@All; Ik heb het hierboven al proberen uit te leggen. Zie het dus absoluut niet zo. Hij helpt me gewoon mee (alleen het uitzoek/opruimwerk doe ik) Verder heb ik gezegd dat hij dan het huishouden moet doen, want dat ik het niet beide kan. Er zijn dus wel degelijk goede afspraken gemaakt, zodat ik er niet helemaal alleen voor sta
@Marleen; Een hele dikke knuffel voor jou. Heb de tekst hierboven maar even in kleur gezet, omdat jullie reacties mij best wel geraakt hebben. Ik snap dat dat komt door mijn onduidelijke (onvolledige) eerste bericht, vandaar deze aanvulling......
@Duster, gelukkig maar!! fijn dat de rest goed verdeeld is! @Marleen, jemig, ja dat is wel lang wachten.
Marleen dat is wel lang wachten. Duster, je eerste tekst was dus een beetje te snel getypt. Gelukkig dat het meevalt dan.
@ marleen: ik kan me voorstellen dat dit nogal hard is aangekomen... maar moet wel zeggen dat ik wel denk dat als ze verwachten dat het goed mis is, dat ze haar sneller hadden doorgestuurd en haar niet een maand zouden laten wachten. Kan alleen maar zeggen, probeer je voeten op de grond te houden en niet door te draven in het gevoel en de herinneringen van je schoonmoeder, anders ga je je straks druk lopen maken terwijl er niet eens iets ernstig aan de hand hoeft te zijn. @ duster: nou ik heb het niet zo opgevat eerlijk gezegd... Vond niets raars of wat dan ook aan je bericht, ik maak eerlijk gezegd vaak genoeg deals met mijn kerel... Als ik iets wil wat hem tegenstaat, wil ik hem best proberen in iets tegemoet te komen, dus op mij kwam het ook niet raar over... @ carmen: ik had het al eerder gevraagd, maar wat betekent het dat ze verdere testen gaan doen bij Tesske, waar gaan ze dan naar kijken/ waar denken ze aan?
duster ik snap het helemaal marleen, kan je niet ergens anders terecht? soms moet je er zelf achteraan gaan, want dit is wel erg lang. je gaat niet van het ergste uit, maar mocht het wel iets ergs zijn dan is haast mischien toch geboden? veel sterkte! anissa had ook een dopje, vooral als ze huilde (wat ze veel deed) en nog steeds staat het nog wel een beetje bol, soms meer als anders.
Binna wat een reactie zeg! juud, hoe gaat het nu met je? Marieke, te laat maar toch een fijne vakantie. Mik, Tess had heel erg last van Reflux en zij gilde het echt uit en wou niet drinken van de pijn. Als je 100% zeker wilt weten of ze reflux heeft moet je staan op een 24 uurs PHmeting. Dan krijgt ze een slangetje in haar maagje/slokdarm en dan word het zuur telkens gemeten als het omhoog komt. Marleen, kan me voorstellen dat je er een naar gevoel van hebt. Kan je moeder geen gebruik maken van de wachtlijstbemiddeling van de verzekering? Marleen, de KA zei niets concreets maar liet het woord longemfyseem en/of aangeboren zwakke longblaasjes vallen. Pff wat een dag..ik ben altijd onwijs moe na zo'n benauwdheidsaanval en dan werkt zo'n werkdag niet echt mee. Ik ben kapot en ademhalen doet vreselijk pijn dus ik ga er lekker op tijd in vandaag.
Ik ben het ook helemaal niet eens met die lange wachttijd. Onze huisarts is niet zo'n man die voor je gaat bellen, maar onze vrouwelijke huisarts wel. Mijn moeder was vandaag al een beetje van slag, dus ben er maar niet teveel over doorgegaan, maar ik ga morgen toch even over beginnen. En anders vraag ik zelf een gesprek aan met de andere huisarts. Zij weet ook wat ik met mijn schoonmoeder meegemaakt heb. Ik vind het heel lief en goed bedoeld dat jullie zeggen dat als het echt fout was geweest ze wel sneller terecht kon, maar ik durf daar niet op te vertrouwen. In het ziekenhuis hebben Jeroen & ik een gesprek gehad met de behandelende artsvan mijn schoonmoeder en die zei toen dat mijn schoonmoeder niet accuut genoeg was om meteen actie te ondernemen en dat ze daarom tot na het weekend wilde wachten met de kijkoperatie... maar toen ging 's nachts wel de telefoon dat ze overleden was. Dat het niet altijd zo hoeft te gaan dat weet ik, maar het is mijn moeder en ik ben met schoonmoeder nog maar 9 maanden geleden verloren... Maar goed eerst maar eens kijken hoe het met mijn moedertje is morgen! @ Duster: Soms lijkt het in je stukjes net alsof Dirk zijn eigen gang gaat en jou voor een heleboel op laat draaien. Ik denk dat jij net als mij de frustratie hier van je af schrijft waardoor je eigenlijk alleen dingen vertelt als je wat dwars zit. Snap je nog wat ik bedoel? En daardoor kunnen anderen een heel ander beeld krijgen van de situatie. Ik hoop dat Dirk je helpt en dat Matthijs snel zijn speeltoestel krijgt!
