hij wil alleen zijn bureau en zijn voetbaltafel kunnen bereiken, dan is hij tevreden. Maar als ik het doe, wil ik het ook goed doen anders blijf ik bezig. Spullen die weg kunnen e.d. zet ik dus gewoon aan de kant en hij sjouwt en brengt het naar de stort :D We zijn er allemaal bij gebaad dat het eindelijk eens af komt. En ik verwacht dat Matthijs zijn toestel toch wel krijgt :D

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Marleen, wat een naar bericht over je moeder. Vijf juli is idd nog erg lang wachten. Hebben jullie de verzekering al gebeld over wachtlijstbemiddeling? Misschien kunnen jullie elders sneller terecht.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: raar hoor dat ze mensen zolang laten lopen, heb je geen verzekering die na gaat of ze eerder kan??

Deel Deze Pagina