@ Carmen: Ik heb vroeger een hele zware aanval gehad en daarbij is er een haarscheurtje in mijn luchtpijp gekomen en zijn er een aantal longblaasjes geknapt. Ik heb het toen een hele tijd vreselijk benauwd gehad en het duurde echt een aantal maanden voordat ik er een beetje bovenop was. Als Tess zwakke longblaasjes heeft dat is dat echt geen pretje voor haar! (En voor jullie)! Ik hoop van harte dat het uiteindelijk meevalt voor jullie kleine meid!
Marleen, wat een vreselijk naar nieuws zeg over je moeder. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt. Ik had enkele weken geleden hetzelfde bij mijn moeder natuurlijk. En ook die kon geen vervroeging krijgen van de ct scan. Terwijl de dokter dus bij de (gelukkig goede) uitslag vertelde dat ze bang waren voor iets kwaadaardigs. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en voor je hopen dat er niets ernstigs aan de hand is. Tesske; wat naar zeg dat je je zo benauwd voelt. En Tess dus weer verdere onderzoeken. Hopelijk is het niet zo ernstig als hoe ze nu denken en blijft het bij 'gewoon' astma. Dat is ook al heel erg, maar toch minder dan het andere lijkt me. Dames er is verder weinig blijven hangen, sorry! Vandaag een hele drukke dag gehad. Kinderen waren heel vervelend en ik ben nu kapot. Ga lekker tv kijken!
ik krijg hier het heen en weer van mezelf.... heb weeeeeer op dit moment "voor"weeen. ik weet niet of het echte zijn maar word gek van mezelf. weet niet meer of ik me lichaam nu nog serieus moet nemen. wat had ik vandaag een lief meisje hier in huis zeg ! zo rustig zo lekker op tijd zelf willen slapen. 2 keer op de wc gepoept. en 2 keer op de wc geplast. heel goed gegeten ook en wilde voor mij alles pakken was ik me telefoon kwijt ging ze hem zoeken, was ik afstandbediening kwijt ging ze die pakken.zei ik mama heeft het koud. kwam ze al met een deken aan hollen ! zooooooo trots op me kleine meisje. * smelt * ( moest ik even kwijt )
hahhahhahaha maar we zijn niet nieuwschierig ofzo ... komt er ene die we niet herkennen in de lijst hier van bezoekers gaan we massaaal met zijn alle klikken op die persoon om te neuzen
@ Duster, ik hoopte al dat je het zou verduidelijken en dat je niet alleen maar nog meer werk erbij zou krijgen. Fijn dat er dus niks aan de hand is en Dirk het huishouden doet zolang jij de zolder doet. @ Chantal, ik snap het principe van voor wat hoord wta maar in dit geval leek het dat Duster hard moest werken met als doel een speeltoestel voor de kinderen. Leek mij niet fair @ Marleen, niet zo gek dat je je zorgen maakt. Kan je het zieknhuis niet bellen en vragen of ze voor mag als er een afspraak gecancelled word? soms onthouden ze dan je naam of is er ineens toch een gaatje op een eerdere datum @ Tesske, doe maar lekker rustig aan vanavond. moet je morgen ook werken? @ Denice, je bent gewoon al 39 weken zwanger. ik heb het idee dat je nu wel een stuk meer rust in je lijf en je kop hebt als een paar weken geleden @ Binna, zo jij hebt echt even je best gedaan met reageren! Waar ga je heen op vakantie? en ga je dan echt in een tent? Ik heb lekker gewerkt vandaag en Andy moet vanavond weer verder werken, niet leuk maar dan ga ik maar lekker in bad. Roos begint nu echt zinnetjes met drie woorden te zeggen, zoals oosje buiten mee? Suze komt nu echt flink vooruit met kruipen en die word nog steeds erg verwend door Roos omdat zij de hele tijd speelgoed zoekt voor Suze en dat gaat geven
petra heb gewoon heel veel stress gehad in ene keer , heel veel gedoe. en dat is nu BIJNA allemaal weg. Ik ben nu eigenlijk ook klaar voor de bevalling . nu echt 100% ben het wel nog heel erg zat en beval liever vandaag als morgen. maar ik heb er wel nog vreden mee als beeb nog heeeeeel eventjes dan nog bij me in me buik zit, ken der toch niks aan veranderen. ikheb trouwens van de week. me voetenbadje van zolder afgehaald zo verwarmt en met bubbeltjes. en toen geurkaarsjes aan en dan lekker reep chocola en thee erbij. en dan the princes diary's 1 en 2 zitten kijken hihi !! voelde me opeens veel relaxter misschien moet ik gewoon 1 dag in de week houden om dat te doen. zodat ik wat rust in me reet krijg. maar ja dat neemt niet weg dat die "voor " weeen blijven hangen steeds. en die ook nog eens pijnlijk zijn. waarschijnlijk wens ik die voor weeen met de bevalling terug in plaats van de echte
Petra, leuk he zinnetje, Jeslyn doet ook haar best... ook met gebaartaal, heel leuk! En Marleen, ik wil je hele dikke knuffels geven, weet het niet wat ik moet zeggen ik heb zelfs ook moeite mee met man van mijn moeder... op 24/25 juni moeten ze naar intake gesprek in Maastricht want daar kunnen ze hem helpen....... Tussendoor gaan ze op midweek vakantie naar Arcen.
@duster fijn te lezen dat het niet zo is als we dachten en zo snap ik het meer @marleen jeetje dat duurt nog wel erg lang. mischien inderdaat je verzekkering @bellenoor en noek74 en mariel 77 jullie mogen best mee schrijven @petra ja we gaan in een tent die daar kant en klaar staat met gewonen bedden en een keukentje. en gewonen stoelen. @teske balen meis dat je dagje nog al heftig was Zo wij zijn weer heel wat centjes armer. eerst een hoop bij de kwijt bij de etos voor de vakantie en zo en toen naar de media markt pffff maar ja Silver en haar toekomstige broertje of zusje kunnen dvd kijken in de auto met van die schermen op de stoelen. en we hebben weer een telefoon hadden er nu een te leen van steve ze werk eentje voor slecht horende
@ Marleen, ja snap best dat het je dwars zit allemaal. Misschien doe je er idd goed aan om eens met die andere ha te spreken. @ Duster, nou gelukkig dan dat het niet zo erg is als het in eerste instantie leek. Mooi dat jullie goed afspraken hebben! @ Denice, goed zo, helemaal zen meid! Knap van Emy! @ Carmen, beterschap. @ Chantal, ik ga zo je pb beantwoorden! Vanmiddag eindelijk op bezoek geweest bij mijn nichtje en Yaron. Wat een heerlijk manneke! Weer even heerlijk getut met zo'n klein babietje!
marleen ik vind het heel goed dat je er achter aan gaat, bij mijn moeder dachten ze ook aan iets onschuldigs wat het dus niet was, dus beter maak je er werk van, want er zijn ook meer ziekenhuizen waar het wel snel kan!
Thanx! Ja, die hele bovenste rij zit shocking klem lijkt het wel... Super dat je om en om stemt! Juud, jeetje meis wat klote zeg! Knuff voor jou! Schatje, fijn dat je morgen bij je HA terecht kan. En wat goed! Al 7kg kwijt! Marleen, jeetje zeg.. kan ze idd zoals al gezegd geen wachtlijstbemiddeling aanvragen? Hoelang is de wachtlijst nu? Want normaal kan je verzekeraar voor je bemiddelen bij een wachttijd vanaf 6 weken.. Knuff voor jou!
marleen wat queenbee zegt is waar hoor !!! was met de voet van kenny ook. heerlen ziekenhuis kon na 1,5 jaar pas opereren terwijl het ziekenhuis in brunssum na 1 maand al plaats had !!! misschien dat de huisarts iets ken betekenen nog in t verschuiven van de wachttijd?? dat hij een verzoek in dient bij t ziekenhuis??